Belki taraflı bir yazı olacak bu, erkekler bazı zamanlarda kızlardan iyi oluyor. (Kendini övüyor) Kızlardaki dedikodu mekanizmasının erkekte zerresi yok mesela. Anlamaz zaten erkekler. Düşüncelerini de saklamazlar ayrıca. Kızlar gibi birbirlerine çok güzelsin canım deyip ayrılınca gömmezler birbirlerini. Eğer söylenecek bir şey varsa yüz yüze olur.
Erkekler; LAN AHMET BU NE LAN AMK MALI KIZ OLSAM SENİ GÖRÜNCE LEZBİYEN OLURUM AHAHAHAHAHA
Kızlar; Ayyyyy bebeğim harikasın ya kilo mu verdin (Bune böyle götün gemi kıçından büyük) saçlarını nerede yaptırdın çok güzel olmuş (Söyle de oraya uğramayalım biz) tamam aşkım tamam hadi öpüyorum
Erkekler aralarında yapılan şakalara üzülmezler, aksine daha çok gülerler, aynı şey kızlarda işe yaramaz. Kızlar alıngandır. Mükemmel olmak için uğraşırlar ve fark etmezsiniz paparayı yersiniz.
Okulda telefonumla uğraşırken yanıma bir kız arkadaşım geldi ve bir şeyler anlatmaya başladı. Bende birisi konuşurken gözünün içine bakarım. Kız 10 dakikaya yakın konuştu ve susunca dedimki: Sen kirpiğine boya mı sürdün?
O andan itibaren kızın yüzündeki gülümseme Rihanna konserine M&G bileti kazanan birinin yüz ifadesiyle eş değerdi.
"Oha, ay, gözümdeki rimeli fark eden ilk kişi sensin, ayy, gel gel" ve beni öptü.
Görüldüğü üzere kızlar dış görünüşlerine özen gösterirler ve bu fark edildiğinde garip bir mutluluk duyarlar. Ama sorun şurda ki
Kızlar: "Ayy Mervecim saçının ucundan 0.5 cm kestirmişsin inanamıyorum nasıl kıydın bu güzelim saçlara???"
Erkekler: "Lan Ahmet sende bir değişiklik var ama ne anlayamadım"
Oysaki Ahmet saçlarını 0 numara yaptırmıştı ve bunu hiçbir insan evladı fark etmedi onun yerine gidip maç yaptılar.
Bir erkeğin en çok dikkat etmesi gereken zaman regl zamanıdır. Kızlar bu zamanlarda o kadar çekilmez oluyorlarki insan yeni giydiği ve en sevdiği çorabıyla ıslak banyo zeminine basmış gibi oluyor. "Hayat neden böyle ya inanmıyorum Teen Wolf'ta en sevdiğim karakter öldü bu vazonun açısı 65° olmalı hayatta istediğim hiçbir şey olmuyor çikolata getir Atilla markete gidip bana Orkid alsana Allah'ım ölüyorum ühühüh"
Nazik olmazsanız canınızı yakarlar, ama en kötüsü bu regl zamazingosu HER AY OLUYORMUŞ.
Dikkat edilmesi gereken süper önemli bir diğer konuda kızların duyguları. Kızlar ergenlik sebebiyetiyle sapıtıp gördüğü her erkeğe aşık olma potansiyeline sahip. Otobüste bir çocuk görür çocuğu gözleriyle soyarak dikizler. Plajda bir çocuk görür bakışlarıyla çocuğu orada yatırıp siker. Yolda yakışıklı birini görür, sevgilisine aldırmadan öküzün trene baktığı gibi bakar. Sonra neden bu ilişkiler yürümüyor neden erkekler kötü neden aile içi şiddet var? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?
Bir gün sevgilimle buluşmak için Bursa'ya gittim. El ele geziyoruz işte. Bu kızda kafası baykuş gibi sürekli dönüyor. O ne yapmış, bu kim,şu tanıdık. En son bir çocuk gördü, heyecandan elimi bıraktı "Oha çocuğa bak ya ay aşkım benim ne kadar tatlı" dedi. Sonra filmlerdeki gibi bir sessizlik oldu. Çocuk bile dönüp baktı bize. Kızla bakıştık, o sırada onu öldürmek geldi içimden. Hiçbir şey demeden gittim. Kızda ağlayarak arkamdan geldi ama erkeklik gururu işte bakmadım kızın yüzüne. 63 bine yakın mesaj gönderdi bazılarını okuyup görmezden geldim bazılarını okumadan sildim. Daha sonra öğrendim ki bu olaydan sonra kızın adı çıkmış, hiçkimse onunla takılmak istememiş. En sonunda da taşındılar zaten. Tavsiyem, kızlar şöyle müthiş erkeklerden böyle üstün havalarına girip bir erkek görünce götü başı dağıtmayın aşırı derecede iğrenç görünüyor.
Bir de bazı ön kabuller var; bir erkekle bir kız kanka olamaz. Bu çok saçma bir düşünce benim bir çok kız arkadaşım var ve hepsini arkadaş olarak görüyorum, ama bu konuda suç kankalığı yanlış anlayan insanlarda. Yavşaklık ve samimiyet arasında çok ince bir çizgi var ve maalesef çoğu insan bunun farkına varamıyor.
Bir kız ve bir erkek kanka olduğunda toplum önce yadırgıyor. Kızla erkekten olsa olsa sevgili olur diye kesin ve saçma bir inanış var çünkü. Bu arkadaşlık ilişkilerinin çoğu hüsranla bitiyor çünkü taraflardan birisi diğerine aşık oluyor. Daha sonra kaçınılmaz olarak ya sevgili olunuyor ya da arkadaşlıkları bitiyor. Bunun en büyük sebebi bazı kızların erkeklerin samimi davranışlarını aşk zannedip kendince triplere girmesi.
Bir de derdini arkadaşına anlatma sorunsalı var. Anlattığınız kişi bir kızsa, söylediğiniz her kelimeye dikkat etmelisiniz. Çünkü kızlar sizin söylediğiniz "Kanka ya Ayşe'yle ayrıldık" cümlesini "Oha yaa Ahmet Ayşe'yi 3 çocukla ortada bırakıp gitmiş inanabiliyo musun?" tarzındaki bir duruma kadar getirebilir. Kendi arkadaşlarımdan gördüğüm kadarıyla kız arkadaşlarımız, dertlerini biz erkeklerle paylaşmayı tercih ediyorlar. Çünkü erkekler çok fazla soru sormak yerine, dinlemeyi tercih ederler. Bence bu yüzden her kız yanında bir erkek arkadaşı olsun ister.
Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi
RandomKişisel gerileme kitabı. ©Tüm hakları saklıdır.