Erkeklerin Filmlerle İmtihanı

19.1K 1.3K 305
                                    

Erkekler genelde film izlemekten sıkılıyor. Hele ben, filmin ilk 5 dakikasında gözüm kapanıyor. Ama mecburen kızlar için katlanıyoruz.

Aşk filmleri hele ne güzel uyunuyor o filmlerde. Korku filmlerinde uyumak zor oluyor çığlık seslerinden ama uyuyor yine insan. En zoru da turşu kavanozu kadar koltukta oturmak. Arkadaş, ben normal biri miyim ki oraya normal koltuk yaptın sen? Bence her sinemaya ayak uzatmalık bir yer yapmalılar, yastık hatta belki yorgan. Koltuklar da daha büyük olmalı. Toplu mezara katlanarak sokulmuş ceset gibi uyumaya çalışıyorum, olmuyor. Öküz falan demeyin bana, ortam karanlık, insanın uykusu istem dışı geliyor. Eğer bir kızla gitmişsem kafamı koyuyorum omzuna gözümü kapatıyor arada da izliyorum zannetsin diye "Çok heyecanlı film, ne kadar güzel bir film" vs gibi şeyler söylüyorum. Yine benden ibnesi yok oh mis.

Bir ara annemler Bulgaristan'a gitmişti, ben evde kalmak istemiştim. (Nedeni belli) Annemler gittikten sonra kız arkadaşımı aradım "Hadi annenlere ben Mervelere gidiyorum diye yalan atıp bize gel" dedim.

İnsanın Merve diye kardeşi olması süper ya harbi süper.

"Kızım neredeydin?"

"Mervelerdeydim baba"

"Ha iyi o zaman"

Kardeşime selamlarımı iletiyorum.

Kız bize yatıya kalmaya geldi. Oturduk mal mal Disney Channel bakmaya başladık. En sonunda sıkıldı korku filmi bakalım dedi kabul ettim.

Yorgan yastık aldık çok güzel. Kız benim filmlerde uyuduğumu biliyor, zaten izlemeye başlamadan söyledim omzunu çok oynatma diye. O da kabul etti.

Yarım saat falan o izledi ben gözüm yarı açık yarı kapalı uyudum. Bir ara kız 'Ben tuvalete gidiyorum' deyip kafamın altına yastık koyup gitti.

10 dakika sonra kulağımın dibinde birisi sanki götü yırtılıyormuş gibi bağırınca uyku sersemi Esra Ceyhan'ın programına katılan 'Havada uçtum şahitlerim var' derken bir anda götünü yılan sokmuş gibi yuvarlanan adamdan beter oldum. Önümdeki sehpada duran su bardağını aldığım gibi sağ taraftan kızın kafasına patlattım. Bardak parçalandı kız bayıldı başı kanadı falan. Yanına oturup tokat attım 'Oyun yapma kız' falan dedim. En sonunda ambulansı aradım hastanede kızın kafasına 7 dikiş attılar. Babası ağzıma sıçtı.

Kız ne zaman beni görse "Ya şaka yapayım dedim senin yüzünden ölüyordum" tarzı şeyler söylüyor. Sen palavere bırah. Korku filmi izlemişiz, evde tekiz, uyku sersemiyim gel kıçımın dibinde çığır. Eğer bunu okuyorsan bir daha bana "Şaka yaptım yeaaa" falan deme götünde molotof patlatırım. Kalp krizi geçirdim ben orada resmen mal. Öyle şaka mı olur amcık.

Bir defasında da ailecek film izliyorduk. Ben annemin yanında yorganla sarılmış aşk yaşıyordum. O zamanlar bir reklam vardı "Televizyon ünitenize bakın, şimdi de buna bakın" deyip bir televizyon ünitesi gösteriyorlardı. Ben uyuklarken film reklama girmiş, o reklam çıkmış.

"Televizyon ünitenize bakın"

Bizim evin içinden biri konuştu sanıp kafamı kaldırıp televizyon ünitesine baktım.

"Şimdi de buna bakın"

Mal gibi televizyona baktım.

Reklamdaki televizyon ünitesinin aynısı çıkınca fark etmeden şunu söyledim 3:)

"E amına koyayım aynısı zaten"

Arkadan bir headshot geldi bana.

"Küfür etme terbiyesiz"

Anne tokatı oh mis.

Yani uzun lafın kısası, bazen filmler sıkıcı olabiliyor. Ama diziler öyle değil, Supernatural izlerken uyumuyorum mesela. (Göt korkusu)

Erkeklerle sinemaya gitmeyin, parka gidin, bir yerlere gidin ama sinemaya gitmeyin. Çünkü sinema bazı erkekleri transa sokabiliyor. (Önceki bölümleri okuyan varsa sinema talihsizliğimi bilir :/ )

Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin