V polovině filmu jsem se dala do balení. Stačil mi jeden kufr, protože ostatní věci vezmou stěhováci v krabicích. Když jsem se sbalila, napsala jsem Rebece můj nápad o přespání a o tom někam zajít. Ani ne za minutu jsem dostala zprávu, proč už u ní nejsem. Zasmála jsem se a i s kufrem jsem se vydala za ní.
Když jsem zazvonila, uvítala mě Reb objetím a zavedla do už uklizeného domu. Všechno bylo nablýskané, ani jediná známka, že tu byla párty. Šla jsem si dát věci do jejího pokoje.
,,Kam půjdeme?'' zeptala se me Reb, která byla ještě trošku bledá.
,,Co třeba kino? Nechce se mi do baru nebo tak.'' řekla jsem a už přemýšlela, co dávají.
,,To by šlo. Ale žádný horor. Jen nějakou komedii.'' Rebeca se na horory nekouká.
,,Neboj, strašpytle. Nějakou komedii určitě dávají.'' řekla jsem jí se smíchem a čekala, než se převleče z pyžama. Vzala si černou sukni do pasu a bílý croptop.
,,Můžeme!'' řekla natěšeně a vyrazili jsme. Po cestě jsme se ještě stavili na kávu/čaj a povyprávěli si o včerejšku. Ten Martin je tedy v posteli číslo. *smích*
Když jsme dopili, zaplatili jsme a vydali se do kina. U kina stál i Martin se svou partou ale Rebeca si ho nevšimla. Když jsme čekali na lístky Rebeca si ho už všimla, ale dělala, že nic. No spíše odposlouchávala jejich rozhovor.
,,A jaká je v posteli?'' zeptal se Martina jeden z jeho kamarádů, řekněme, že kamarád číslo 1
,,Dokonalá, takový sex jsem ještě nezažil.'' řekl zasněně Martin a potom jim dopodrobna začal vyprávět, co s Rebecou dělali. No upřímně, bylo to dost nechutné, to takhle slyšet. Rebeca hltala každé slovo a vypadlo, že jí to ani nevadí, když to tu Martin vypráví před kinem svým kamarádům. Byla na sebe pyšná, že jí to šlo a že ji Martin chválí. Když Martin domluvil, chopil se slova kamarád číslo 2.
,,Takže ta sázka stála za to?'' při slově sázka Rebeca zrudla zlostí a chystala se vyrazit za Martinem.