Hoşlandığınız kişinin huyunu bilmek çok önemli. Yoksa küçük bir pot kırmanız bile ilişkinizi başlamadan bitirebilir. Kendimden bir örnekle açıklayayım:
Beş yaşındayken gece çişim geldiğinde tuvalete gidip yapmaya üşendiğimden birde karanlıktan korktuğumdan yatağıma yapıyordum. (Üşengeçlik ata sporumuz) Annemde bunun için "Çişin geldiğinde bizim odaya gel ben seni götürürüm" dedi. Bu uygulamayla 1-2 ay güzelce yaşadık. Sonra bir gece çok çişim geldi, emanetin ucunu tutarak paytak paytak gittim annemin odasına. Zaten göt kadar bir şeydim o zamanlar annemler ayak seslerimi duymamış. Kapı da biraz aralıktı, giricektim, giremedim. İçerden inleme sesleri geliyordu, tırstım kapının aralığından baktım. Annem altta babam üstte... O zamanki çocuk aklıyla babam annemi öldürüyor zannettim. Korkudan odama geri kaçtım. O olayın verdiği şok ve annesiz kalıcak olmanın acısıyla elimle tuttuğum emaneti unuttum. Ağlamak için ellerimi salıp yüzümü kapattım. Tam o anda benim bacakların ordan ŞAARRRRRRRRR diye bir ses geldi. Benim tırtıl suyunu boşalttı... Ama o nasıl işemektir, Niagara Şelalesi benim yanımda bir hiç. Bu olaydan sonra korkudan her gece ayıcıkla yattım on yıldırda aynı ayıyla yatıyorum. (Kısmetimi sikip attım şu an)
Bu olaydan on yıl sonra bir gün kız arkadaşım beni evine çağırdı. Bende tabiki gittim :B Sonra bu kız ben koltukta yatarken aynı babamın anneme yaptığı gibi oturdu üzerime. O anda tüm anılar zihnimde tekrar canlandı. Ben onun psikolojisiyle kıza bağırdım "Abla elim kopsun 31 çekemiyim ki erkeklerden hoşlanıyorum ben valla" oradan nasıl kaçtım hatırlamıyorum. O günden sonrada kızla ne zaman yolda karşılaşsak beni tanımasın diye kafamı çöp kutusuna sokuyorum. Hem kıza ayıp oldu, hemde karizmayı boydan boya çizdirdik. Sıçtım sıvadım malım ben lan.
Bu olaydan çıkarılacak çok önemli 2 sonuç:
1. Karşı cinsin hobilerini, fobilerini, kişiliğini iyice öğrenin ona göre davranın. Öğrenemezseniz de çok çok çok dikkatli davranın benim gibi rezil olmayın.
2. SEVGİLİ ÇİFTLER, EVDE ÇOCUK VARSA MERCİMEĞİ FIRINA VERMEDEN ÖNCE KAPIYI KAPATIN. BUNU YAPMANIZ ŞİDDETLE RİCA OLUNUR.
Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi
AcakKişisel gerileme kitabı. ©Tüm hakları saklıdır.