Erkek Gözüyle

40.9K 2.2K 898
                                    

Erkekler bir çok kitaba araştırma konusu olmuş basit ve ilginç canlılardır.

Bir kız arkadaşımdan hakkımızdaki en çok rahatsızlık duyulan özelliklerimizi yazmasını istedim.Beni kırmadı sağolsun. (Teşekkürler Büş)

1. Erkekler genelde sapık olarak adlandırılır. Fakat bilmediğiniz bir şey var; erkeklerdeki üreme hormonları kızlarınkinden 2 kat daha fazla çalışıyor. Bazı dönemlerde ipini koparmış kurbanlık dana gibi dolaşmamızı hoş görün. Ergenlikte bu hormonlar tavan yapıyor, engel olamıyoruz.

2. Giyim konusunda erkekler genelde çok yüzeyseldir. Kıçım açıkta kalmasın yeter felsefesiyle alış veriş yaparlar. Giyimine dikkat edenler istisna tabi ama ben sabah yataktan kalkınca bugda kalmış maymuna benziyorum ben ve tüm günümü böyle geçiriyorum.

3. Kızlar ilk mesaj her zaman erkekten gelsin isterler. Erkeklerde atmaz. Neden atmaz açıklayalım; reddedilme korkusu, ya sevgilisi varsa stresi veya abisi varsa gerginliği. Genelde ikinci ve üçüncü seçenekler ağır basar çünkü kızın sevgilisi ya da abisi tarafından götümüze füze girsin istemeyiz.

4. Kızların asla nedenini anlayamadıkları şeyi açıklıyorum; önce mesaj atıp arkadaş olduktan sonra tınmayıp cevap vermemek. Bunun arkasındaki nedende üçüncü maddedeki nedenlerle benzerdir. Ama burada bir istisna daha var; sizin hakkınızda bir şeyler öğrenmişizdir. Örneğin 'Kanka ben şu kızla konuşuyorum çok iyi kız' cümlenize normal bir erkek 'Olum o kaşar laaaan' cevabını verir. Ve daha sonra diğer erkekler tarafından dışlanmamak için o kızı arayıp "Ayşe sen vurduruyomuşun ben senden ayrılıyom." diyenler var. Dışlanmamak için sizi gözden çıkarıyoruz, evet çok kötüyüz. Üzgünüm.

5. Kızların duygularını anlayamamız. Sevgili kızlar afedersiniz ama hangisini anlayalım la??? Her duruma ayrı duygu gösteriyorsunuz. Bizde sıçan köpek gibi seyrediyoruz sizi. Fakat beyler bildiğim bir şey var kızların duyguları yoğun değişik ve fazla olabilir fakat istedikleri şey var: İLGİ. Bu 4 harfli basit zamazingo bir ilişkinin temelidir. Yani dikkatli olun beyler. Tavsiyem, Google'da ilgiyi, nasıl bir şey olduğunu ve nasıl uygulandığını araştırın.

Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin