Kalbimin Beyaz Audi A5'li Prensi

10.9K 830 126
                                    

Size bir hikaye anlatayım pek sevgili okurlar. (Beyaz Atlı Prens Parodi...)

Günlerden bir gün güzeller güzeli Justiniye sarayının penceresinin kenarında; duş almış, saçlarını tarayıp makyajını yapmış, eline daha önce kapağını bile kaldırmadığı bir kitap ve kahve bardağı alıp Retrica (tanrımbenibaştanyarat.app) ile fotoğraf çekildikten sonra Instagram'a "Yeni uyandım uyku mahmuruyum :* " açıklamalı fotoğraf atmış, gelen bildirimlerini izlerken uzanıyormuş.

Güzeller güzeli Justiniye kız arkadaşının kestirdiği saçına içinden binbir tane hakaret ederken arkadaşının fotoğrafına "Çok yakışmış cnm :* " diye yorum yaptığı sırada dışarıdan gelen bir ses ile telefonu yüzüne düşürmüş.

"Rapunzel uzat saçlarını!" Justiniye elinin tersiyle omuzlarına dökülen saçları geriye atmış ve pencereden dışarıya bakmış. Aşağıda beyaz Audi A5'e yaslanmış cap takan ve supra giyen bir adam varmış.

"Ne diyorsun be manyak Rapunzel yan masalda."

"Yapma ya... Olsun buraya kadar gelmişken geri dönmek olmaz seninle takılalım. Hem ben Boylieberim adım da Berkecan." Justiniye ağzındaki sakızı balon yaparak patlatmış ve kafasını sallamış.

"İnanmıyorum ya ben on dokuz yaşındayım kırk yıldır Belieberım, on beş kere OLLG kızı seçildim, yetmiş beş kere M&G aldım. Çok sevindim buna, benim adım da Justiniye."

"Beni feysten eklesene konuşalım hem benim capim/supram var." Berkecan güzeller güzeli Justiniye'ye feysteki kullanıcı adını söylemiş ve feysten dürtüşüp arkadaş olmuşlar.

"Berkecan biz seninle gerçekten çok iyi anlaşacağız hemen birlikte yaşıyor yapmalıyız."

"Tamam olur, numaranı versene sana vatsaptan gülümseyen bok emojisi atarım." böylece beyaz Audi A5'li Berkecan ve güzeller güzeli Justiniye arkadaş olmuşlar. Ardından; günlerden bir gün, Berkecan güzeller güzeli Justiniye'ye vatsaptan "Aynı evin tuvaletine sıçalım mı?" diye mesaj atmış ve Justiniye bu mesajı screenshot alıp Instagram'a atmış. Haydi gelin hep beraber onları kıskanalım (!)

Feys furyasının popisi Berkecan ve Belieber tayfasının güzeli Justiniye beraber Starbucks'a gidip bir kahveye yirmi lira vermişler, beraber McDonalds'ta check-in yapmışlar, Berkecan Justiniye'nin saç tutamını dudağının üzerine yerleştirip dudaklarını büzmüş ve öyle fotoğraf çekilmişler... Bu öyle büyük bir aşkmış ki Berkecan Justiniye için internet paketi yapmış, ona Burger King'den hamburger almış, İncir Reçeli 2 filmine gidip arka koltukta yiyişmişler.

Ve her ilişkide olduğu gibi, bu ilişkide de uzaklaşmalar başlamış. Justiniye Berkecan'ı ilk günkü gibi severken Berkecan çoktan başka kızlarla konuşmaya başlamış bile. Bir gün Justiniye Snapchat'te takılırken, Berkecan ve bir kızın snapleştiğini görmüş. Hemen Berkecan'a bir şey sormadan trip atmaya başlamış, tersleyip diğer erkek kankalarıyla konuşmaya başlamış.

Bu sırada Berkecan kankalarıyla beraber sarayında pes atmaktaymış. Justiniye'nin telefonuna vatsaptan attığı mesaja görüldü yapıp Justiniye'ye mavinin en güzel tonunu hediye etmiş ve arkadaşlarına bakmış.

"Ya Justiniye'den bıktım artık. Geçen gün kızın birisiyle snapleşirken 'Aşkım o kız kim?' diye sordu, 'Yha arkadaşım işte.s.s' falan diye geçiştirdim, diyemiyorsun ki ben seni çatır çutur aldatıyorum."

Bir süre sonra, Justiniye Berkecan'ın kendisini yedi tane kızla aldattığını öğrenmiş. Daha sonra Berkecan'ın sarayına gitmiş ve Berkecan'a sert bir tokat atıp bağırmış.

"Senden ayrılıyorum Berkecan. Sen istiyor ciddi ilişki, konuşuyor yirmi tane kız. Senin için ağlamak bile istemiyorum çünkü rimelim pahalı." Berkecan omuz silkip gözlerini devirmiş ve yanından uzaklaşan Justiniye'ye bakmış.

"Neyse zaten orospuydu."

The End.

Yine ne saçmalıyor bu barzo dediğinizi duyar gibiyim, Beyaz Atlı Prens'in günümüz uyarlamasıdır, bu açıklamayı da neden yaptığımı bilmiyorum...

Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin