Dok smo Christina i ja pričale stigla mi je poruka. Otvorila sam je i pisalo je:
Eve❤❤Ejj, ja sam krenula kod momaka. Dodjite i ti i Christina i usput svatite u MC ili negdje.
Pročitala sam Christini i složila se. Ali prvo sam morala da skinem šminku. Neću da plašim ljude.Krenule smo i usput nam je bio Taco Bell, tako da smo tu uzele hranu. Naručile smo 8 takosa sa piletinom, Strawberry Skittles Freeze za sve osim Jonahe. Za njega smo uzele normalnu ledenu kafu. Čekale smo da prozovu našu obilnu narudžbinu i sjele za jedan sto u ćošku. Nakon deset minuta, prozvali su nas. Otišla sam da platim, dok je Christina uzimala kese.
Kad smo stigle viknule smo u isto vrijeme "Hrana je stigla, luzeri!" Vježbale smo to cjelim putem.
Svi su dotrčali i dali smo im njihove kese. Jonahi smo posebno dale njegovu sa kafom i oči su mu zacaklile. Bože koliko voli da pije kafu.
Odlučili smo da jedemo i gledam film Truth Or Dare. Dok su se ostali gadili isječenim rukama, ušima, pristima, povadjenim zubima i tako dalje ja sam uživala. Ali najbolji dio je bilo kad je jedna djevojka izabrala istinu i pitali su je da li je spavala sam momkom njene najbolje drugarice. Svi smo u isto vrijeme srknuli piće i rekli "Interesantno." Nakon toga smo crkli od smjeha.
Kad se završio film Jonah je rekao "Podsjetite me da nikad vise ne igram istina izazov."
"Truth or dare?" šapnula sam mu na uvo, dubokim glasom kao iz filma.
Stresao se i rekao "Nije smiješno."
"Stvarno nije, i meni je uništeno djetinjstvo." rekla sam.
Svi su se nasmijali. Corbyn i Christina su tokom filma vrištali kad god bi bilo nešto gadno. Zach, Jack, Daniel i Evelyn bi samo napravili neke čudne zvuke, ja sam samo gledala bez treptanja, a Jonahina glava je većinu vremena bila zabijena u moj vrat jer je pička.
Bukvalno jedva čekam da ga plašim noću.Poslije filma smo pravili budale od sebe neko vrijeme, a zatim smo otišle kući.
Kad smo stigle uzela sam lap top i počela live na younow. Čekala sam da se skupi malo ljudi, a onda počela da čitam i odgovaram na pitanja.
"Kopala sam i pronašla tvoje i Jonahine slike od prije nekoliko godina. Želiš da objasniš?" ovaj komentar se ponavljao više puta pa sam odgovorila.
"Ako si vidjela slike sve ti je jasno." rekla sam, ne ulazeći u detalje.
"Kada izlazi spot za These Girls?" pročitala sam "Stvarno ne znam ni da su ga snimili, ali opet nismo zajedno 24/7 tako da možda i jesu."
"Šta misliš o momcima?" pročitala sam i stala da razmislim na sekund.
"Dobro pitanje. Daniel je jako dobar i ponekad nema predstavu o čemu pričamo i stalno nas opominje da ne psujemo. On je naša časna sestra. Corbyn je ludi naučnik. Ali oboje volimo svemir iz istih razloga tako da smo bff. Jack je naša dvorska diva. Stalno smišlja nove načine da nas zabavi. Takodje ponekad voli da se pravi glup, ali vjerujem da nije. Zach je beba. I on voli da se pravi glup i z njega nisam sigurna da li se samo pravi." rekla sam, i pročitala da su mnogi tražili da dam mišljenje o Jonahi.
"Jonah je pametan. Vjerovatno najpametniji od svih, možda zato što je najstriji. On takodje ima opsesiju sa kafom mada to svi već znaju. Kunem se da može da popije 7 kafa dnevno." rekla sam sa osmjehom. "I da, svi mogu da slože rubikovu kocku, što je inpresivno. Ja nikad nisam mogla."
Nakon nekih pola sata prekinula sam live i otišla sa Evelyn u šoping.
Ejj, ljudi evo mene opet hihihi. Pogledajte sljedeće memes koje sam ubcila jer su presmješne.
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...