"I šta sad mi treba da radimo?! Cijeli svijet priča o tome kako je Zach prekršio nekakav kod najboljih prijatelja! I još gore, kako bendu prijeti raspad! Kako mislite to da popravimo?" David je iznervirano vikao dok smo mi samo slušali, uplašeni kao djeca koja očekuju kaznu.
"Ovo je Holivud, sve se zaboravi nakon dva dana jer nadju nešto novo o čemu će da pričaju." Jack je pokušao da opravda.
"Ne dušo, ovo je Holivud, sve se pamti. Samo zato što niko ne priča o tome ne znači da je zaboravljeno. Fanovi se sjećaju. Hejteri se sjećaju. Veliki producenti i druga važna imena, svi se sjećaju. Jednom na internetu, uvjek na internetu." Ryan je uzvratio. Moram priznati iznosio je validne argumente i u potpunosti se slažem. Ali da li ću to reći na glas? Nema šanse.
"Ryane, ne pomažeš." Promumlala sam, ali dovoljno glasno da svi čuju.
"Audrey, ovdje nema pomoći. Moramo da razmišljamo brzo i da rješenje bude efektno. A ako nisi primjetila, ne vidim da iko iznosi iole kvalitetne ideje." Aaron je objasnio.
"Jonah, ti si glas razuma. Sinoć si spasio stvar. Hajde predloži nešto što će zapravo biti od pomoći." David je molio bezpomoćan.
"Prvo moramo da negiramo glasine o raspadu benda i da potvrdimo da nema loše krvi izmedju Daniela i Zacha." Jonah je rekao sigurno.
"Vidite ovako razmišlja prava zvijezda." Aaron je pohvalio.
"Najbolje da snimimo video. Ako napišemo nešto djelovaće suvo i neiskreno. Ako ćemo ovo da uradimo, uradimo to kako treba." Jonah je dodao.
"Vidi, neko od njih zapravo ima mozak. I to ćete da uredite čim smislimo šta dalje. Moramo ovo da uradimo brzo."
"Medijski trik." Rekla sam više za sebe, nego za njih.
"Čekaj šta?" Corbyn je pitao.
"Medijski trik." Ponovila sam glasnije.
Svi su se gledali nekoliko sekundi nesigurno.
"Pa to je prosto genijalno." Ryan je dreknuo. "Mi ćemo preuzeti krivicu zbog vaše gluposti. Molim te ne budi toliko glupa."
"Ryane zaveži. Ovo je zapravo najbolje što imamo do sad. I preuzimanje krivice ne zvuči tako loše. Oni su i dalje relativno nov bend. Naravno da će menadžment da ih tjera da rade odredjene stvari. I normalno, oni kao neiskusni misle da moraju da prate sve što im se kaže. Tako spiramo blato sa njihovog imena. A mi smo samo kopmanija, niko se neće okrenuti protiv nas. Šta kažeš, Davide?" Aaron je rekao sa donekle više samopouzdanja nego ranije.
"Mislim da je to najbolje što imamo i da nemamo baš puno drugih opcija. Pobrinuću se da organizujem konferenciju za štampu što prije. Do tada samo negiranje će biti dovoljno. Ne spominjite ništa od ovoga do konferencije. Sad pomjerite svoje lijepe guzice snimite objašnjenje i gubite mi se sa očiju!" David je rekao i praktično nas izbacio iz sobe kako bi oni mogli da razgovaraju o drugim 'bitnim' stvarima.
Eve i ja smo odlučile da odemo pravo kući, a momci će da odu u studio i tamo snime video. Vjerovatno kako bi bilo uvjerljivije. Rade na novim pjesma, uzbudjeni su da ih objave, sa bendom je sve u redu i ta priča.
Jonah P.O.V.
Vožnja do studija je bila tiha. Nisam navikao na to. Uvjek smo slušali radio, pjevali na sav glas, svadjali se oko toga ko će na suvozačevo sjedište. Danas se niko nije sjetio da uključi radio, svako je sjeo na mjesto koje je bilo slobodno i najgore od svega Daniel je i dalje bio ljut na Zacha i stvarao tenziju u autu. Jadni Zach čak i ne zna šta je loše uradio.
Kada smo konačno stigli počeo sam da im naredjujem jer sam očigledno jedini imao čistu zamisao o tome kako će ovo da se odvije.
"U redu, momci. Idemo u gluvu sobu. Hoću da svako ima slušalice kako bi izgledalo da smo nešto radili. Uvod je isti kao i za svaki video. Ostalo pustite mene da pričam i klimajte glavom. Jasno?" Rekao sam ozbiljno.
"Jasno tata." Rekli su sa osmjehom.
I sam sam se na momenat opustio i nasmijao, ali sam se sjetio zašto smo ovdje i osmjeh mi je pao.
Ušao sam u gluvu sobu i pratio sve svoje instrukcije. Uzeo sam telefon i počeo da snimam.
"Hej, šta ima?! Mi smo Why Don't We!" Rekli smo hiperaktivno i pustili su me da nastavim.
"Ovih dana se na internetu puno spekuliše o nama i htjeli smo sa to rasčistimo. Postoje glasine o tome da je bend na ivici raspada. Mi smo relativno nov bend i raspad je daleko od nas. Svi smo veoma srećni što možemo da budemo u ovom bendu i da vrijeme provodimo sa svojim najboljim prijateljima. Kao još jedan dokaz ako ovo nije bilo dovoljno uskoro izlazi nova pjesma. Radili smo dosta da je usavršimo i sada je ostao samo spot. Očekujte je ovih nedelja. Što se tiče Daniela i Zacha, oni su u dobrim odnosima i ne vidim zašto ne bi bili. Daniel nikada nije bio ljut na Zacha jer za to nema razlog. Nadam se da vam je sada sve malo jasnije. Vidimo se ljudi!!" Moj mozak je eksplodirao negdje pri kraju jer znam da sam lagao svoje fanove.
"Ejj, dobar posao Jonah. Stvarno si dobar lažov. Jasno mi je zašto te Audrey mrzi." Daniel je rekao, ali sam odlučio da ne obraćam pažnju na to.
"Ako neko nema bolju ideju predlažem da se vratimo kući." Rekao sam nezainteresovan za predjašnju izjavu.
"Molim te, vodi nas kući." Corbyn je rekao bespomoćno.
Njega je donekle najviše pogodila ova situacija. Ovaj bend mu je sve i obzirom na to šta se desilo naravno da mu nije svejedno.
Saosjećajno sam klimnuo glavom i krenuo da izlazim iz gradjevine.
Vožnja kući nije bila ništa bolja od predhodne. Kada smo stigli kući sačekao sam da svi izadju iz auta i bez objašnjenja okrenuo auto i nastavio dalje. Već je telefon počeo da mi zvoni. Ali nisam niti hjeo niti mogao da se javim.
Trebao mi je neko da mi pomogne.
Trebao mi je neko da me smiri.
Trebao mi je neko ko me razumije.
Trebao mi je neko kome mogu sve da kažem.
Trebala mi je Audrey.
Ayy! Znam, znam neaktivna sam. A sada brza odjava prije nego što mi se ugasi telefon. Hvala svima koji i dalje čitate moje priče iako sam jako neaktivna. Ne zaboravite da glasate i komentarišete.
Tija<3<3
YOU ARE READING
Words I Didn't Say- JM● ON HOLD
FanfictionAudrey i Jonah su bili srednjoškolski zvjezdani par. Svi su željeli da imaju savršenu vezu kao oni. Kada je sve puklo niko nije znao šta se tačno desilo medju njima. Neki su sumnjali da je Audrey prevarila Jonahu, a neki su pak imali teoriju da je A...