Ainul berfikir sejenak,berfikir sama ada memberikan nombor telefonnya kepada Ahmed.Akhirnya,Ainul membuat keputusan untuk memberikan nombor telefonnya kepada Ahmed.
'Hek eleh budak Ainul ni'kata seseorang yang mengenali Ainul di sebalik dinding.Belum sempat Ainul menyebut nombor telefonnya kepada Ahmed,seseorang telah menerjah ke arah mereka.
"Assalamu'alaikum.Ainul jom balik.Umi pesan suruh Ainul ikut saya balik."Katanya sambil memandang Ainul dengan senyuman yang menbawa maksud seribu makna.
"Wa'alaikumsalam.Cikgu Balqis!"Ucap Ainul dengan gembira.Ahmed berasa hairan dengan adegan ini.
"hurm,assif Ahmed nanti kita sambung bersembang ya.saya dah nak balik dengan Cikgu Balqis ni dan untuk makluman awak Cikgu Balqis ni merangkap kakak angkat saya."Terang Ainul kepada Ahmed.
"oh,kakak angkat awak.Hurm oklah Ainul,saya pun dah nak balik ni.Hati-hati balik tu ya Ainul dan Cikgu Balqis.Assalamu'alaikum."Ahmed terus saja meninggalkan mereka berdua."hah!Amboiii adik kakak satu ni,dah pandai ya bagi nombor kat lelaki yang baru kenal.Siap Ainul,kalau akak tahu Ainul dan dia ber'Chit-Chat' tentang perkara yang remeh-temeh."Cikgu Balqis memberi amaran kepada Ainul.Ainul hanya mendiamkan diri dan memandang kasut sekolahnya sahaja kerana tidak berani memandang mata Cikgu Balqis maklumlah Cikgu Balqis adalah salah seorang Cikgu Tergarang di sekolah itu.
"Alolo,adik akak ni,cuba pandang akak dan senyum sikit.Akak tak marah la,cuna akak nak Ainul berhati-hati sahaja.Kata nak jadi Muslimah Solehah kan."pujuk Cikgu Balqis.
Since lama tak update..lama gilerrr almost 2 years.now sis dah hbis matiks,tgah tunggu results upu.doakan ya.Btw Thanks kpada yg komen betulkan kesalahan ,innshaAllah sya akan betulkan,tlfon ada msalah keyboard so susah nak taip. Apa-apa pun,maafkan saya wahai readers sbb baru update
YOU ARE READING
Cinta Halal Ku
RomanceSinopsis 'Apakah yang perlu aku lakukan?Ya Allah,andai ini takdirMu aku terima seadanya'-Ainnur Ainnur dipinang oleh keluarga ibu saudaranya iaitu Datin Maimunah.Ainnur dengan terpaksanya menerima pinangan itu. Bagi si teruna yang dijodohkan untuk A...