19. Mogu da objasnim

117 9 0
                                    

Pokucala sam na Christinina vrata i čekala. Otvorila je vidjela nas i zatvorila. 

"Christina molim te!" vikala sam, lupajući na vrata.

"Moramo da razgovaramo!" dodala je Evelyn.

"Ne, ne moramo!" viknula je sa druge strane vrata.

"Molim te!" vikala sam.

"Dva minuta." rekla je i otvorila vrata, smrtonosno gledajući Evelyn.

"Znam kako izgleda ali nije tako." počela sam.

"Svi to kažu." rekla je sarkastično.

"Christina moraš da me saslušaš molim te. Mogu da objasnim." rekla sam.

"Onda objasni šta je Corbyn radio preko nje." rekla je riječ kao da je otrovna.

"Bili smo na plažu kao što si vidjela--"

"Predji na stvar." rekla je.

"Evelyn je ležala i Jack je gurnuo Corbyna i onda je pao preko Evelyn." rekla sam

"Vau, zar niste mogle nešto kreativnije smisliti. Veća je mogućnost da nadjem srodnu dušu u bunaru nego to." rekla je gledajući nas, zgadjeno.

"Znam kako zvuči i razumijem te u potpunosti, li moraš da nam vjeruješ. Ne znam kako da ti dokažem jer nije bilo nikog osim nas. A i sama znaš šta novinari rade. Molim te vjeruj nam." rekla sam očajno.

"Čak i da vam vjerujem, u koju poziciju to mene stavlja? Ljudi će mislliti da sam glupa, roditelji to neće odobriti, a hejteri će se nasladjivati." rekla je.

"Bitno je ono što ti misliš, ne drugi. Ljudi uvjek misle i uvjek imaju nešto da kažu." odgovorila sam.

"Vidi Christina, znam da me sad sigurno mrziš i ne želiš da me vidiš, ali sve što je Audrey rekla je istina. Znam da me smatraš krivom, ali krivica nije ničija. Ni Jack nije znao šta će se desiti, ni Corbyn nije mogao da kontroliše gdje će sletjeti i pobogu ni ja nisam mogla da znam šta će Jack da uradi i da se pomjerim." Evelyn je rekla.

"Ne, shvatam. Samo nije toliko jednostavno znaš. Predugo smo zajedno i nikad nije bilo drame, a sada ovo. Nije moglo doći u gore vrijeme. Planirala sam nešto dugo, ali sada niko neće obraćati pažnju na to jer će biti bitno da li je corbyn varao ili nije." rekla je i bacila ruke u vazduh frustrirano.

"Žao mi je." Evelyn je rekla.

"Nema veze, nisi ti kriva. Samo, želim malo da budem sama. I prenesite Corbynu da shvatam sve. Ali da ćemo morati da razgovaramo, dugo." rekla je i ispratila nas.

Kad smo stigle kući twittovala sam nešto, koliko da objasnim situaciju i odvojila vrijeme za dugu, relaksirajuću kupku.

Znam da je kratko, ali ovo je kao filler. A i skorašnja saznanja su mi ubila volju za životom tako da da.

Tija<3<3

Words I Didn't Say- JM● ON HOLDWhere stories live. Discover now