Oči mi se automatski otvore na prvi takt pjesme koja mi je alarm. Možda zato što sam za alarm stavila pjesmu koju apsolutno ne podnosim da bih imala motivaciju da ustanem ranije. Požurila sam da ugasim taj užasan zvuk prije nego li ogluvim od užasa koji me snasao.
Kao i svakog jutra prvo što uradim jeste provjeravanje društvenih mreža gdje me obično dočekaju poruke podrške od fanova ili one malo neprijatnije od ljudi koji me baš i ne vole toliko. Ovog puta sam otvorila i E-mail jer sam vidjela da imam poruku.
Brzo sam pogledom prešla kroz sadržinu i namrštila se. Agencija je sazvala hitan sastanak na koji nas očekuju za sat vremena. Najčudnije je što je poruka poslata u kasnim večernjim satima što nije uobičajeno.
Kako god odlučila sam da ustanem i da se istuširam obzirom da nemam vremena za izležavanje. Kada sam završila napravila sam blage lokne i nanela tanak sloj šminke, čisto da ne bih išla bez nje. Obukla sam karirane pantalone i beli crop top.
Spustila sam se u kuhinju gdje je Eve jela omlet. Pozdravila sam je i uzela jabuku. Kada smo završile sa doručkom odlučile smo da je najbolje da krenemo jer dobro znamo kakav je saobraćaj u LA-u.
Stigle smo tačno na vreme, mada nas je Aaron ipak preko pogledao. Neko je ustao na levu nogu. Ili je ovo njegovo prirodno stanje. Iskreno više nisam sigurna.
Sjele smo na svoja uobičajena mjesta i sastanak je zvanično mogao da počne.
"Da li ste vi ljudi normalni?" Ryan je pitao.
"Sumnja se, ali nije naučno dokazano. Što?" Sarkastično sam odgovorila.
"Audrey savjetovao bih te da spustiš loptu." Dave je rekao.
Prevrnula sam očima.
"Kad smo vam rekli da prestanete sa skandalima, nismo mislili da nestanete iz tabloida kao da vas je neko zbrisao sa lica zemlje." Aaron je pojasnio, podigavši pogled sa tableta od kog se ne odvaja.
"Treba nam nešto da skrene opet pažnju na vas. Svi su poludjeli oko Grammy nagrada i niko ne spominje vas. Budući da nemamo spremnih pesama za objavljivanje moraćete sami da smislite nešto što će u javnosti odjeknuti kao atomska bomba." David je nastavio.
"Vi ste menadžment smislite nešto." Jack je rekao.
"Ovaj put je na vama. Uradite šta hoćete samo se pobrinite na do kraja nedelje budete glavna tema twittera. Jasno?" Aaron je rekao.
"Kristalno." Prosiktali smo kroz zube.
"Drago mi je da smo to riješili. Sada možete da idete." Ryan je dodao svoj komentar koji se ravnja sa njegovim prisustvom u ovoj prostoriji. Suvišan.
Kada smo izašli na parkingu smo se dogovorili.
"Šta sad da radimo?" Daniel je pitao nesigurno.
"O, nemoj da se brineš. Za sve imam rešenje. Hoće dramu. Dobiće dramu. Pozovite Aspen. Neka dodje kod nas u apartman. Tamo ću sve pojasniti." Rekla sam sa trijumfalnim osmehom i sela na suvozačevo mesto u autu.
"Jedva čekam da čujem šta je tvoj uvrnut mozak smislio ovog puta." Corbyn je rekao trljajući dlan o dlan.
Samo sam se nasmijala i pomislila ne možeš ni da zamisliš.
Ayy! Evo novog dela nadam se da vam se svidja i da ćete me podržati glasom i komentarom. Očekujte indijsku seriju u sledećem delu. Uživajte!!
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...