Kada se žurka završila ja sam i dalje bila sa Jonahom u kuhinji. Mada trenutno nismo plakali ili se svadjali, već smo se smijali. Prisjećali smo se trenutaka iz srednje škole. Dodjavola to su bila dobra vremena. Usput sam prekršila svoje obećanje vezano za alkohol. Odjednom je u sobu uletio Jack.
"Konačno! Tražimo vas po cjeloj kući. DRUŠTVO NAŠAO SAM IH!" Jack je izbrbljao.
"Čekaj, tražili ste nas i kuhinja vam nije prva pala na pamet?" pitala sam kroz smjeh.
"Nemoj da ti kažem šta mi je palo na pamet." rekao je sa zlim osmjehom.
"Jack! Debilu!" viknula sam, bacivši plastičnu čašu na njega. Čaša jeste bila puna nečega, više nisam sigurna čega, ali ga je pokvasila.
"Ups." rekla sam, glumivši nevinost.
Svi su uletjeli u kuhinju i gledali nas zbunjeno.
"Bože, Rey svugdje smo vas tražile." Eve je rekla zadihano.
"Pa da ste i malo pametni znali bi gdje da tražite." Jonah je rekao mrzovoljno. Evo ga opet.
"Jonah ne tjeraj me da koristim nasilje." Eve je zapretila.
"Da, da." promumlao je kao da ga nije briga.
"Šta ste uopšte radili ovdje cjelo veče?" pitala je Aspen.
"Nije bitno i ne treba vas da zanima." Jonah je strogo rekao.
"Ma, hajde, nemoj da mi igra mašta!" Christina je viknula.
"Pobogu! Zar ljudi ne mogu da pričaju?" pitala sam, vidno iznervirana njihovim neprimjerenim komentarima.
"Dobro, dobro! Bez nervoze." Daniel je smirivao.
"I šta ćemo sad?" Corbyn je pitao.
Svi smo se pogledali i prasnuli u smjeh. Smijali smo se dobrih pet minuta. Samo tako, bez razloga, jer nam se smijalo. Kada smo se konačno smirili odlučili smo se za relaksirajuću igru istine izazova.
Jutro nije bilo tako relaksirajuće. Pogotovo obzirom na to da se nisam probudila u sobi sa ostalim djevojkama već zagrljena sa Jonahom. Zar opet? Pomislila sam. Iskobeljala sam se iz njegovog stiska i stala da razmišljam.
"Dobro je." izdahnula sam olakšano.
"Šta je dobro?" Čula sam Jonahin hrapav glas.
"Sinoć poslije istine/izazov, došla sam kod tebe da pričamo. O srednoj i tome. I onda sam zaspala." pojasnila sam.
"Da. A šta si ti mislila?" pitao je sa zlim osmjehom.
"Ništa." prebrzo sam odgovorila, zbog čega je on počeo histerično da se smije.
"Jonah nije smiješno!" viknula sam u nadi da će se smiriti.
"O a-ali je--ste!" rekao je kroz smijeh.
Corbyn je uletio u sobu.
"Šta je bilo Jonah? O, Amber?" pitao je zbunjeno.
"Ništa, Amber je rekla nešto smiješno." rekao je pokušavajući da se smiri, ali čim je završio rečenicu prasnuo je u još veći smijeh.
"A šta ćeš ti u njegovoj sobi?" pitao me.
"O, pa -umm ja sam. Pričali smo pa sam zaspala, pa da." rekla sam, pokušavajući da nadjem neki izgovor.
"Bože, samo nam dajete povoda." rekao je sa osmjehom.
"Corbyn!" viknula sam na njega i udarila ga u rame.
"Dobro, dobro. Ostaviću vas vrapčiće same." rekao je i brzo izašao i zatvorio vrata.
"Vidiš šta si napravio?" pitala sam.
"Šta? Da te podsjetim, nisam ja zaspao u tvom krevetu."
"Jonah, upozoravam te." rekla sam kroz zube.
"AUDREY ME VOLI! AUDREY ME VOLI!" počeo je da viče.
"To je to!" viknula sam i skočila na njega. Pokušala sam da ga udarim ali mi je zgrabio ruku. Onda sam pokušala drugom, ali dodjavola. Bio je previše brz i uhvatio i drugu. Smijao mi se zlobno i okrenuo nas tako da sam zarobljena izmedju njega i kreveta.
"Šta ćeš sad?" pitao je.
"Razmišljam da li da te udarim tamo gdje boli lijevom ili desnom nogom." odgovorila sam.
Upleo nam je noge tako da nisam mogla da se pomjerim.
"Aha, a sad?" podsmjehnuo se.
Čulo se kucanje na vratima i brzo je ustao sa mene. I ja sam ustala i popravila malo kosu.
"Šta je?!" Jonah je viknuo.
Vrata su se otvorila i Zach je ušao. Napravio je neki čudan osmjeh i rekao "Doručak je spreman." "Usput, udostojite se. Mnogo sre providni."
Bacila sam jastuk na njega, ali je izašao i zatvorio vrata tako da sam pogodila vrata.
"HAHAHA promašila si!" viknuo je.
"Ti i ja nismo gotovi." rekla sam Jonahi i krenula ka vratima.
"O, znam ja da bi ti to rado nastavila." prokomentarisao je.
Prostreljala sam ga pogledom i izašla. Zach je bio u hodniku i čim me je vidio potrčao je dolje. Zadovoljno sam se nasmijala i ušla u gostinjsku sobu da se sredim.
Ayy! Danas je moj mozak dobro raspoložen tako da evo malo dužeg djela. Nadam se da vam se svidja.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...