Probudila sam se oko 10 i odlučila da snimam za younow. Istuširala sam se i krenula da se spremam.
Odjeća:
Šminka:
Kad sam se spremila bilo je 11:30. Uključila sam younow i pričekala da se skupe pratioci. Uzela sam gitaru iz ćoška sobe i krenula da sviram. Nisam pjevačica, niti želim da budem ali imam talenat. Volim ponekad da sjdnem i pjevam, kao kad sam bila mala. Kad smo bili mali.
"Sittin' in a parked car
We don't even fight no more
We don't even touch no more
Used to be my best friend
We don't even laugh no more
Barely even talk no more" počela sam da pjevam čitajući komentare. Većina su pisali ime pjesme i srca."You wanna hold my hand and then you won't
You say you love me then you don't
You keeping me running and running around" unjela sam se u pjesmu i zatvorila oči.Pjevala sam od riječi do riječi. Od strofe do strofe. Nisam ni primjetila da sam prestala da sviram.
Čitala sam komentare ponovo i vidjela da je puno njih pitalo ko me je povrijedio. Blago sam se nasmijala i rekla "Ljudi, u redu sam niko me nije povrijedio, samo mi se svidja pjesma." ali suze u očima su me odale.
"Don't be that way
Fall apart twice a day
I just wish you could feel what you say
Show, never tell
But I know you too well
Kind of mood that you wish you could sell" ponovo sam počea da pjevam novu pjesmu.
"If teardrops could be bottled
There'd be swimming pools filled by models
Told a tight dress is what makes you a whore
If "I love you" was a promise
Would you break it, if you're honest
Tell the mirror what you know she's heard before
I don't wanna be you anymore" primjetila sam da su mi se suze slivale niz lice i u pola pjesme ugasila live.
Zašto sam uopšte plakala? Ne znam ni sama. Pjesme su tužne, biće da je to. Iz misli me prekinulo zvono telefona. Pogledaa sam i na ekranu je pisalo Corbyn. Polako sam prevukla prstom preko ekrana i privukla telefon ka uvetu.
"Molim?" pitala sam.
"Jesi li dobro? Gledali smo ti live šta je bilo? Zašto si plakala?" bobmardovao me je pitanjima.
"A da začepiš pa ću možda i objasnit." rekla sam iznervirano. Nije progovarao, pa sam to shvatila kao zeleno svjetlo, da krenem da objašnjavam.
"Sasvim sam dobro. Pjesme su tužnei rasplakala sam se. Nije mi ništa." rekla sam monotono. Ne pokušavajući da ih uvjerim.
"Mhm, gdje je Ev?" pitao je.
"Spava valjda." rekla sam zbunjeno.
"E pa probudi je. Jer dolazimoooo!" rekao je previše entuzijastično.
"Ok, kako god." rekla sam i prekinula.
Samo su mi još oni u životu trebali. Ustala sam i otišla da probudim Evelyn. Ali nije bila u sobu. Sišla sam dolje i pronašla je u kuhinji.
"Super, budna si." rekla sam.
"Daa." čudno je rekla.
"Ovaj, pogodi ko dolazi." rekla sam smoreno.
"Aha, ok. Spremiću kafu." rekla je i okrenula se.
Sjela sam na kauč i čekala.
Hejj! Znam da ovaj dio trenutno nema smisla, ali shvatićete uskoro značenje pjesama i sve. Ako vas interesuje koje pjesme sam koristila, prva je Knees- Bebe Rexha, a druga idontwannabeyouanymore- Billie Eilish.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...