1. Bütün sevgililerinin vermesini ama evlenecekleri insanın bakire olmasını isterler.
2. Erkekler damızlık boğa gibidir, günde elli defa çiftleşebilirler. Bu yüzden bedava seks isterler.
3. At ölüsü gibi kokan çoraplarının yıkansın isterler.
4. Üçüncü maddeye kokan çamaşırlar da dahil...
5. Koşulsuz itaat ve koşullu refleks isterler.
6. Karşılıklı aşk isterler, olmazsa eğer kan çıkana kadar diretirler.
7. Sevgilileri sokakta dağlar kızı Reyhan, yatakta Jennifer Lopez olsun isterler.
8. Yatakta ikinci bir Jennifer Lopez isterler.
9. Maçın en heyecanlı yerinde annesi/sevgilisi televizyonun önünde halıyı süpürsün istemezler, onun yerine maçın sesini istedikleri kadar açabileceklerinin söylenmesini isterler.
10. Çevresindeki insanların Cem Yılmaz'ın esprilerine değil, kendi yaptığı "Dün güldüm bu gün papatya." espirisine gülünmesini isterler.
11. Genelkurmay başkanının aldığı maaş miktarı kadar maaş almak isterler.
12. Bütün kadınların kendisine aşık olmasını ister, hatta böyle olduğunu düşünür ona göre davranırlar.
13. Maç izlerken herhangi bir gereksiz ses istemezler, onun yerine birilerinin önlerine kola, cips vs. servisi yapmasını isterler.
14. Kendisini terk eden sevgilisinin köpek gibi pişman olmasını isterler, beklerler.
15. Vergi ve kız kaçırmak isterler.
16. Dört yastıkta kocamak isterler.
17. Olmayacak duaya amin demek isterler.
18. Elektriği, suyu ve doğalgazı kaçak kullanmak isterler.
19. Sekreterleri Barbara Palvin olsun isterler.
20. Kendi işini kurmak isterler.
21. MSN'de kolayca kız bulmak isterler, arkadaşlık isteği gönderdikleri güzel kızların anında isteklerini kabul etmelerini isterler.
22. Adriana Lima'nın çıplak fotoğraflarının yanlışlıkla (!) ortaya çıkmasını isterler.
23. Bok gibi para isterler.
24. İstedikleri anda ince yıldız tornavida ellerine verilsin isterler.
25. 0 kilometre kız isterler...
26. Gökten yağmur değil kadın yağsın isterler.
27. Ön sevişmenin Aydın havası kısalığında olmasını isterler.
28. Eğer ölecekse, skor yaparken ölmek isterler.29. Kadınları 'çocuklarımın anası' , 'elimin kiri' vb. sıfatlarla kategorize etmek isterler.
30. Eskimiş kadını atıp yeni kadın almak isterler.
31. "Bu gece başım ağrıyor." demeyen kadın isterler.32. Spor kanallarının şifresiz olmasını isterler.
33. Bitmeyen sigara isterler.
34. Mağaza önlerinde ömrünü helak etmek istemezler...
35. Eve geldiğinde çok konuşan bir kadın istemezler, aslında genel olarak çok konuşan kadın istemezler.
36. Dünya kadınları ortadan ikiye ayrılsın, yarısı hunharca sevişsin, ateşli olsun, üstüne atlasın, versin, versin, versin isterler; kalan diğer yarısının da evde yemek pişirmesini, ütü yapmasını, kimseyle çıkmadan deep freeze'de birgün Esra Erol'un onu keşfedeceği günü beklemesini ve erkek dışarıdaki kadınlarla işini bitirdiği zaman deep freeze'deki tatlı niyetine onu almasını beklemesini isterler. :/
37. Biscolata reklamında oynayan seksi kızlar isterler. (Yetkililere duyurulur.)
38. 90-60-90 sevgili isterler.
39. Trip atmayan sevgili isterler.
40. Kolay olanı isterler.
41. 2014 model Audi A5 isterler.
42. Elli yaş üstü zengin erkekler, yirmi beş yaşındaki sevgilisinin parasına değil beyazlamış saçlarına taptığını düşünmek isterler...
43. At, pes oynayan avrat, silah isterler.
44. Başına bela isterler, rahat batar çünkü.
45. Kadınları anlamak isterler.
46. Elektronik aletlerini koyduğu dolabın içine başka hiçbir şey konulmamasını isterler. (Diss to annem.)
47. Perde taktırmak için zorlamayan anne/sevgili isterler.
48. Arabasının kapısının yavaş kapatılmasını isterler.
49. Kavga ederken susan tarafın kadınlar olmasını isterler.
50. Erkekler, tek bir ihtiyacını karşılayacak her kadını ister, buna karşılık kadınlarda her ihtiyacını karşılayacak tek bir erkeği ister?...
Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayanlar İçin Erkek Anatomisi
RandomKişisel gerileme kitabı. ©Tüm hakları saklıdır.