8.Zloo!

148 8 0
                                    

Nakon dvije nedjelje shvatila sam da im muzika nije loša, da oni nisu loši i da Jonah nije zao. Hahaha šalim se za to posljednje, totalno je zao. Objavili su novu pjesmu i poslušala sam je. Teško je ovo priznati, ali jebeno je dobra.  Cjeli dan pjevušim these girls, the ones that you bring home to mama... i tako dalje. Ušla sam na twitter i objavila: Ljudi These Girls je najbolja pjesma na svijetu. Idite i poslušajte je odmah. My boys slaying as always!

Zatim sam na insagram za story screenshotovala iTunes listu i zaokružila These Girls. Objavila sam i dodala: I žurka može da počne!. I dodala sam onaj emoji sa konfetama. Isto sam objavila i na snapchat story.

"Audrey!" Evelyn je pozvala.

"Molim!?"knula sam silazeći niz stepenice.

"Momci dolaze za 10 minuta." rekla je kad me uočila.

"Pff, kako god." rekla sam i sjela pored nje.

Samo da se zna da sam bila u pidžami koja je sačinjena od šorca i duksa i sa retrdiranom pundjom na glavi. Ali me billo muka da se spremam.

Nakon nekoliko minuta čulo se kucanje i otvaranje vrata. Ušli su i pozdravili smo se.

"Šta radimo danas?" pitao je Zach.

"E ako znam. Ništa?" pitala sam.

"A-a." Jonah je rekao. "Idemo u zabavni park." rekao je.

"Šta? Moramo li? Tamo ima rollercoastera!" rekla sam.

"ŠTa? MoRamO li? TAmO iMa roLleRCoasTerA!" Jack me imitirao.

"Da moramo." Daniel je rekao.

"Ali ja ih ne volim." rekla sam.

"Znam, zato sam to predložio." Jonah je rekao.

"Zloo!" viknula sam. "O, da i Jack platićeš." rekla sam ozbiljno i presjekla ga pogledom.

"Inače i Aspen dolazi." Corbyn je rekao.

"Stvarno?" rekla sam sa lažnim entuziazmom. 

Čitala sam o njoj." rekla sam "I ništa dobro nisu rekli." šapnula sam Evelyn, a ona je napravila zgadjenu facu.

"Pa, kad idemo?" Evelyn je pitala.

"Čim se sredite." Daniel je rekao i poslao nas u sobe.

Outfit:

Šminka:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šminka:

Šminka:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kosa:

Krenule smo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Krenule smo. Momci su bili u prvom autu, a mi u drugom. U jednom trenutku si stali, pa smo i mi morale. Izašli su iz auta i pokazali nama da uradimo isto.

Pozdravljali su se sa Aspen. Zatim su nas upoznali.

"Ovo je Aspen." rekao je Jack.

"Aspen." rekla je u najpiskavijem postojećem glasu i pružila ruku. Želim li da je prihvatim? Dodjavola ne.

"Evelyn." Evelyn je rekla i pružila joj ruku.

"Audrey." reklasam ii polako pružila ruku. Nakon što smo se rukovale, polako i neprimjetno sam obrisala ruku o šorc. Za svaki slučaj.

"Pa, Aspen će ići sa vama u auto jer kod nas nema mjesta." Corbyn je rekao.

"Super." rekla sam sarkastično i svi osim nje su to provalili.

Vratili smo se u auta i ponovo počeli da vozimo. Hvala Bogu da ja danas vozim. Inače bih joj svu kosu isčupala. Kurva obična. Ko kao prvo ide na lunapark tako obučen. Kratka suknja, croptop, štikle i dizajnerska torbica. Curo promašila si javnu kuću.

Tokom cjele vožnje pokušavala je da priča sa nama i da se hvali svojim gucci, armani, louboutin, balenciaga torbicama i štiklama. Kao da je nas briga. Da li sam spomenula da je ona Davidova ćerka i da su momci primorani da se druže sa njom. Ne? E, pa sad jesam.

Bila sam presrećna kad smo konačno stigli.

Ayy. Evo još jednog nastavkagdje se pojavljuje jedna jedina zmija Aspen. Osjećam veliku mržnju prema  njoj, a i nisam jedina. Just sayin'.

Tija<3<3

Words I Didn't Say- JM● ON HOLDWhere stories live. Discover now