"Ε...οχι..."

1.2K 44 9
                                    

Εγω-Τι θα λέγατε να έρθετε από το σπίτι μου να συζητήσουμε τι έγινε και να δούμε καμιά ταινία?( ρώτησα με ένα βλέμμα κουταβιού)

Ελπίζω να πούν ναι γιατί δεν θέλω να μείνω μόνη με το γουρούνι τον Πέτρο γιατί οι γονείς μου δουλεύουν και ο Γιάννης πήγε στα ξαδέλφια μας. Έπρεπε να πάω μαζί του άλλα ήμουν με τον Παντελή.

Ευα- Το μωρό μου θα είναι εκεί?( είπε και εννοούσε τον Γιάννη)

Εγω-Οχι πήγε στα ξαδέλφια μας.(είπα και περίμενα απαντήση)

Αννα- Ειμαι μέσα(είπε αποφασιστικά)

Χάρηκα τόσο πολύ από μέσα μου. Τώρα το θέμα ειναι η άλλη.

Ευα- Άντε καλά άλλα το απόγευμα δεν έχεις μάθημα με τον γκομενο παύλα καθηγητή σου?( είπε και γελάσαμε όλες μαζι)

Εγω-6:00 έχουμε κανονικά άλλα επειδή έχει μια δουλειά θα έρθει 7:09 οπότε έχουμε χρόνο. Και τώρα είναι 2:00.

Ευα- Θα έχει πατατάκια?( ρώτησε με ένα γλυκό βλέμμα που δεν μπόρεσα να της πω οχι)

Εγω-Ναι θα έχει θα πάω να πάρω.

Αννα- Σε μισή ώρα στο σπίτι σου.( είπε και συμφωνήσαμε όλες)

Μόλις κλείσαμε,έβαλα ένα φόρεμα ότι να ναι και πήρα λεφτά για να πάω στο σούπερ να πάρω πατατάκια και κοκακολες που θέλουν τα κορίτσια μου.

Μόλις βγήκα από το δωμάτιο το βλεμμα του Πέτρου έπεσε πάνω. ΤΙ θέλει πάλι?

Πέτρος- Που πας?( ρώτησε και συνέχισε να κοιτάει μέσα στα μάτια μου)

Εγω-Στον διάολο θες να έρθεις?( ρώτησα και άρχισα να γελάω σαν κακιά μάγισσα)

Δεν πρόλαβε να πει τίποτα. Βγήκα από το σπίτι και πήγα στο σούπερ.

Αφού αγόρασα όλα τα αναγκαία πήγα σπίτι και άρχισα να κατεβάζω μια ταινία. Θα δούμε το "Τhe Notebook" να κλαψουμε λίγο.

Μετά από 10 λεπτά ήρθαν και τα κορίτσια με κάτι σακούλες με πατατάκια.

Εγω-Αφου πήγα εγώ γιατί πήγατε και σεις?

Αννα-Αυτα είναι για το μωρό μου(είπε και μου έδωσε μια σακούλα με πατατάκια,σοκολάτες και πολλά άλλα)

Εγω-Μην τον κακομαθενεις. Μετά εγω την πληρώνω( είπα και πήρα την σακούλα)

Πήγα και πέταξα την σακούλα στο κρεβάτι του βλαμμένου και έγραψα πάνω ΕΥΑ.

Αννα- Που θα την δούμε την ταινία και ποια θα δούμε?( είπε και δεν έλεγε να σταματήσει να ρωτάει)

Ευα- Μια μια ρεε

Εγω- Στο δωμάτιο μου και το "The Notebook".

Καθίσαμε όπως να ναι και ξεκινήσαμε να βλέπουμε την ταινία. Κλαιγαμε χωρίς σταματημό.

Αφού τελείωσε η ταινία και κάθισαμε λίγο για να ηρεμήσουμε,άρχισαμε να μιλάμε.

Αννα- Και για λεγε πως ήταν η πρώτη φορά?( ρώτησε και με κοίταξε με ένα πονηρό βλεμμα)

Εγω-Αχ ο Παντελής είναι τέλειος. Εντάξει πόνεσα άλλα όταν με φίλησε για να περάσει ο πόνος ήταν ότι καλύτερο.

Οι ώρες, μέχρι τις 6:00, πέρασαν με τα κορίτσια να ρωτάνε και γω να απαντάω.

Ευα- Καλε τι θα βάλεις σε μια ώρα έρθετε το boyfriend.

Αννα- Ναι ρε. Θα σου διαλέξουμε εμείς( είπε και σηκώθηκαν και άρχισαν να βλέπουν τα ρούχα μου)

Μετά από μισή ώρα κατέληξαν σε αυτό:

Ναι κυρίες και κύριοι έκαναν μισή ώρα για ένα φόρεμα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ναι κυρίες και κύριοι έκαναν μισή ώρα για ένα φόρεμα.

Αννα-Ελα να σε βαψουμε και λίγο( είπε και είχε ήδη άρχισει να βάφει)

Κατά τις 6:53 ήμουν έτοιμη όπως και τα κορίτσια για να υποδεχτω τον αγόρι μου ή καθηγητή μου.

Μέχρι να έρθει η ώρα να έρθει ο Παντελής πήγαμε να ξαπλώσουμε λίγο στο σαλόνι που ήταν ο Πέτρος και έβλεπε τηλεόραση. Κάθισα δίπλα του και δίπλα μου ή Αννα. Η Ευα έχει πάει να γράψει γράμμα στο βλαμμένο.

Τελείωσε το γραψιμο και ήταν έτοιμη να έρθει και καθίσει κάθε αυτή άλλα χτύπησε το κουδούνι και πήγε να ανοίξει.

Μόλις άνοιξε η πόρτα , ο Πέτρος με άρπαξε και με φίλησε. Έτσι φάνηκε στον Παντελή ότι εγώ τον φιλούσα.

Παντελής-.....

Χευυυυυυ. ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?? Ελπίζω να απολαύσετε το κεφάλαιο. Τι λέτε να κάνει ο Παντελής? Αφήστε σχόλια και φυσικά ☆☆

Ιδιαίτερα Where stories live. Discover now