"Ti poznaješ Jonahu Marais?!" Evelyn je upitala, previše glasno.
"Umm, da... I zašto to kažeš kao da je bitno?" pitala sam, nezainteresovano.
"Zašto ste se svadjali?" ponovo je pitala.
"Nije li očigledno? On mi je bivši." rekla sam kao da je to najočiglednija stvar na svijetu.
"Bila si u vezi sa Jonahom Marais!" viknula je.
"Da i zašto stalo govoriš njegovo srednje ime? Iritirajuće je." rekla sam.
"Curo, ti očito ne znaš ko je on." rekla je, gledajući me upitno.
"Umm, Jonah Marais Roth Frantzich. Odrasli smo u istom gradu znam ko je." rekla sam, zbunjeno.
"O, nema vezi. NIJE KAO DA JE ON U JEDNOM OD NAJPOPULARNIJIH BENDOVA DANAŠNJICE!" sarkastično je rekla.
"Pff, sumnjam. Kako ze zovu?" pitala sam.
Nema šanse da je on u poznatom bendu, Jonah, ne.
"Why Don't We." odgovorila je kao da sam to trebala znati.
"Nikad čula, vidiš, nisu toliko poznati." rekla sam pobjeničkim tonom.
"Ma ne, zato su se upravo vratili sa turneje." rekla je.
"Da, a gdje su bili, u Minnesoti??" podsmijavala sam se.
"Americi, pa Evropi." rekla je ponosno.
Vilica mi je pala do poda. On, u bendu, na turneji? On?
Nisam ništa rekla, već sam ušla u auto i stavila pojas.
Evlyn je ušla u auto i pustila muziku. Vozile smo se do njene kuće 15 minuta, ali nismo razgovarale. Pjevale smo i ispijale Starbucks. Kad smo stigle pomogla mi je da ubacim kofere u sobu, i pokazala mi šta se gdje nalazi u kući. Rekla sam da ću malo da se odmorim tako da sam legla u krevet. Ali radoznalost je ubila maččku jer sam deset minuta kasnije na Googlu kucala why dont we.
Gledala sam članove i vidjela još jedno poznato ime. Corbyn Besson? Čini mi se da sam čula za njega. Ali gdje?
"Evelyn!" dozivala sam je.
"Da?" rekla je kad je ušla u sobu.
"Odakle mi je poznato ime Corbyn Besson?" pitala sam je.
"Umm, uradio je cover na Pillowtalk od Zayna?" rekla je više kao pitanje.
"Ne, nije to. Kao da sam ga vidjela negdje na youtubu." rekla sam.
"O, da Christina Marie mu je djevojka." rekla je i podigla prst u vazduh.
"To je to! Znala sam da mi je poznat." rekla sam.
"Znači tražila si njegov bend, ha?" rekla je sa osmjehom.
"Samo sam gledala članove, nije kao da ću trošiti svoje vrijeme na njihovu "muziku"." rekla sam stavljajući vazdušne navodnike na muziku."Pričaj šta hoćeš, znaš da imaju super pjesme samo nećeš to sebi da priznaš, jer imaš muški ego." rekla je.
"Ma, da sigurno." rekla sam, a ona je izašla iz sobe.
Ovaj put sam stvarno odlučila da se odmorim. Zatvorila sam oči i posljednje čega se sjećam jeste da sam razmišljala o njemu.
Pa, kako vam se za sad čini priča. Glasajte i komentarišite.
Tija <3 <3Just some memes to make your day!!
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...