BELANGRIJK!
Ik had bedacht dat het misschien wel leuk was als Tim eruit ziet als Zac Efron en Maarten eruit ziet als Taylor Lautner. Is dat leuk idee? Of moet andersom... dat Tim Taylor Lautner is en Maarten Zac Efron. Of willen jullie gewoon dat je het zelf mag weten en ik geen mensen erbij moet bedenken >.< Laat het even weten aub... <3
12.
Ik sta tegenover de spiegel in mijn kamer, kijkend naar mijn spiegelbeeld. Ben ik niet over-dressed op dit moment? Ik draag een roze met zwart jurkje en zwarte ballerina’s. Ja, dit is geen goede kleding keuze gewoon. Ik bedoel maar hoor… we gaan alleen maar een burger eten. Vanochtend hadden Tim en ik afgesproken dat we vanavond waarschijnlijk naar de Mac gaan om een dikke vette hap te eten. En dat hadden we afgesproken na dat geheel awkward moment toen hij vroeg of het goed met me ging en ik “hamburger” antwoordde. Ja, laten we dat moment maar snel vergeten.
Ik loop mijn kleding kast weer binnen, opzoek naar iets normaals en niet te duur of te sjiek. Uiteindelijk vind ik een skinny jeans en een crop top. Ik doe zwarte all stars aan en mijn haar in een vissengraat vlecht over mijn schouder. Verder heb ik gewoon wat naturel make-up op. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en ga op de bank zitten. Ik doe de tv aan en zap wat in het rond maar er is niet veel leuks. Gelukkig gaat al snel de bel en loop ik naar de deur. Even onderweg een korte check of mijn haar goed zit en dan open ik de deur. ‘Hey.’ Zeg ik tegen Tim die er ondanks hij normale kleren aan heeft er erg sexy uitziet. Hij draagt een zwarte broek en een wit shirt waardoor je zijn spieren erg goed ziet. ‘Hallo daar schoonheid.’ Zegt hij terug terwijl hij naar binnen stapt en me een kus op mijn wang geeft waardoor ik moet blozen. ‘Klaar om te gaan?’ Ik knik als antwoord en we stappen in zijn auto. Jup, hij heeft een auto! Toch doet dit me denken aan zo een sjieke date maar eigenlijk gaan we gewoon simpel even snacken. Soms ook wel lekker als je het mij vraagt.
Als we zijn aangekomen opent Tim mijn deur. ‘Mevrouw,’ Zegt hij terwijl hij een buiging maakt. ‘Goedendag mijn heer. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze dure auto voorzichtig te parkeren.’ Zeg ik met een elegant kakkers stemmetje. ‘Maar natuurlijk. Altijd voor deze schone dame.’ Zegt Tim weer. Ook met een kakkers stem. Hij pakt mijn hand en geeft er een kusje op. Zoals ze dat vroeger altijd deden. Ik giechel en doe alsof ik de auto sleutels in zijn hand legt. De echte sleutels heeft hij natuurlijk. Uiteindelijk was de auto gewoon geparkeerd en lopen we de Mac binnen. Die geur! Hij blijft verrukkelijk. We lopen naar de balie en bestellen allebei wat we willen. Ik neem een McChicken menu met een Mango Passievrucht milkshake en Tim neemt een Big Mac menu met ook een Mango Passievrucht milkshake. Als we onze bestelling krijgen zoeken we een leuk tafeltje en beginnen aan onze vette hap. Het is werkelijk lekker. Al zou je dat niet denken aangezien het niet echt een goede reputatie heeft, maar het blijft verrukkelijk! ‘En heb je nog wat spannends beleefd?’ Vraagt Tim aan mij. Ik denk even na… Volgens mij niet maar… ‘JA! Ik ben uitgekozen voor een rol in een film! Ik mag Sarah spelen! Dat is de hoofdpersoon.’ ‘Wauw! Vet cool!’ ‘Vind ik dus ook en ik krijg binnenkort het script helemaal.’ ‘Toppie! En volgens mij kun je ook best goed acteren.’ ‘Dat hoop ik ook.’ Zeg ik en we lachen. ‘Maar wat ik hoorde…’ Begint Tim. ‘Maarten heeft geloof ik ook een rol in een film gekregen. Hij speelt Dennis ofzo. Is dat niet toevallig dezelfde film?’ ‘Volgens mij wel. Want in deze film waarin ik zit is mijn tegen speler Dennis. Maar dat is kut want ik mag Maarten dus echt niet.’ Zeg terwijl ik met mijn ogen rol. ‘Moeten jullie dan ook samen oefenen?’ ‘Geen idee. Ik hoop van niet… dat zou echt een ramp zijn.’ Zeg ik terwijl ik nadenk. Volgens Tim zat er ook een stuk in waarin Sarah moest zoenen met Dennis… Misschien kan dat geknipt worden ofzo.
Nadat we onze snacks ophebben gaan we weer naar huis. Maar voor onderweg bestellen we allebei nog een McFlurry. Dat zijn altijd super lekkere ijsjes! Tenminste… als ze niet super zuinig gaan doen dat je eigenlijk alleen vanille ijs hebt met een paar korreltjes van wat je bestelde maar lekker gul zijn en super veel koekjes in doen! Heerlijk uitgelegd weer toch… In ieder geval, heerlijk dus.
Zodra Tim mij heeft afgezet thuis loop ik naar boven en start mijn laptop op. Ik check mijn mail en ik zie dat ik twee ongelezen berichten heb. De ene is van Facebook. “Vera, er zijn meldingen voor je.” Ja, fijn om te weten maar daar heb ik even geen zin in nu. En de ander is van… even zien… OMG! Het casting bureau! Yeah yeah! Ik open het mailtje en zie dat er een bijlage bij zit. Yes, het script! Meteen print ik het script uit en doe er een nietje in. Ik voel dat ik moe word en besluit morgen te beginnen met het script leren en nu te gaan slapen.
HII hopellijk vonden jullie dit stukje leuk :) Laat even weten wat je nou vind van Tim en Maarten... Binnenkort zal ik nog een stukje uploaden <3
VOTE?
COMMENT?
FOLLOW??
JE LEEST
I hate you... Right?
Teen FictionVera is de hoofdpersoon. Ze is een meisje van 15 en is verhuisd naar een grote villa. Haar vader is de eigenaar van een goed lopende bank en haar moeder is makelaar. Dat houd in dat ze huizen verkoopt. Vera moet nu ook naar een andere school en ze k...