Erkek Nedir?

78.4K 2.9K 873
                                    

Erkek, bazen kendini bir şey zanneden; popülerite, karı-kız, maç gibi konularda bazen kendini kaybedebilen fakat sonunda ayvayı ağacıyla birlikte yiyen (ve bunu yedirende genelde bir dişidir) bir canlı türüdür.

Erkekler basit canlılardır. Düz mantıkla hareket eder, çoğu zaman "Amaaan koy göte gitsin" havasında takılarak bıçak kemiğe dayanıp götleri tutuştuğunda işleri önemserler. Paragrafın başında dediğim gibi asla anlaşılamayacak kadar zor değiliz. Aksine, sevgili kızlar, siz öylesiniz.Erkekler basit düşünür, basit hareket eder. Hemen bir örnekle açıklayalım :

Farz edin ki sevgiliniz var onu çok seviyor ve kıskanıyorsunuz. Kızlarla yakın olması sizi kızdırıyor. Sevgilinizi başka kızlarla konuşmaması için sürekli tembihliyorsunuz. Fakat yanından ayrıldığınız gibi bir kızla gülüşürken buluyorsunuz. Bu durumda her kızın vereceği tepki aynı ; kıskançlıkla yoğurulmuş, dedikoduyla baharatlanmış trip.

Sevgili kızlar, bu konuda bize kızmayın. Siz bizi uyardıktan kısa bir süre beynimiz çalışmaya başlıyor. "Lan şimdi bu böyle dedi ama kızlarla konuşmamaya gülmek, bakışmak kesişmek falan da dahil mi?" vb. bir sürü geçer bir erkeğin aklından. "Acaba konuşsam, nerden öğrencek ki?" gibi saçma duygulara kapılmayın beyler, ben yaşadım işediğiniz sidiğin gramına kadar biliyorlar. Biliyorlar ama belli etmiyorlar, biriktiriyorlar. Siz erkek aklınızla kandırdım lan heyt be artisliğine giriyorsunuz ama kızlar yemiyor. Yazıyor bir kenara, vakti geldiğinde koyacak önünüze. Sizde ağaca sarılmış koala gibi bakacaksınız.

Erkeklerin mantığı düzdür, ihtiyaçları bellidir. Siz o çok beğendiğiniz ayakkabının numarası olmadığını gördüğünüzde üzülürken erkek içinden ; "Noldu la şimdi buna cenaze yok bir şey yok ne diye üzülüyor" diye geçirip manasız bir şekilde bakar. Kızlar buna "Ne bakıyosun öküz gibi ya" bakışı da diyorlar tabi.

Eleştiriyeaçığım, görüşlerinizönemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin