Erkekler Adına Küçük Bir Konuşma

27.2K 1.7K 563
                                    

Merhaba sevgili kızlar, daha önce yazdığım yazıları kahkalarla okuduğunuzu biliyorum. (En azından gelen olumlu yorumlardan fark ediyorum bunu hepinize teşekkür ederim.) Belki biraz canınızı sıkıcam ama bunların farkına varmalısınız. Bu gün çok rahatsız olduğumuz bir konuda çoğu erkek arkadaşım adına yazıyorum.

Günümüzün büyük problemlerinden biri kızların vücudunu kullanarak prim yapması. Tamam bizim gözlerde bayram ediyor ama bu da bir yere kadar. Yarı çıplak fotoğraflarınızı internette paylaştığınızda popi oluyorsunuz evet ama aynı zamanda bir çok erkeğin 31 malzemesi oluyorsunuz. Birde tamam istediğinizi yaparsınız karışma hakkım olmaz ama; biz gariban erkekler napalım? Biz neremizi açıp popi olalım? Bizde Katy Perry gibi meme mi var yoksa Nicki Minaj gibi göt mü? İKİSİDE YOK.

Ki tüm bunlara rağmen biz erkekler orospu çocuğu oluyoruz. Siz kızlarda çok dürüst ve namuslusunuz...

Size bir şey söyleyeyim mi? Kızlara acıyorum. Hayatınız erkek olmuş. Yakışıklı bir erkek görünce ağzının suyu aka aka bakan insanlarsınız. (Lafım bu davranışları yapan kızlara) Erkekler neden gözünüzde şerefsiz bunu biliyor musunuz? Erkek delisi kızlar üzerinde hakimiyet kurabildikleri için. Hadi biz orospu çocuğuyuz diyelim, yanlış yapıyoruz. Peki size soralım kızlar, ne yapmamız gerekiyor? Size sadık kalalım, sizi sevelim, sizde gidin alışveriş merkezlerinde, orda, burda, yolda, sokakta gördüğünüz yakışıklı birine "Oyhhhşş çocuğa bak" deyin. Hatta bilinç altınızda onunla ilgili hayaller kurun. Whatsapp'da "Kardeşim o benim yeaa" adı altında 97608520143 erkekle konuşun. Onların 31 malzemesi olun. Bizde sizi sevmeye devam edelim,  bu mudur?

Bu bölümün komik olmasını isterim ama böyle insanlar çok var ortalıkta bende çok denk geliyorum sinirim bozuluyor fark etmeniz için yazdım. Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin