Ben Seni Çok Sevdim Sen Neden Bene Böyle Yaptın?

17.9K 1.4K 230
                                    

Ve geldik fasulyenin faydalarına... Nasılsınız sayın insan yavruları?

Şu anda Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi kitabının final bölümünü okuyorsunuz, ben genelde 'y.n' ile başlayan bir cümle gördüğümde devamını okumadan geçtiğim için sizinde böyle yapacağınızı tahmin ediyorum ve hemen birkaç şey söyleyip gidiyorum.

Öncelikle bu kitabın her bir saçmalığını okuyup oy veren herkese teşekkür ederim.

Bundan sonrasında kitabı yazmak istemediğime karar verdim. Çünkü emeğimin karşılığını almadığımı düşünüyorum, tabi ki oy için yazmıyorum ama okunma sayısı ve oy sayısı arasında gerçekten çok alakasız bir oran var. En azından okunma sayısının daha az olmasını tercih ederdim diyebilirim. Ayrıca kitabımdan alıntılar yaparak prim kasan arkadaşlar var, gördüğüm halde sesimi çıkartmıyorum ama o arkadaşlar şu an bunu okuyorsa ben onların o bölümleri yazmak için kullandığı klavyesini üreten firmanın beraber çalıştığı reklam firmasında çalışan o sekreterin amcığına patlıcan sokan manavın dört eşli abisinin, geçen gün yolda gördüğü ünlü televizyon program yapımcısının erkek kardeşinin şahsımca sikilen nişanlısının ve onun arkadaşlarından rastgele içlerinden seçtiğim kişiler onların karısı ise onları da sikeyim. Emek çalmayın arkadaşlar, teşekkürler.

Kitabın yüz bölüme kadar gitmesini isteyenler oldu, elli takıntımı bilenler var mı buralarda bir yerlerde bilmiyorum ama üzgünüm ki takıntım ricalarınızın önüne geçti.

Kitap her ne kadar beynimin içinden fırlamış saçmalıklarla dolu olsa da ilk göz ağrım olduğundan dolayı kitabıma özürlü çocuk muamelesi yapmıyorum. Şu an sanki eşimle boşanmışım da çocuğumun vekaleti eşimde kalmış gibi hissediyorum. Babalık duygularım kabardı bir saniye...

Sanki çok büyük bir efsanenin sonuna gelmiş gibi hissediyorum ve sanırım bu normal değil. Kitabı destekleriyle yücelten herkese sonsuz teşekkürler.

Çaldım yine birkaç dakikanızı helal ediverin, görüşürüz.


Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin