Erkek Uzmanları (!)

21.4K 967 312
                                    

"Şu erkekleri yanlış anlatmayın." diye diye dilimde tüy bitti. Neredeyse her bölümde "Erkekler hakkında yanlış yazılar yazıyorsunuz" demekten bıktım siz yazmaktan bıkmadınız. Ben bu kitabı çıkardığımdan beri bu günlerde herkeste "Erkekler şöyle, erkekler böyle açılın ben Wattpad'e üye oldum yazar sayılırım siz karışmayın ben Hakkari'deki Oxford Üniversitesi'nde Erkek Anatomisi gördüm." tarzında erkeklerle ilgili bir yazı yazma hevesi var. Yazılanların alayı yalan. Yazmayın artık şöyle şeyler ya, hepsine uygunsuz yerlerimle gülüyorum. Hayır yazdıkları doğru şeyler olsa can kurban, bir de bu hikayelerin öyle manyak ve saplantılı okuyucaları var ki yazar "Erkeklerin pipileri üremek için değil, lazer çıkartıyor." dese "Aa evet haklı." moduna girecek sürü psikolojisi içindeki arkadaşlar var. Abartmıyorum ya, kız bölümü yazmış, okuru da bir her paragrafa 'Çok haklısın cnm ya .s' yazmış. Bu kızın hiç mi yanlışı yok? Onu geçtim okurlar sizde bir tepki bir reaksiyon gösterin. Şurada haksızsın burası yanlış olmuş falan deyin. Sonra yazar kendini Haydar Dümen sanıp işi iyice batırıyor. 

Yazar: Erkekler öküz

Okurlar: Aa evet

Yazar: Erkeklerin meme ucu var

Okurlar: Oha gerçekten doğru bu yazar hep doğruları yazıyor ya harika

Babası müneccim mi bu kızın? Niye yanlış anlatıyorsunuz erkekleri anlamıyorum. Kız burada erkek soykırımı yapabilecek kapasitede ama yolda yakışıklı bir çocuk görsün, ağzından akan suyla hidroelektrik santrali kurulur. İronik. 

Bu kitaplarda gördüğüm şeyleri maddeledim ve olması gerekenleri altına not düştüm.

1. Bir erkeği etkilemek için yeteneklerinizi gösterin.

Arkadaşlar şahsen bu maddeyi okuduğum an aklıma sadece plates topunun üzerinde durmuş, burnunun ucundaki küçük topu dengede tutmaya çalışıp aynı zamanda ellerini çırpan fok balığı geldi. Tamam bir yeteneğin varsa göster ama ne gerek var? Yani kendin olsan olmaz mı? Ne gerek var olayı Yetenek Sizsiniz Türkiye yarışmasına çevirmeye? Kız hoşlandığı erkeğin ilgisini çekmek için futbol oynamaya kalkıyor, golü potaya atmaya çalışıyor. O kadar işte. 

2. Hoşlandığınız kişinin arkadaşlarıyla iyi geçinin. 

Neden? Zorunda mıyız? Sevdiğiniz erkeğin arkadaşlarıyla iyi geçindiğiniz zaman, erkeklerin "Aa Ayşe Ali'yi seviyormuş ben hemen Ali'yi Ayşe'ye ayarlamalıyım." falan demesini mi bekliyorsunuz? Çoğu erkek umursamaz bile. Zaten erkeklerde kızlar gibi kendi arasında birbirinin kuyusunu kazma olayı fazla yok. Yani bir erkek arkadaşımızın sevgilisi olduğunda hayırlı olsun der geçeriz, kızlar gibi bir ağda gününde oturup onların aralarını nasıl açacağımızı düşünmeyiz. Onun yerine maç yaparız. Çünkü maç yapmak daha eğlenceli.

3. Hatalarını yüzüne vurma.

Kimse sevmez kusurunu başkasının ağzından duymayı ama ara sıra eleştiri şart. Çünkü arada eleştirin ki kendini dünyanın merkezi zannetmesin karşınızdaki kişi. Sevgilisinin her şeyini hoş gören insanlar var ya. Erkek gelmiş demişki "Niye o sokaktan geçtin erkekler vardı orada." ağzını burnunu kırmış kızın. Kızın girdiği mod aynen şu: "O benim erkeğim döver de sever de." Kafasına odunla vurup saçından sürükleyerek aşk mağaranıza götür bir de kızı. 

Adam salonun ortasına gidip sıçsa mal gibi yüzüne mi bakarsınız? "Aa kesinlikle bir bildiği olmalı, hem halıda bok deseni çok marjinal oldu bence." 

4. Zekanı kullanarak sevdiğin erkeği etkile.

Kim uyduruyor bunları ya? Erkekler zeki bir kız görünce "Aa abi bu kız Einstein'ın kayıp dölü hemen evleneyim." diyor zannediyorsanız umudunuzu kırmak gibi olmasın ama benim bir akrabam var adı Yağmur, Türkiye ikincisi oldu. Kız on beş yaşında on altı yıldır yalnız ama yine de siz bilirsiniz tabi. Yani demek istediğim bir erkek bir kızın zekasını sadece matematik sınavında kopya çekebilmek için sever. Bu da kullanılmak anlamına gelmez mi?

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin