Bir Erkeğe Verilebilecek Tavsiyeler?...

11.3K 728 316
                                    

1. Akıllı olun, adam olun ehehe.

2. Birbirinizin gazına gelip saçma sapalak işler yapmayın. Sapalak işler...

Erkek: Karşımda soyunsan seni giydiririm.

Kız: Neden gay misin? 

:(

3. Dikkatli olun, gün olur devran döner, horoz domalır tavuk gömer :(

4. Sizinle aynı ortama giren erkeklere kavga çıkartmak için düşman gibi bakmayın...

5. Uzun boyunlu erkekler saçlarını sıfıra vurdurmasın. Kaplumbağaya benziyorlar...

6. "Ben kaç tane karı eskittim sen biliyor musun?" şeklinde başlayan kız edebiyatını kendinize saklayın, bu bizi ilgilendirmiyor.

7. Sevgilisi olan arkadaşları bir anda kıymetlendirip yavşamayın.

8. Jöleyi az sürün, genç yaşınızda kel kalacaksınız. 

9. Sokakta telefonunuzdan açtığınız müziği sonuna kadar açmayın, kulaklık kullanın. Sayenizde Arsız Bela şarkıları ezberliyoruz.

10. Eşofmanın altına sivri burunlu ayakkabı giymeyin...

11. İnsan içinde bacak aranızı tombala karıştırır gibi kaşımayın. (Beni bile iğrendiriyorsunuz lan.)

12. Slip mayo giymeyin, lütfen :(

13. Televizyonda çıkan Tuğba Ekinci'nin klibini başından sonuna kadar izleyip Şebnem Ferah çıkınca kanalı değiştirmeyin...

14. Kız arkadaşınızla kavga etmeyin. Onun yerine daha akıllı çözümler bulun. Araba sürerken yanınızdaki koltukta makyaj yaparken dalın bir çukura ağzı yüzü boyansın. 3:)

15. Arkadaşının fermuarının açık olduğunu mu gördün? Boşver, kalsın öyle. Eğer uyarırsanız alacağınız tepki büyük ihtimal "Lan senin gözün sike mi bakıyor?" olur. O yüzden sadece boşverin.

16. Abla demeyin, bir gün lazım olur. 

17. En yakın arkadaşınızla aynı yatakta yatmak zorunda kalırsanız, rüya görmeyin. İlla görecekseniz de usturuplu rüya görün. 

18. Bir kereden bir şey olmaz tarzı yavşaklıklara girip milletin hayatını karartmayın. Bir kereden çok şey olur. 

19. Lütfen ama lütfen ensenin yakıştığını düşünüp de saçınızı aşırı uzatmayın. Midilli atı gibisiniz lan.

20. Kızı kaçırmadan önce adam gibi isteyin, vermezlerse kaçırırsınız.

21. Seviyorsanız gidip insan gibi söyleyin, içinizde tutmayın, içiniz çürür.

22. "Ben hep tek maçtan yatıyorum abi yaa." muhabbetini bırakın artık. On kuponun dokuz tanesi tek maçtan yatmaz, atmayın.

23. Foursquare'de yer bildirimi yapan, listenizde ekli ama tanımadığınız kızlara yavşak yavşak şeyler yazmayın.

24. Kızların ilgisini çekmek için abidik gubidik isimli psikoloji kitapları okuyormuş gibi yapmayın. Olmayınca olmuyor işte.

25. Kızlara "Ben çok iyi yemek yapıyorum." diye yalan atmayın...

26. Tanımadığınız kızlara yavşamayın...

"Abi bizim karşı apartmanda çok güzel bir kız oturuyor, aşure haftası diye ben gittim pastaneden aşure alıp bu kıza götürüp verdim, verirkende ben yaptım dedim. Sonra kapıdan kızın sevgilisi çıktı 'Varsa biraz daha alabilir miyiz?' diye sordu. Şimdi pastaneye kızın sevgilisine aşure almaya gidiyorum." 

27. İnternette bir hafta önce tanıştığınız kızla akla gelmez hayaller kurmayın. 

28. Bira şişesinin dibinde kalan çok az birayı yere dökmeyin. Kuşlar, böcekler onu su zannedip içerler sonra evde karısını kızını döverler. Yazık günah.

29. "Uzun saç sana yakışmıyor." dediklerinde lütfen ısrar etmeyin...

30. Sevdiğin kız çok süper olabilir, onun gerçek aşkın olduğuna inanabilirsin ama mal gibi üç sene reddediliyorsun o işte bir şey vardır değil mi güzel kardeşim? Çok zorlama istersen.

31. Bir arkadaşınız size "Kanka seviyorsan git konuş bence." diyorsa o insan evladını dinleyin.

32. Size birisi hiç tişörtünüzün ya da ceketinizin yakasını kaldırdığınız zaman Brad Pitt'e dönüşmediğinizi söylemedi mi?

33. İki tane kız gördüğünüz zaman elinizi ayağınızı koyacak yer bulun, mağaradan dün çıkmış gibi görünmeyin.

34. Gördüğünüz her kıza asılıp götlerini kaldırmayın, sonra piyasa yükseliyor...

35. İntikamını almadan uyumayan kadınlardan uzak durun.

36. Arkadaş ortamınızdan çakmak istedikten sonra o çakmağı cebinize atmayın.

37. Eşofmanın üzerine gömlek giyme olayını hanginiz, neresinden çıkardı lan? Size kimse "Bu ne lan? Amacın ne?" demiyor mu? Kimi örnek alıyorsunuz bilmiyorum ama çok yanlış kişileri örnek alıyorsunuz bence. O giyim tarzı bir boka yaramıyor ama yine de siz bilirsiniz tabi.

38. Sevmediğiniz ya da sevemeyeceğiniz kızlara karşı büyük vaadlerde bulunmayın.

39. Pril'le 31 çekmeyin...

40. Eski sevgilinize dönmeyin, kedidir o deyip uzaklaşın.

41. Canınız bir kız tarafından yakılmışsa bu acının geçmesi için can yakmayın.

42. Sevgilinize superman olduğunuzu kanıtlamanıza gerek yok...

43. Kurtlar Vadisi'nden fırlamış gibi yürümeyin.

44. Halıya attırmayın. Karıncalar onları şeker zannedip yiyor ve sürekli işten kaçan, tembel ve şakirt yavru karıncalar doğuruyorlar. Tabiat ananın gücüne gidiyor... (Bu gün iğrenç günümdeyim.)

45. Tipik hazırlık öğrencileri gibi gitar çalıyorum deyip sağda solda gezmeyin, bıktırdınız.

46. Esmer erkek arkadaşlar pembe tişört giymesin, çilekli Max'a benziyorlar, üzgünüm...

47. İçip içip eski sevgililerinizi aramayın, ya da sarhoş taklidi yapıp eski sevgililerinizi aramayın, eski sevgililerinizi aramayın.

48. Bütün kızları sömürmeyin, tek eşli olun. Birazcık bize de kalsın.

49. Bir kıza sevgilisi hakkında olumsuz eleştiri yapmayın. 

50. Tavsiye vermeyin. Paradoks oldu bu...

Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin