Běhali jsme po všech obchodech a hledali její vysněné šaty. Rebeca měla seznam, jak musejí vypadat.
· Krátké
· Nádherné
· Značkové
· Sexy
· Černé
· Svůdné
· Holá záda
· Bez ramínek
V žádném obchodě neměli přesně ty šaty co Rebeca potřebovala. Když už jsme unavené seděli v kavárně nad kávou, já nad čajem, tak mě napadlo, že bych takovéhle šaty měla mít doma. Já šaty moc nenosím a takhle moc odhalující snad vůbec.
,,Reb, co kdybychom šli ke mně domů něco sníst a koukli na internet, jestli takové nemají?'' řekla jsem jí a v hlavě jsem dostala nápad. Jen smutně přikývla a šli jsme ke mně.
Udělali jsme si caesar salát a sedli si na mou postel a pustili se do jídla. V polovině jídla a hledání šatů jsem nenápadně šla do šatny a vytáhla z ní ty černé šaty, položila jsem je vedle Rebecy na postel a čekala, než zpozorní.
Rebeca rychle odtrhla pohled od počítače a koukla na šaty. Zatajil se jí dech a rychle je vzala do rukou, vstala a přiložila si je k tělu.
,,To jsou ony! Kde si je- Jak jsi to-'' ani nestačila doříct ani větu a jen se usmívala a točila se se šaty dokola.
,,Vzpomněla jsem si, že mám takové doma a vůbec jsem je nenosila, tak to ber jako dárek a nepišti tak nebo ohluchnu!'' řekla jsem a obě dvě jsme se hlasitě rozesmáli. Potom jsme vybrali šaty i mě a koukali na filmy. Kolem půlnoci Rebeca odcházela domů a já si udělala úkoly do školy.
Byla jsem po dnešku tak unavená, že jsem okamžitě usnula.