7. Trebao bi biti zahvalniji što ti hranim dupe.

142 10 10
                                    

Svi su me gledali raširenih očiju. Niko ništa nije rekao.

"Čekaj, znači raskinula si sa mnom jer ti nisam mogao reći da te volim, a ti mene nikad nisi voljela?" rekao je zbunjeno. Imao je nešto u očima ali nisam mogla da shvatim šta.

"Da." rekla sam.

"E Bože." Jonah je rekao.

"Šta hoćeš da kažem Jonah? Da sam te voljela svim srcem koje i slomio i da sam zato ovakva? Je'l to? Jesi zadovoljan?!" pitala sam sa suzama u očima.

"J-ja... Ja ni..." počeo je.

"Poštedi me molim te! Ne želim da čujem šta imaš da kažeš. Ok?" rekla sam nervozno.

"Ok!" rekao je.

"Evelyn, istina izazov?" pitala sam normalno, kao da se ništa nije desilo.

"Izazov." odgovorila je.

...

Probudila sam se, ali alarm nije zvonio. Protrljana sam oči i vidjela da nisam u svojoj sobi, zapravo u životu nisam vidjela ovu sobu. Pored mene je ležala Evelyn. Prodrmala sam je.

"Evelyn." polako sam rekla. 

Ništa.

"Evelyn." rekla sam mao glasnije.

Ništa.

"Pobogu Evelyn!" viknula sam.

Promeškoljila se i otvorila oči.

"Molim?" pitala je.

"Gdje smo?" pitala sam pokazujući na sobu.

"O, prespavale smo kod momaka." rekla je i okrenula se na drugu stranu. "Laku noć."

Pogledala sam na telefon i vidjela vrijeme 01:24pm. Baš smo se uspavale. Odlučila sam da je ne diram. Ko zna do koliko smo ostale budne sinoć.

Sišla sam u dnevni i nikog nije bilo tu. Mogu to i iskoristiti da ih iznenadim. Ali ne mogu sama.

Ponovo sam se popela gore i nasumično ulazila u sobe dok nisam pronašla Corbynovu. Ušla sam i prodrmala ga.

"Aaaa?" ispustio je krik.

"Ustani konju." rekla sam kroz šalu.

"Mhmm evooo." rekao je i skinuo pokrivač. Bio je samo u boksericama.

Okrenula sam se i rekla "Ne danas djavole, ne danas." i izašla.

Čekala sam ga dolje nekoliko minuta i onda je sišao obučen.

"Pa, treba mi tvoja pomoć." rekla sam. Klimnuo je glavom da nastavim. "Mislila sam da napravim doručak, ali je malo kasno za to, pa sam mislila da mi pomogne da napravimo ručak. Ovi i ovako ne izgledaju kao a će uskoro ustati." rekla sam.

"Ok, šta pravimo?" pitao je.

"Umm, da vidimo šta možemo da napravimo." rekla sam otvarajući poluprazni frižider.

"Jedete li vi išta?" pitala sam pokazujući na frižider.

"Naručujemo najčešće." odgovorio je.

"Možemo da napravimo picu. Da, pravimo picu." rekla sam.

"Ok." rekao je i pomogao mi je da izvadim sastojke.

Uzeli smo spremno tijesto za picu i namazali paradajz sos. Stavili smo sir preko toga i dodali čajnu i masline. Zatim upacili u rernu.

"I to bi bilo to." rekla sam

"Šef kuhinje Audrey Wilson!" Corbyn je rekao.

"Šta radite?" čuo se poznat glas iza nas.

"Pravimo picu." Corbyn je odgovorio.

"Jesi siguran da nije stavila neki otrov u picu. Ne druži mi se ponovo sa wc šoljom." Jonah je rekao.

I evo ga on, taman da  mi pokvari dan.

"Trebao bi biti zahvalniji što ti hranim dupe." rekla sam ljuto.

"Izvini, a?" rekao je i otišao u dnevni.

Polako su svi počeli da se bude i pica je bila spremna.

Jeli smo i pričali bez veze, a zatim smo Evelyn i ja otišle kući.

Ayy! Evo mene opet. Glasajte I komentarišite. Love ya!

Tija <3<3

Words I Didn't Say- JM● ON HOLDWhere stories live. Discover now