Μόλις άνοιξα τα μάτια μου είδα έναν ξανθό με γαλάζια μάτια. Μα ποιος είναι αυτός και τι θέλει εδώ?
Εγω- Ποιος είσαι? ( είπα με κούρασμένη φωνή)
Άγνωστος- Δεν με αναγνωριζεις?
Εγω- Για να ρωτάω Όχι
Άγνωστος- Ρε ο Πέτρος ειμαι
Εγω- ΠΕΤΡΟΟΟ
Άγνωστος- Ναι ρε με θυμήθηκες. Καλά είσαι και η πρώτη.
Εγω- Γιατί είσαι εδω?
Πετρος- Έμαθα για το ατυχημα σου και ηρθα να σε δω. Πώς είσαι?
Εγω- Δεν ήταν ανάγκη να έρθεις.
Πετρος-Έπρεπε γιατί κατάλαβα ότι ακόμα δεν σε έχω ξεπεράσει.Ο Πέτρος είναι το πρώην αγόρι μου. Είμασταν μαζί από την δευτερα Γυμνασίου μέχρι την πρώτη Λύκειου. Αλλά αυτός ήθελε να σπουδάσει μαζί με την αδελφή στο εξωτερικό που ήταν στο Λονδίνο.
Πετρος- Ανθή σκέψου πως περνούσαμε και συγχώρεσε με.
Εγω- Πέτρο κοίτα δεν μπορείς να έρχεσαι από το πουθενά και να περιμένεις να γίνει κάτι μεταξύ μας στο έτσι θέλω
Πετρος- Δεν με αγαπάς άλλο?
Εγω- Εσύ με άφησες άμα θυμάσαι και εγώ έμεινα μόνη με τις αναμνήσεις να σε περιμένωΕκείνη την ώρα ανοίγει η πόρτα και μπαίνει η νοσοκόμα και λέει ότι πρέπει ο Πέτρος να βγει γιατί έμεινε πάρα πολύ ώρα. Και την ώρα που έβγαινε ο Πέτρος μπήκε η μαμά που ήρθε να με δει.
Μαμα- Αγάπη μου αύριο το μεσημέρι θα βγεις. Ήρθε η ώρα να πάμε σπίτι.
Εγώ- θέλω να παω σπίτι δεν αντέχω.Κάθισε λίγη ώρα μαζί μου και μετά έφυγε.
Το άλλο πρωί ξύπνησα και είδα την νοσοκόμα να είναι από πάνω μου και να μου αλλάζει τον όρο.
Νοσοκομα- Ανθή σε δύο ώρες μπορείς να φύγεις.
Εγω- Ευχαριστώ Θέλω να φύγω.Έστειλα γρήγορα μήνυμα τις κολλητές και την μαμά λεγοντας ότι σε λίγο θα φύγω. Σηκώθηκα και άρχισα σιγά σιγά να μαζεύω τα πράγματα μου. Μετά από μια ώρα χτυπάει η πόρτα και μπαίνει ο Παντελής με μια μεγάλη ανθοδέσμη.
Παντελης- Καλημέρα
Εγω- Ήρθες (είπα έκπληκτη γιατί δεν τον περιμενα)
Παντελής- Γινόταν να μην έρθω. Μαζεύεις τα πράγματα σου που σημαίνει ότι φεύγεις.
Εγω- Ναι σε μια ώρα θα έρθουν να με πάρουν. Να σε ρώτησω κάτι?
Παντελής- Μην μου πεις πάλι για το μάθημα.
Εγώ- Ναι και αυτό άλλα και ήθελα να σε ρωτήσω... ανησύχησες αλήθεια προχθές που χτυπησα?
Παντελής- Εννοείται!Τότε χτύπησε η πόρτα και μπήκε ο Πέτρος.
Πέτρος- Γεια μικρή
Εγω- Πέτρο τι θες πάλι?
Πετρος- Σου έκανα μια ερώτηση εχθές και δεν πήρα απάντηση ακόμα.
Ελπίζω να πάρεις την σωστή αποφαση
Παντελής- Τι ερωτηση?
Πέτρος- Ποιος είσαι εσύ?
Παντελής- Έκανα μια ερώτηση ποιος είσαι και τι θες από την Ανθή?
Πέτρος- Εγώ είμαι πρώην αγόρι της Ανθης και ηρθα να την κατάκτησω πάλι.Πήγε να απαντήσει ο Παντελής άλλα τον πρόλαβα.
Εγω- Πέτρο αι στο διαλο και ακόμα παραπέρα. Έφυγες και με άφησες και τώρα περιμένεις να τρέξω στην αγκαλιά σου.
Παντελής- Και αν θες να ξέρεις έκανε νέα αρχή στην ζωή της.
Πέτρος- Α ναιιι ( είπε ειρωνικά)
Παντελης- Ναι με εμένα( είπε και με αγκάλιασε)
Πέτρος- Ναι καλά σιγά μην είναι μαζί σουΤότε με άρπαξε ο Παντελής και με φίλησε με πάρα πολύ πάθος και έμεινα να τον κοιτάω.Αφου μας είδε έφυγε και μείναμε μόνοι μας να κοιταζόμαστε.
Παντελής- Εμμ
Εγω-........Dylan Sprayberry ως Πέτρος:
Ελπίζω να σας άρεσε😘😘😘... άφηστε και πολλά σχόλια και ☆☆☆
KAMU SEDANG MEMBACA
Ιδιαίτερα
Fiksi RemajaΑυτή μια μαθήτρια που προσπαθεί να γίνει καλύτερη στα μαθηματικά. Η Ανθή είναι 17 χρονών και είναι δευτέρα Λυκείου.Αυτος μαθηματικός που πρέπει να την βοηθήσει. Ο Παντελής είναι 22 και μόλις τελείωσε τις σπουδές. Θα μπορέσουν να συνυπάρχουν στο ίδιο...