Momci kao momci ispustili su stvari, skidajući majcu usput i potrčali ka okeanu. Na drugoj strani Evelyn i ja smo spustile stvari, skinule garderobu, namjestile peškire, a zatim kao civilizovani ljudi odšetale u okean bez nepotrebnog prskanja.
Čim smo im se približile počeli su da nas prskaju i viču da krenemo da plivamo. Mrzim slanu vodu u očima, tako da sam odlučila da zaplivam. Voda je bila prijatna. Ne previše hladna, da ne možeš podnjeti, ali ne ni previše topla da se zapitaš kome je bešika popustila. Svakako dovoljno dobra da nas osvježi ovih paklenih ljetnjih dana.
Dok sam ronila osjetila sam da me neko uhvatio za nogu. Znajući da je neko od momaka otresla sam nogu u nadi da će me pustiti. Medjutim povukao me je ka sebi i prebacio preko glave tako da sam mu sjedjela na ramena, a on me pridržavao za listove. Pogledala sam dolje i vidjela braon kosu. Zach!
Počela sam da ga šutiram, a on se smijao, kao i svi ostali. Počeo je da trči, a zatim me bacio u vodu. Izronila sam i pogledala ga pogledom koji bi ubio cjelo selo.
"Kučko odvratna!" prodrala sam se, na šta su se nekoliko glavaokrenule prema meni, ali koga briga.
Svi su počeli da urliču od smjeha čineći me nervoznom.
"Priznaj da je bilo zabavno." Zach je rekao kroz smjeh.
"Zabavno? Ne baš. Više kao uzbudljivo." rekla sam. "Odakle ti uopšte toliko snage da me podigneš?"
"Kao prvo, koliko imaš 20 kila? Kao drugo vidi ove bebice." rekao je i istegao ruke ljubeći svoje nepostojeće mišiće.
"Mhm." rekla sami nastavila da plivam.
Corbyn me sustigao i plivao sa mnom. Bolje reći ispred mene, jer on pliva muškim stilom. Nešto što nikada neću razumjeti. Nakon nekih pola sata odlučili smo da izadjemo, prije nego što se pretvorimo u smežurane starce.
Evelyn i ja smo legle na peškire ako i svaki normalan čovjek, ali nikada nisam rekla da su momci normalni. Oni su se uvaljali u pjesak uz izgovor da je zdravo. Evelyn je počela da može uje za sunčanje po tjelu, pa sam odlučila i ja da uradim isto vidjevši da sam donekle suva.
Ali naravno Bog nam nije podario dovoljno duge ruke da namažemo ledja. Jonah mi je uzeo bočicu i čudno sam ga pogledala. Otresao je ruke od pjeska i sipao ulje u ruku razmazujući po mojim ledjima. Naježila sam se od njegovog dodira, ali nisam mnogo razmišljala o tome. Normalno je da i dalje ima malo efekta na mene, zar ne?
Kad je završio zahvalila sam mu se, a on je bez riječi klimnuo glavom. Momci su pratili svaki njegov pokret, ali neću lagati i mi smo. Evelyn me začudjeno pogledala na šta sam samo slegnula ramenima. Da li sam zaboravila da spomenem da je Daniel pomogao Evelyn? E pa jeste. Tu mi nešto miriše na ljubav. Stalno pričaju i smiju se. Mogla bih biti potpuno u krivu i da su samo kliknuli kao prijatelji, ali je rijetko griješim.
Nakon dugog dana na plaži, stvatili smo u prodavnicu sladoleda i uzeli svoj omiljeni, a zatim izvršili obećanje. Gledanje filmova i izležavanje. Momci su otišli kući kasno, a mi smo odmah otišle da spavamo, nakon kupanja. Majka nije ovdje, mogu da spavam sa mokrom kosom, da izadjem napolje sa mokrom kosom i sve što je za nju smrtno.
Hejj ljudi! Znam da pomalo zabušavamsa ovom knjigom, ali trenutno mi je prioritet da završim prvu što prije. A i da provedem ovo malo raspusta uživajući.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...