Kad smo stigli kući Daniel je insistirao da gledamo neki ljubavni film, jer je retard. Bunila sam se koliko sam mogla, ali svi su vec pristali. Pronašli su film The Proposal i uključili ga.
Neću da lažem jeste bio smiješan, ali da su htjeli nisu mogli više kliše da ga naprave. Svi su se raspekmezili i došlo mi je da ih sve izšamaram i vratim u stvarnost. Ali pošto sam ja dobra duša nisam to uradila. Ili možda jer me muka da objašnjavam svima zašto mi prijatelji šetaju sa masnicom na licu.
Inače koliko prosječan momak može da pojede hrane? Jer ovo petoro pojeli cjeli frižider, a mršavi ko štiglići.
[...]
Probudio me cvrkut ptica i svjetlost koja je ulazila kroz proroz. Dan je bio topao i dobro sam se naspavala. Odmah sam znala da će ovo biti dobar dan.
Tako je počeo moj dan.
Ili barem želim da je tako počeo.
A sad evo istine.
Probudio me glupi alarm. Nisam bila u svom udobnom krevetu, već na kauču upletena u ostale. Imala sam užasnu glavobolju i podočnjake do poda. Jauknula sam u bolu i vidjela da se Zach promeškoljio. Probala sam da se odpetljam. Bezuspješno. Eventualno Zach se probudio i pomogao mi. Naravno da će on moći da podigne Jackovu nogu ili cjelog Corbyna sa mene.
Otišla sam u kuhinju i popila tabletu. Zach se pojavio iza mene.
"Rey znaš da te ja volim, al' mrdni malo da sačuvam ovu glavu." Zach je rekao i kukom me pomaknuo.
"Nije kao da ima šta da se sačuva." dodala sam.
"MOLIM?!" Zach je dramio. "Zar ne vidiš ovu ljepotu. Treba li da ti kupim naočare?"
"Ne, ne u redu sam." rekla sm.
"Znaš, ne mogu da vjerujem da ste ti i Jonah tako ćoravi." počeo je.
"Hah, šta?" pitala sam zbunjeno.
"Tako ste očigledni." rekao je.
"Možeš malo to da objasniš?" tražila sam.
"O, ne pustiću vas da se sami mučite. Uživaj u danu!" rekao je i okrenuo se prema dnevnom.
Pa, ovo me definitivno zbunilo. Kako smo očigledni? Ništa mi nije jasno. Odlučila sam da se ne obazirem mnogo na to. Ipak je to Zach, uvjek govori gluposti.
Ubrzo svi su se probudili. Samo da objasnim, nije nas glava boljela od alkohola, je ga nismo ni pili. Nego od neispavanosti i umora.
Momci su ubrzo otišli kući jer su popodne imali neki intervju. Eve i ja smo malo pospremile kuću jer je ličila na štalu i pozvale Christinu.
Rekla nam je da dodjemo kod nje jer mora da snima neki video.
Spremile smo se i pod to mislim obukle duks, šorc i starke i kosu stavile u pundju i ušle u auto. Na putu smo slušale muziku i imale mini koncert. Kad smo stigle zatekle smo je sa puderom.
"Ejj!" rekla sam i zagrlila je.
"Hej, šta ima?" pitala je.
"Ništa posebno, dosadno nam je." odgovorila je Eve.
"Šta snimaš?" pitala sam zainteresovano.
"Spremamo se zajedno (get ready with me)." odgovorila je.
"Oke." rekle smo u isto vrijeme i sjele na kauč preko puta nje, tako da smo bile iza kamere.
Kad je završila otišle smo u tržni gdje smo se, ako mogu da dodam, zadržale dva sata. Onda smo se vratile kod nje i samo razgovarale.
Na kraju dana smo zvale momke da pitamo kako im je prošao intervju i poljubile krevet.
Hejj! Znam, znam, nema nastavka sto godina. I tipa znam da je nastavak go kurac (da izvinu ova djeca ovdje 😂😜) ali nisam mogla ništa bolje smislit.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...