5. Mislim da nema potrebe da se predstavljam.

180 8 6
                                    

Ušli smo u njihovu kuću i svi sjeli u dnevni. Daniel i Jack su bili na fotelje, Corbyn, ja, Evelyn, Zach i Jonah smo bili na veliki kauč koji je kao ugao.

"Ok, Dave je rekao da se upoznamo. Ja sam Corbyn, imam 19 godina i odrastao sam u Virginiji." rekao je Corbyn.

"Zach, imam 17 godina iz Texasa." Zach je nastavio.

"Daniel, 19, Portland."

"Jack, 19, California."

"Mislim da nema potrebe da se predstavljam." Jonah je rekao pun sebe.

Zach ga je udario laktom u rebro "Ok, Jonah, 20, Minnesota." rekao je.

"Sad je na vas red." Corbyn je rekao.

"Audrey Wilson, 19, Minnesota." rekla sam posljednji dio kroz zube gledajuću i njega.

"Evelyn Moore, 20, California." rekla je srećno.

"Vau baš smo se upoznali, imam osjećaj da vas znam cjeli život." rekla sam sarkastično.

"Pa i poznaješ mene." Jonah je rekao.

"Ne, dušo vidi, mislila sam da sam te poznavala, ali nisam. Postoji razlika." rekla sam sa kučkastim osmjehom.

Evelyn POV

 "Ne znam za vas, ali ja ne mogu podneti još jednu njihovu svadju." rekla sam gledajući u momke.

"Ni mi." rekli su u glas.

"Vi je barem nemate kući." rekla sam sa osmjehom.

"Ali imamo Jonahu." Daniel je rekao.  

Svi smo počeli da se smijemo dok su se ovo dvoje streljali pogledom. Jonah je od jednom izvio osmjeh koji mi nije govorio ništa dobro. Pogledala sam u momke, koji su sada prestai da se smiju.

"To je njegv osmjeh kad nešto sprema." šapnuo je Zach.

Jonah je ustao i otišao u kuhinju. Pratili smo ga pogledom.

"Pravim kafu! Hoće neko!?" pitao je iz kuhinje.

Svi smo razmjenili poglede, prije nego što je opet progovorio. "Naravno da hoćete! Evelyn kakvu kafu piješ? Audrey, da li je i dalje sa jednom kašikom šećera?" bombarbovao je pitanjima.

"Da!" Audrey je viknula.

"Isto!" dodala sam, ne odvajajući pogled sa Audrey

Audrey POV

Pogledala sam ih i vidjela da zure.

"Molim?" pitala sam, gledajući ih čudno.

Samo su protresli glavom i nastavili razgovor.

Bilo mi je dosadno, pa sam ušla na instagram. Provjerila sam koliko pratilaca imam i brojka je znatno skočila na 5 hiljada. Ovi fanovi nisu normalni. (i nismo)

Ubrzo se Jonah pojavio sa kafama.  Svima nam je dao kafe. Svi su krenuli da piju, pa sam i ja uzela gutljaj. Kakva li je to greška bila. Odmah sam otrčala do kuhinje i pljunula "kafu" u sudoperu.

Pogledala sam u Jonahu, a on je glumio lažnu iznenadjenost.

"Ups, Sigurno sam pomutio lončiće. Tražila si kafu, a ne soja sos." rekao je pokušavajući da sakrije osmjeh.

Svi su ga ljutito pogledali, a ja sam samo sjela na kauč i uvila krajeve usana u osmjeh, dvoje mogu da igraju ovu igru.

Evelyn me je pogledala raširenih očiju, a zatim šapnula nešto momcima.

Nekoliko dana kasnije

Ujutru smo se našle sa momcima u Starbucksu. Imam savršeni plan kako da se osvetim Jonahi. Naručile smo uobičajeno, a momci su naručili šta god da piju nemam pojma.

Šetali smo ulicama Hollywooda cjeli dan, bez nekog cilja.

"Jednog dana ćemo i mi imati zvijezdu." Daniel je uzdahnuo.

"Možda." rekla sam gledajući u njega.

Ovi momci su mi stvarno prirasli srcu, osim jednog očigledno.

"Ljudi ja moram da odem na brzinu do apoteke." rekla sam, a svi su me pogledali.

"Zašto?" pitao je Jack.

"A, pa moram da kupim jednu kremu za ruke." rekla sam, pokušavajući da zvučim što uvjerljivije, jer sam očajni lažov.

Svi su klimnuli glavom, i rekli da će da me čekaju preko puta.

Ušla sam, kupila kremu koja je bila samo izgovor i tajni sastojak moje osvete i izašla.

Uočila sam ih sve preko puta i došla do njih. Dogovorili smo se da dodju kod nas da gledamo film.

Kad smo stigli, odlučila sam da gledamo The Conjuring, zato što znam da se Jonah plaši horor filmova. (činjenica) A sasvim slučajno sam odabrala film koji se nalazi visoko na listi najstrašnijih horor filmova ikada. Protestovao je, ali nije upalilo. (Ali film zapravo uopšte nije strašan)

Skuvala sam kafu da bi smo ostali budni, i pobrinula se da u Jonahinu stavim tajni sastojak. Laksativ. Na bočici piše da se za normalnu upotrebu koristi nekoliko kapi. Da li sam stavila previše? O, da jesam.

Da objasnim o čemu se radi, gledamo horor film kako bi se dobro isprepadao. Laksativ sam mu stavila, kako bi ga priteralo, ako znate šta mislim. On će se plašiti da ode do kupatila, ali će morati, osim ako neće da se usere. A onda slijedi eliko finale. Znam, zli genije.

Donela sam svima kafu, obraćajući pažnju da nikome slučajno ne dam Jonahinu kafu. Na pola filma već je vrištao kao curica, a i popio je cjelu šolju kafe. Uskoro počinje šou.

I bila sam u pravu, kroz nekoliko minuta renuo je da se pomera po kauču i da se hvata za stomak.

"Jesi dobro brate?" Corbyn je pitao i stavio mu ruku na rame.

"Gdje je wc?" pitao je.

"Na spratu, pravo niz hodnik." Evelyn je rekla.

Drhtavim korakom je krenuo ka tamo, ali je od jednom krenuo da trči. Proteralo ga dobro.

Mislim da ću na vrata wca staviti znak TOKSIČNO nakon što izadje.

"Ljudi, hajde da se slikamo." rekla sam i svi su ustali.

Dala sam Danielu telefon, jer ima duže ruke, i slikali smo se svi.

Objavila sam sliku na instagramu i u opisu stavila: Movie night sa prijateljima. I tagovala ih. Ispod sam dodala: I @jonahmarais je tu takodje. Samo ima gadnu dijareju. To se dešava kad piješ puno kafe. Kafa je zla.

To će ga naučiti lekciju.

"Audrey, kako si zapravo spremala kafu?" pitao je Zach.

"Normalno." odgovorila sam nevino.

"A zašto onda Jonah od jednom ima dijareju?" pitao je Daniel.

"Da, zašto?" rekao je Jonah, silazeći sa stepenica.

Opet će on gore uskoro.

"A, na to misliš! Tražio si kafu, a ne eliksir za prečišćavanje. Možda mi je upalo malo laksativa u tvoju kafu slučajno." rekla sam, bez imalo osjećaja krivice.

Pa, dosta stvari se desilo ovdje ali nadam se da vam se svidja ovaj dio. Smišljala sam ovaj prank cjeli dan, jer sam htjela da sve bude promišleno. A na kraju Audrey ga je ubila njegovim oružjem. Uzgred, ovaj dio ima hiljadu riječi, tako da cjenite trud i glasajte. A možete i opalit koji komentar ne škodi. Nego kako ste mi danas? Jeste li radili nešto bitno, ili ste kao ja samo gledali seriju cjeli dan?

Q:Zli genije ili psiho idiot?
A: Oba po malo, ako mene pitate.

Tija<3<3 









Words I Didn't Say- JM● ON HOLDWhere stories live. Discover now