"Φαρσα"

1K 51 6
                                    

Μπήκαμε στο δωμάτιο μου για να κάνουμε πλάκα τον Παντελή και τον είδαμε να κοιμάται στο κρεβάτι μου. Καλά πόσο ανεστιτος? Εγω έξω έλεγα τα συναισθήματα μου για αυτόν και αυτός κοιμάται? ΕΛΕΟΣ

Εγω- Παντελή?( του είπα χαϊδεύοντας τα μαλλιά του. Καλά ας ξυπνήσει και θα γίνει χαμός)

Παντελής- Τι έγινε? ( είπε νυσταγμένα)

Εγω- Τίποτα αγάπη μου, απλά κοιμήθηκες την ώρα που εγω έλεγα τι νιώθω για σένα στην μαμά.

Παντελής- Ωχ το ξέχασα. Να ξάπλωσα λίγο και κοιμήθηκα.

Εγω- Και αν θέλεις να ξέρεις η μαμά μου με απαγορεύει να έχω σχέση μαζί σου και θα σταματήσουμε τα μαθήματα.( τώρα αρχίζουν τα ωραία. Όχι να μάθει να κοιμάται το γουρούνι.)

Παντελής- Τιιι?

Τότε απαντησε η μαμά μου που τόση ώρα απλά κοιτούσε και ήταν έτοιμη να επιτεθεί. Πάντα όλα μέσα στο σχέδιο.

Μαμα- Ναι Παντελή αγόρι. Ειδικά μετά από αυτό που έγινε τώρα δεν μπορώ να επιτρέψω την κόρη μου να είναι μαζί σου.( είπε κάπως αυστηρά άλλα έτοιμη να γελάσει)

Παντελής- Όχι εγώ την κόρη σας την αγαπάω. Αλήθεια. Δεν ήθελα να πάρει ο ύπνος απλά ήμουν κουρασμένος και ξάπλωσα λίγο και δεν θέλει πολύ.

Μαμα- Δεν ξέρω. Δεν σε εμπιστεύομαι αυτό είναι το θέμα αγόρι μου.

Εγω- Μαμα νομίζω φτάνει για σήμερα. ΤΙ λες?

Μαμα- Καλά άλλα θα του το πεις εσύ.

Παντελής- Τι να μου πεις Ανθή. Μιλά.

Τότε η μαμά και τη σκάσαμε στα γελια. Πωωω η φατσα του όλα τα λεφτά και μόνο η τρομάρα ΦΤΆΝΕΙ.

Παντελής- Γιατί γελάτε? Μιλήστε.

Εγω- Μισό να πάρω ανάσα και θα σου πω.

Μετά από μια μικρή παύση άρχισα να μιλάω.

Εγω- Ας πούμε ότι σε κάναμε πλάκα. Και ότι η μαμά μου συμφωνεί να είμαστε μαζί.

Παντελής- Αλήθεια?

Μαμα- Ναι αγόρι μου. Φτάνει όμως να μην μου την πληγώσεις. Άντε πάρε κοιμηθητε τώρα γιατί πέρασε η ώρα.

Και έτσι πήγαμε να ξαπλώσουμε. Είμασταν αγκαλιά. Ήταν υπέροχα.

Το επόμενο πρωί, όπως πάντα ξύπνησα πρώτη και πήγα στη κουζίνα να φτιαξω κάτι να φάμε. Οι γονείς μου έλειπαν όπως κάθε μέρα. Μόνο Κυριακή τους βλέπαμε.

Έκανα πολλά τοστ γιατί ευτυχώς όλοι εδώ πέρα τρώμε πολύ.

Μετά από λίγο άκουσα βήματα και γύρισα να δω ποιος είναι. Ήταν το βλαμμένο ο αδελφός μου.

Γιάννης- κάνεις να φάμε?

Εγω- Δεν βλέπεις. Και ναι. Θέλεις ένα.

Γιάννης- Μου φτάνει ποτέ μόνο ένα?

Εγω- Το ξέχασα αυτό. Είσαι και γουρούνι!

Γιάννης- Αϊ μωρή ηλίθια. Φέρε να φάω.

Πήγα να ξαπλώσει στο καναπέ να δει καμία ταινία.

Γιάννης-Που είναι το τοστ μου?( είπε φωνάζοντας)

Εγω-Σςςςς θα ξυπνήσεις τους άλλους.

Γιάννης- Πεινάω ρεεε

Τότε ακούστηκε από τον δίπλα καναπέ ο Πέτρος που προσπαθούσε να βολευτεί.

Πέτρος- Τι πάθατε πρωινιατικα?(είπε νυσταγμενα)

Εγω- Πεινάει το γουρούνι ο φίλος σου.

Πέτρος- Έχε χάρη που νυστάζω.

Γιάννης- Αϊ ρε κοιμήσου!(είπε και του πέταξε ένα μαξιλάρι)

Πέτρος- Τώρα πείνασα και γω. Ρε Ανθή, μου φέρνεις να φάω.

Εγω- Τι είμαι εγώ ρε βούλα? ( είπα δυνατά )

Τότε ακούστηκε η φωνή του Παντελή από την πόρτα του δωματίου μου.

Παντελής-Καλημέρα( είπε νυσταγμένα και μπορώ να πω πως ήταν πολύ σέξι έτσι)

Εγω- Καλημέρα αγορινα μου(είπα και έτρεξα να τον αγκαλιάσω)

Γιάννης- Έλα να ξεκολλαμε..

Εγω-....

Ελπίζω να σας άρεσε. Είχα καιρό να ανεβάσω άλλα επιτελους ανέβασα. Αφήστε σχόλια και ☆☆. Αύριο θα ανεβάσω δύο κεφάλαιο. 😚

Ιδιαίτερα Où les histoires vivent. Découvrez maintenant