Erkekler, bazen bıktıracak derece kıskanç olabiliyorlar. Ama kızlar gibi her şeyi de kıskanmıyoruz. Mesela bir kız sevgilisini, sevgilisinin kız arkadaşlarını, erkek arkadaşlarını, sevgilisinin girip çıktığı ortamları ve arkadaşının, saçını, ayakkabısını, telefonunu, ojelerini kıskanırken erkek sadece sevgilisinin arkadaşlarını, girdiği ortamları ve kıyafetlerini kıskanıyor.
Kız ve erkek kıskançlığını 'genel' olarak inceleyelim.
Kızlar:
Erkek her şeyden habersiz baygın bir şekilde televizyon izliyor ve FBI ajanı kızımız sevgilisinin yanına sokulup sarılıyor. Biraz sonra erkeğin telefonuna bir mesaj geliyor ve kız;
"Aşkım sana mesaj geldi"
"Tamam gelsin önemli değil"
"Peki"
Kızın içi içini yer. Acaba kim? Ne için yazdı? Önemli mi? Değil mi? Yoksa beni aldatıyor mu?
"Aşkım belki önemlidir ya bi bak"
Ve erkek hayatının hatasını yapar.
"Sevgilim sen aç oku istersen"
Kız telefonu alır, daha önceden hile ve cebren ile şifresini öğrendiği telefonu açar, mesajı okur ve gülümser.
"Aşkım Duygu kim?"
"Ya bizim sınıftan işte sende tanıyorsun."
"Neden mesaj attı sana?"
"Ben ona sınavda çıkıcak konuları sormuştum da..."
Ve kız zıvanadan çıkar.
"Ne demek sınav konusu sordum? NE DEMEK?! Biz seninle aynı sınıfta değil miyiz? Bana sor? Bana sor? Hemde sen biliyorsun ki ben bu kızı sevmiyorum. Sen bekle ben bu kız yolucam"
Sonuç: Duygu ile kavga edildi, erkek arkadaşın ağzına sıçıldı. Bir kız olarak bu günde görevimi tamamladım ve kıskançlık kotamı doldurdum.
Erkekler:
Erkek kendinden geçmiş bir şekilde televizyon izliyor ve kız arkadaşı yanına geliyor. Birlikte televizyon seyrederken kızın telefonuna mesaj geliyor. Kız gözlerini kocaman açıp sevgilisine bakıyor.
"Aşkım telefonuma mesaj geldi."
"Tamam gelsin"
"Merak etmiyor musun kimden?"
"Hayır."
Bu kadar.
Bu genel olarak böyle. Ama kıskanç erkek böyle değil tabi.
İlişki sonrası
Kızlar:
Ya kızım Instagram'ını, Facebook'unu, Twitter'ını ve diğer her şeyi kapatmış ama ben şimdi gizli gizli nasıl takip edicem onu. Instagram'ı olmazsa ne yemiş ne içmiş, Facebook'u olmazsa içinde bulunduğu ruh halini, Twitter'ı olmazsa kiminle nerede ne zaman ne yapmış nereden bilicem ben?
Birisi sorduğunda;
Tabiki de sosyal hesaplarını takip edip her paylaştığını okumuyorum. Neden takip ediyim ben onu ya adam mı yok başka ben sevmiyorum onu hıh. (Gece yatakta ağlıyor)
Erkekler:
Kanka ya senin eski sevgilin sanalı bırakmış.
Neden lan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi
De TodoKişisel gerileme kitabı. ©Tüm hakları saklıdır.