"U redu, sjednite momci šta čekate!" Aaron je rekao.
Redosljed sjedjenja je bio: Aaron na čelu, Ryan sa njegove lijeve strane,zatim Evelyn, Audrey i Corbyn, sa Aaronove desne strane su bili Jack, Zach, Jonah, Daniel i David je bio preko puta Aarona.
Da li je ovo govno moralo da sjedne preko puta mene? zapitala sam se dok sam ga pogledom ubijala, polako i bolno. Primjetio je jer se zlobno nasmijao. (kill that dipshit)
"Dakle,vjerovatno se pitate šta svi vi radite ovdje." Aaron je započeo.
"Ma ne uopšte, čini ti se." Evelyn ga je prekinula.
On se nasmijao i nastavio "Dopusti mi da pojasim. Kao prvo za one koji ne znaju ja sam Aaron Baker, vlasnik ove agencije. Audrey, našli smo ti savršeni prvi posao!" rekao je srećno.
"Da? A koji?" pitala sam srećno, ali u sebi sam ključala.
"Pa, zapravo je vrlo jednostavno. Band ovdje treba malo publicizma, ti ćeš ih reklamirati, preporučivati na društvenim mrežama. Znaš kao slušaćeš njihove pjesme na storyju, pričati na twitteru, družiti se sa njima..." rekao je opušteno.
"Šta? Ne, ne ne!" gledala sam ih sve raširenjih očiju, Corbyn pored mene je šapnuo "smiri se." na šta sam ga pogledala ljutito.
"Nešto nije u redu?" pitao je Jonah sa zlim osmjehom.
"Umm, mislim da sam vidjela pauka negdje." improvizovala sam.
"Oook." rekao je Aaron.
"Kako očekujete da ih ja rekamiram, nemam puno pratilaca? Imam nekoliko hiljada, ali oni su iz Minnesote i sigurno već znaju za njih." pitala sam, nadajući se da ću se izvući iz ovoga.
"Ali to će se promjeniti kaka momci pritisnu follow." David je rekao i pogledao u momke.
Svi su izvadili telefone i pogledali u mene.
"audrey_wilson66" rekla sam.
Ubrzo su mi stigla obavješenja uzvratila sam svima follow osim Jonahi jer ga nije ni poslao.
"Umm, Audrey moraćeš dame odlokiraš prvo." Jonah je rekao na šta su nas Aaron, Ryan i David pogledali.
"Ok." rekla sam i odblokirala ga.
"Po našim propačunima u roku od nekoliko dana ćeš imati deset hiljada, tako da tada možeš početi sa reklamiranjem. Sada uslikajte nekoliko slika i objavite da ubrzate proces." David je rekao.
"U redu. To bi bilo to što se tiče sastanka. Imate li pitanja?" Aaron je pitao.
"Tehnički nemamo vremena, već vas čekaju." Ryan je rekao.
"Pa, onda idem ja." rekao je i rukovao se sa momcima, a mene i Evelyn zagrlio. I ne nije stariji od vatre, zapravo ne vjerujem da ima više od 25.
"Moram da sredim neke papire, ali sačekajte nas na parkingu." David nam je rekao.
Pogledale smo ga čudno, ali svejedno klimnule glavom i izašle. Došle smo do lifta i Evelyn je pritisnula dugme za prizemlje. Kaka su se vrata zatvorila, poggledala sam oko lifta kao da ću sve da polomim.
"Smiri se, Audrey." Evelyn je polako rekla.
"Da se smirim? Zašto on? Opet on. Gdje god da se okrenem on. Ne mogu da ga ponesem, a sad treba da se pravim da ga obožavam! Zašto nisu moli da mi daju da reklamiram čaj ili nešto, ali ne hajde da joj zagorčamo život još više?" vrata lifta su se otvorila i zaćutala sam, mada sam imala još dosta toga da kažem.
Stale smo pored Evelynog auta i čekale. Nakon nekoliko minuta izašli su i krenuli ka nama.
"Pratite naše auto, u redu?" David je pitao, više kao naredio.
Evelyn je klimnula glavom i ušla u auto, i ja za njom. Pokrenula je auto i išle smo odmah iza njih. Nakon 15 minuta zaustavili su se ispred neke kuće, kapija se otvorila i ušli smo. Zatim smo se parkirale.
"Podsjetite me još jednom, šta radimo ovdje?" pitala sam, na rubu živaca.
"Ovo je njihova kuća ovdje ćete se družiti i bolje upoznati. I ne zaboravite da se slikate. Ja sada idem." rekao je David, ulazeći u drugi auto, koji je bio parkiran u dvorištu.
Pogledaa sam okolo i vidjela da svi gledaju izmedju mene i Jonahe. Tako smo nekoliko minuta stajali u neugodnoj tišini.
"Pa hajde, idemo da se upoznamo." Corbyn je rekao, a ja sam u glavi napravila podjetnik da mu kasnije zahvalim što nas je izvukao iz one neugodnosti.
Uzdahnula sam. Ovo će biti dug dan.
Pa, nadam se da vam je sad malo jasnije o čemu se radi. Da sam ja Audrey, jebala bih nekome majku sad. Inače kako vam se čini priča za sad? Gasajte i komentarišite.
Tija <3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...