Erkekten Hisse

19.6K 1K 326
                                    

İyi günler insan yavruları. Nasıl başlayacağımı bilemediğim için böyle bir giriş yaptım. Bu hikayeyi tamamen genelleme yaparak yazıyorum hususi olarak ya da kasıtlı bir şekilde belli bir grubu eleştirmiyorum, yani erkek arkadaşların gelip bana "Ben böyle değilim" yazmalarına gerek yok. Ya da kız arkadaşlarımızın gelip "Aa bende böyleyim ben erkek miyim?" demesine de gerek yok.

Bir erkeğe iş yaptırmak için işin içine tehlike gerçeğini sokmak gerekir. Eğer bir kadın sevgilisine bir şey söylediğinde o erkek ya gerçekten duymuyordur, ya da duymamak işine geliyordur.

+Aşkım, aşkım? Atilla? Sinemaya gidelim mi?

- ...

+Geçen gün eski sevgilimle yolda karşılaştık, biraz konuştuk.

-Ne dedi?

Erkeklerde nedensiz bir şekilde üşengeçlik hastalığı vardır. Her zaman kolay yolu kullanma eğilimi içindedirler. Bir iş eğer oluyorsa en kolay yoldan hallederler. Hatta elden çıkarmak için bir kaç işi aynı anda yapan erkekler bile olur. Mesela erkekler öpüşürken gözlerini kapatmazlar, çünkü karşısındaki kişinin gözlerinin kapalı olmasından istifade ederek bir yandan 'yedek' sevgilisine mesaj atarlar diğer yandan televizyondan maç izlerler. Erkeklerin çoğunun 'yedek' bir sevgilisi her zaman olur. Eğer sevgilisi onu terk ederse diye yalnız kalmamak için ikinci bir sevgili bulur. Bu tıpkı evinize yedek jeneratör almak gibi bir şey, çoğu zaman ihtiyacınız olmaz ama bazı zamanlarda çok gereklidir. Ama tabi bu iki kızın birbirinden haberi olursa sap gibi kalırsınız o ayrı dava. 

Türkiye'deki beş erkekten üç tanesi bekar, çünkü o beş erkeğin iki tanesi, üç erkeğe düşen kızları da almışlar, biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar hesabı damsız arkadaşlar sevgilisi olan arkadaşlara bir kin duyar, hemen "Kadınsızlıktan, 31 çekmekten çıldırdım." Kadir İnanır moduna girerler. Bu erkek dilinde 'yalnızlıkta nirvana' oluyor. Ortalama olarak bir erkek evlenmeden önce beş manken, dört şişme kadın ve iki gerçek kadın ile birlikte oluyor. Yani hâlâ şansımız var.

Erkeklerin %57'si sevgilisini etkilemek için dış görünüşüne özen gösteriyor, %21'i tırtılının bakımını sürekli yapıyor (demek istediğim şeyi erkekler anladı), %20'si de gün içinde 2058414932974536 (Sayıyı okumadan geçmeyin sevgili din kardeşlerim.)  tane mesaj atıyor, ki genelde bu %20'lik grubu 13-18 yaş arası ergenler oluşturuyor, %2'si sap.

Erkeklerin %20'si kadınların en güzel yerinin gözleri olduğunu düşünüyor, %77'si "Nefes alsın yeter." derken kalan %3'lük kesim soruyu anlamadı.

Erkeklerin hayatta en iyi yaptıklarını düşündükleri şey sanırım araba kullanmak, neden bilmiyorum ama erkekler kadın sürücü gördükleri zaman sanki bisiklet süren bir beygir görmüş gibi davranıyorlar. Erkeklerin %99'u kadınlardan daha iyi araba kullandıklarını düşünüyor, %73'ü güzergahını sürekli kız meslek lisesinin önünden geçiriyor ve %101'i "Dünyanın en usta şoförü benim, yolların ustasıyım gözlerinin hastasıyım" modunda.

Erkeklerin hepsi, kızları anlamadığını söylüyor. Bunu az önce bir kız arkadaşa gidip sordum. Bana şöyle bir cevap verdi: "Hamam böceği hızla bir istikamete doğru giderken hiçbir engelle karşılaşmamasına rağmen aniden durur ve son sürat başka bir yere doğru koşmaya başlar. Bunun nedenini çözdüğün zaman kızları da anlamış olursun." düşündüm, düşündüm ve şu sonucu çıkardım arkadaşlar: Oturup hamam böceği ne yapmış onu mu izledin, tebrik ediyorum. Gerçekten. Yani başka bir hayvanı izlesen olmaz mıydı? Kendi ırkını hamam böceğiyle kıyaslayacak kadar ne yaşadın? Sanırım saçmalıyorum. Ama kız davranışlarını illa bir hayvan üzerinden örnekleyecek olursak, ben kızları kazlara benzetiyorum. Hani böyle sakin sakin dururlar, yanına yaklaşıp elini uzatınca, oyun oynarken kaybettiğin zaman birden ekrana çıkan korkunçlu karı gibi saldırırlar ya. Heh işte tam ondan. Kızlar da böyle, olanları tutuyor yazıyor çiziyor biriktiyor dosyalayıp depoluyor. Sonra birden öfkelenince patlıyor, Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinde Cemile ile Ali kavga ederken masanın altına girip kulaklarını tıkayan Osman gibi oluyoruz bizde. Yazık günah.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin