Kızlara Rezil Olmak

28.4K 1.7K 366
                                    

Erkekler, doğaları gereği aşırı hareketli olurlar. Fakat bu bazen olumsuz şeylere yol açabilir. 2 hafta önce Mertcan'la beraber odamda otururken Miley'nin Instagram hesabındaki fotoğraflara bakıyordum. Daha sonra bir fotoğraf gördüm; Miley duvarda twerk yapıyor. Sonra "Mertcan kanka bana bak" deyip yatağın yanındaki duvarda duvara twerk yapmaya başladım. (Beceremedi) Mertcan'a beraber anırırken Mertcan birden sustu. Ben kafamı kaldırdım... Annemin arkadaşının kızı Neşe. Küçük kardeşi Ramazan'ın elinden tutmuş bizi seyrediyorlar. O sırada da Mertcan beni video çekiyormuş. 2 gün önce aldığım telefonda eşofmanın cebinden düştü. Oh mis... İşin en bok tarafı Neşe'yle aynı yaştayız ve benden hoşlanıyormuş. Kızın şaşkın bakışını görünce öyle ağır bir küfür ettim ki cehenneme VIP bileti kazandım gibime geliyor.

Bu rezil durumda ne kadar kaldık bilmiyorum ama ben utançtan kafamı eğdim, biraz sonrada sırt üstü yere düştüm. Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. Mertcan'a baktım güldüğü anlaşılmasın diye garip garip sesler çıkarıyor, Neşe'nin kardeşi Ramazan korkup odadan kaçmış. Neşe için bir şey söylemeye dilim varmıyor... Miley yapınca çok seksili görünüyor ama bende işe yaramadı. O olaydan sonra Mertcan'la bizi gay sanmış bütün kız arkadaşlarına anlatmış bunu da. (Allah belanı versin.) Yolda kızlar ne zaman Mertcan'la bizi görse birbirlerine bakıp gülüşüyorlar. İnşallah düğününde adet olursun ve gelinliğin batar Neşe. Allah evine ateşler salsın Neşe.

Kızların dedikodu yapmasını engelleyemezsiniz ama davranışlarımıza hakim olabiliriz. Bu tıpkı çok ciddili bir ortamda gülmemeyi başarmak gibi. Ama yapacak bir şey yok. Tavsiyem; saçmalama zamanlarınızda odanızın kapısını kilitleyin.

Bu arada Mertcan'ın çektiği videoyu defalarca kez izledim ve twerk yaptığım bölümde kabız olmuş iguana gibiyim. İleride ünlü olursam bu videonun internete düşmesi diğer ünlüler gibi pornomun çıkmasından çok daha kötü.

Eleştiriye açığım, görüşleriniz önemli.

Yeni Başlayanlar İçin Erkek AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin