Sljedećeg jutra, ustala sam u pet sati kako bih bila spremna da stignem na vrijeme na intervju za GMA (good morning america). Zar nisu mogli da pošalju momke, mislim definitivno imaju više iskustva od mene.
Nakon što su ispričali svakodnevne gluposti kao i svaki jutarnji program predstavili su me i bla bla bla. Pokušavali su da me navedu da nešto otkrijem, ali eh ne mogu mene prevariti. Rekla sam samoono što se već zna. I šta sam smjela.
Nakon emisije, neki 'fanovi' su došli da se slikamo. Na brzinu sam se slikala i popričala i onda ušla u auto i vratila se kući da spavam. Aaron mi je slao poruke ali sam prebacila na avionski režim.
Nakon nekoliko sati spavanja Evelyn me je probudila. Ustala sam mrtva i skinula onu šminku od jutros. Sišla sam dolje i tamo su sjedjele Christina i Aspen. Savršeno.
Povukla sam Evelyn i pitala "Šta ona radi ovdje?"
"Bila je sa Christinom kad sam je pozvala i insistirala je da dodje." Evelyn je rekla i prevrnula očima.
Uradila sam isto i pozdravila ih "Hej, šta ima?"
"Ništa, Evelyn nas je zvala pa smo svratile." Aspen je brbljala.
"Evelyn je pozvala Christinu." Eve je ispravila.
"Super, baš mi je drago da smo sve na okupu." rekla sam sa lažnim osmjehom.
"Oh, dušo ne izgledaš baš najbolje danas.Hoćeš da to popravim." Aspen je pitala, 'zabrinuto'.
"Popraviću ja tvoju facu šakama." promumlala sam.
"Šta?" pitala je.
"Haha, um ništa. Nešto mi je loš dan, nema veze." rekla sam.
"Ok." rekla je začudjeno.
"Hoćete kafu?" pitala je Evelyn.
"Može, Almond Milk Latte sa kašikom šećera." Aspen je progovorila.
"Da, nisam ja Starbucks. Naručiću." rekla je i svi smo rekli šta hoćemo.
"Christina, jesi se čula sa Corbynom?" pitala sam.
"Molim, sa tom varalicom. Neće više razgovarati sa njim!" Aspen se naravno ponovo ubacila.
"Nisam još, ali sjutra treba da se nadjemo." Christina je rekla, buljeći u Aspen.
Kad je Starbucks stigao našla sam kompilaciju vineova i gledale smo.
"I saw you hanging out with Catelyn!" vrištala sam.
"Rebecca it's not what you think!" nastavila je Christina.
"I won't hesitate bitch!" završila je Evelyn i prasnule smo u smjeh.
"Why da fuck you lying? Why you always lying?" Aspen je pjevala kroz smjeh.
"Mmm, oh my god stop fucking lying!" Nastavile smo sve u glas.
Sada smo se već valjale po podu smijajući se najpoznatijim vineovima. Čak smo zaboravile koliko mrzimo Aspen.
"That's what she said!" sada smo počele da citiramo serije i filmove koji su postali memes.
"My name Jeff!"vrištala je Christina.
"What makes you say that!" kada nismo više mogle da izdržimo, pokušale smo da se smirimo.
Oko pet popodne otišle su kući, a Eve i ja smo počistile i krenule da gledamo seriju.
Ok ovaj dio će biti intresantan samo onima koji znaju vine i memes.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...