Merhaba insan yavruları.
Bu günlerde ilişkiler çok saçma, neresinden başlayayım hangi bokluğundan bahsedeyim bilmiyorum ama gerçekten böyle. Bir kere ilişkilerin yarısından çoğu internette başlayıp internette bitiyor, adam gidip kızın yüzüne çıkma teklfi etme zahmetinde bile bulunmuyor. Sanki adam Obama, işlerden başını kaldıramıyor süper yakışıklı falan işlerinin arasında mesajla sevgili olayını da aradan çıkartıyormuş gibi. Bu ilişkinin sonu nereye gider? Öyle insanlar var ki kız çıktıklarını zannediyor ama erkek kafasında bitirmiş işi kıza mesaj atma gereği bile duymamış hatta yeni sevgili yapmış. Kızda gariban sanıyor onlar hâlâ sevgili ama erkek onu aldattı. Böyle kalbi tekleyerek atıyor mesajı:
"Ayrıldık mı?" ve erkek arkadaşımız online olduğu halde sırf cevap vermek 'istemediği' için kızı saatlerce bekletiyor.
"Çıkıyor muyduk ki?" yazarken bir hüzün duydum, kızın yaşadığı hüznü düşünün beyler.
Bu günlerde erkekleri ve kızları fazlasıyla inceleme fırsatı buldum, davranışlarını falan inceledim. Ben mi çok geri kafalıyım yoksa insanlar mı çağın ilerisinde anlayamadım, Türkiye'nin havasından mı suyundan mı bilmiyorum ama hoşlanma belirtileri çok saçma bir hal aldı. İlk okulda kızın saçını hayvan gibi çeker ağlamasına gülerdik, öyle gösterirdik hoşlandığımızı. Şimdikiler birbirlerini ayakta götürüyor kim vurduya değil de daha çok kim çaktıya geliyor iş.
Bazı kızların öyle hoşlanma belirtileri var ki, böyle hoşlanan insan türü olmadığını bilsem benden kokoreç yapar falan diye düşünürüm, öyle gıcık davranıyorlar. Seviyorsan git söyle işte, ne antin kuntin numara yapıyorsun? Kız hoşlandığını belli etmek için gelip vuruyor, küfür ediyor, tersliyor, her lafına hakaretle cevap veriyor utanmasa ışın kılıcıyla öldürmeye falan çalışacak ya da döner bıçağıyla kovalayıp çocuğun götünü kesecek. Ama sorsan çok hoşlanıyor. Ya da erkeklerde, adam öyle kuğul davranıyor ki sanki kız yokmuş gibi hareket ediyor. Selam vermiyor, gördüğü zaman konuşmuyor, mesajlarına cevap vermiyor ama 'köpek gibi aşık'. Bu köpek gibi sevmek nasıl olur ben hiç anlamadım, sevgiliyi 'gel kuçu kuçu' diye sevmek gibi bir şey mi? Birisi bize köpek deyince alınıp ağız burun giriyoruz ama köpek gibi seviyorum deyip hayvanlığı insanlığa uygun görüyoruz. Oppa doggy style. İronik. Ki böyle bir durum varsa "Seni köpekler gibi seviyorum" diyen sevgilinin bir hafta geçmeden telefon mesajıyla ilişkiyi bitirdiğinde köpekleri ne denli aşağıladığını anlamış oluruz, bu yüzden "köpek gibi sevmek herkese mahsus değildir." bu da burada dursun.
-Aşkım seni köpek gibi seviyorum.
+Sus lan it.
-Ne diyon lan sen kızım yamulturum seni bak.
-
+Abi köpek gibi seviyorum ben bu kızı napayım
-Gel paçama işe.
İlla köpek olmak zorunda mıyız? Kedi gibi sevelim, fil gibi sevelim mesela... Olmaz mı?
Birde şöyle bir şey var, öyle kızlar varki bazen ben onların yanında kendimi erkek gibi hissedemiyorum. Kızın bir tek benden makas alıp "Naber yavrum?" demediği kaldı. Erkeklere laf falan atıyor, atarlanıp kavga çıkartıyor. Bir tek bıyığı eksik o da bu gidişle yakında olucak inşallah. Her şeyi geçtim kız yakında ağzında sigarayla batak oynarken "Koz neydi?" diye soracak diye korkuyorum. Çakmakla osuruğunu da yakıyorsa hiç bakmayın kaçın oradan. Ben bu kızlara "hayatının 'kırosunu' bekleyen 'kıroliçe" diyorum.
Ayrıca, ruhu kaşar olan kızlar var. Alınmayın şimdi ortalık böyle kızlardan geçilmiyor. Kızın sevgilisi var ama yolda gördüğü her yakışıklı çocuğun arkasından "Ohaaa oyş" saçmalıklarına giriyorlar. En iğrenç kız tipi bu bence. Gözüyle soydu deyimi gerçek olsa bu kızlar yüzünden sokakta giyinik erkek kalmaz herhalde. Ya da bu türlerin sevgilisi yoksa o çok daha kötü, ben Türkiye'de erkek başına üç kız düşüyor dedim bir kıza yirmi üç erkek düşüyor demedim. Kıza yıldırım bile çakmış, hâlâ erkek peşinde kendini rezil ediyor. Üstelik bunun dışarıdan balgamlı tost kadar iğrenç göründüğünün farkında bile değil. Gerçekten, siz bizim arkamızdan koşunca biz hemen sizin kollarınıza atlamıyoruz, götümüzü kaldırdığınız için sizi daha çok umursamıyoruz, bilginize.
Okulda benim önümdeki sırada bir kız oturuyor, kızın sevgilisi var ama eski sevgilisine hâlâ aşık eski sevgilisinin de yeni bir sevgilisi var, bu yüzden aşkını içine gömmüş. En az iki sezon dizi garanti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi
De TodoKişisel gerileme kitabı. ©Tüm hakları saklıdır.