Novi dan, novi sastanak, novi problemi je prvo što mi je prošlo kroz glavu kada sam čula alarm i probudila se. Otišla sam u kupatilo i istuširala se. Zatim sam se sredila.
Šminka:Garderoba:
Otišle smo na sastanak. Kad smo došle svi su nas već čekali.
"Sada kada smo svi tu možemo da počnemo." Aaron je rekao.
"Audrey, dostigla si dovoljan broj pratilaca tako da možeš da počneš da ih reklamiraš. Da bi smo poboljšali učinak zatražili smo još nekim poznatim ličnostima da te zaprate kako bi imala različite grupe ljudi kojima možeš plasirati našu muziku." David je započeo.
"Takodje, zamolili bi smo te da u biografiji staviš ime naše agencije i na ostalim društvenim mrežama označiš da radiš za nas." Ryan je rekao.
"U redu onda." rekla sam.
"Već znaš dogovor. Instagram, twitter, snapchat." Aaron je rekao.
"I dalje ne znam zašto ja moram da prisustvujem ovom sastancima." Evelyn je rekla.
"Zato što je došlo do promjene plana i od sada i ti radiš isto što i Audreyda i efekat bio bolji." Aaron je odgovorio, strpljivo.
"Pošto smo i to razjasnili, rekao bih da je sastanak gotov." pozdravio nas je i izašao, a za njim i Ryan.
"Idite kod momaka kući i ružite se ili šta god." Rekao je David i izašao.Pogledali smo se i klimnuli glavom. Oni su otišli u svoj auto i mi u svoj. Kad smo stigli svi smo se bacili na kauč ili fotelje i uzeli telefone.
"Hajde da igramo istine izazov." Daniel je predložio.
Čula se kombinacija ok, može i dobro.
Svi smo sjeli u krug i Daniel je rekao "Ok ja sam prvi. Zach istina izazov?"
"Izazov, daa." rekao je kao da je najočiglednija stvar na svijetu.
"Ja ću da odlučim koju sliku i opis ćeš da objaviš na insta." rekao je sa zlobnim osmjehom.
Zach se sledio na momenat, ali mu ipak dao telefon.
Daniel je izabrao ovu sliku uz opis: "Jesi li prdnula? Jer si me oduvala."Svi smo počeli da se smijemo kao ludi dok Zach i dalje nije mogao da vjeruje.
"Ok, dalje!" Zach je viknuo dobivši našu pažnju."Jack istina izazov?"
"Izazov." odgovorio je sa samopouzdanjem.
"U redu onda. Uradićeš najgori trik na skatu a ja ću to snimati i objaviti na sve tvoje društvene mreže. Samo padni, tto će biti dobro." Zach je rekao. Vau, zao je.
Upravo to se i desilo Jack je vozio i onda uradio nešto što ne razumijem i pao. Ovo će postati meme.
"Jonah?" Jack je rekao.
"Istina." Jonah je odgovorio. Ne želim da kažem šta sam pomislila kad je to rekao.
"Šta se zapravo desilo izmedju tebe i Audrey? Rekao si nam samo dvije riječi koje ništa ne objašnjavaju. Neuspjela veza." Jack je rekao zbunjeno.
"Nisam bio siguran u svoje osjećaje ok." rekao je.
"Audrey istina izazov?" pitao je Jonah.
"Pa, ja nisam pičkica kao neki tako da izazov." rekla sam sa zlim osmjehom.
"O, imam ja najgori izazov za tebe, kad već tražiš." rekao je sada on sa zlim osmjehom.
"Samo daj." rekla sam samouvjereno, mada se to izgubilo u trenutku kada je progovorio.
"Poljubi me onda." rekao je.
"Sanjaš momak." rekla sam i pogledala u ostale.
"To je izazov, moraš da ga uradiš." Daniel je rekao.
"Stvarno ljudi? Corbyn? Jack? Evelyn pobogu!?" rekla sam u neverici.
"Žao mi je Audrey, moraš." Corbyn je rekao.
"Dobro kao da je bitno. To ništa neće promjeniti!" pekla sam mrzovoljno i otišla do Jonahe.
Zgrabila sam mu facu i spojila naše usne na nekoliko sekudni. Zatim sam ga pustila i obrisala usta rukom.
"Jesi zadovoljan?" pitala sam sarkastično.
"Pa bilo bi bolje da mi nisi zarila nokte u facu." rekao je.
"To mi je i bila namjera." rekla sam ljutito "Da barem na neko vrijeme uništim tu facu koju tinejdžerke vole iz nekog razloga."
"I ti si je voljela." rekao je.
"Ali to je drugačije." rekla sam.
"Da li je? Reci mi koliko je drugačije." rekao je izazivajući me.
Ovaj put nisam znala šta da odgovorim. Uhvatio me je nespremnu. Samo sam ćutala dok je njegov osmjeh postajao sve veći, a ostali su počeli da šaputaju nešto.
"Možda te nisam voljela." rekla sam i svi su zaćutali. Što je najgore, to nije bila istina. bila je to laž. Velika i gnusna laž.I evo mene opet. Hahaha. Nadam se da vam se svidja nastavak. glasajt i komentarišite.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...