Ráno jsem zopakovala můj rituál, oblékla se do šortek a bílého tílka a košili jsem si obmotala kolem pasu. Udělala jsem si snídani a na kole jsem se vydala do školy.
Rebeca mě přivítala objetím a okamžitě začala vykládat, co se jí včera stalo, když šla ode mě domů. Měla při tom úsměv od ucha k uchu.
,,Představ si El, potkala jsem včera Martina, no toho kluka, který se mi líbí a na tebe spadl. A hádej co, dneska s ním jdu do kina! Je strašně milej a ty jeho rty! Bože!'' byla jako omámená nějakou drogou.
,,Dobře, to je super, ale nekřič tak.'' zasmála jsem se a šli jsme na hodinu.
Opět biologie. Dneska jsme měli pitvat žábu, ale učitel byl naštěstí nemocný, takže se to odložilo. Celý den a oběd Rebeca básnila o Martinovi a o tom co si vezme na sebe a na jaký film by chtěla jít.
Po škole jsem šla k ní, abych jí pomohla se nachystat. Rebeca mě ještě zaúkolovala nutnými věcmi na její párty. Přesněji řečeno musím obstarat jídlo a pití. Dostala jsem celý seznam.
· Pizza
· Čína
· Krevety
· Humři
· Krabi
· Hranolky
· Saláty
· Marshmellows
· Gumoví medvídci
· Ovoce
· Popcorn
· Křupky
· Rum
· Vodka
· Jack Daniels
· Coca Cola
· Džus
Přesně v 6 zazvonil Martin na její dveře. Já se musela schovat a dostala jsem pokyn, že né dřív jak za 10 minut mám odejít.
,,Ahoj'' slyšela jsem Martinův hlas a tiché mlasknutí pusy.
,,Ahoj'' poznala jsem, že se Rebeca do pozdravu usmála.
Jakmile práskly dveře, čekala jsem 10 minut, abych mohla odejít. Bylo to asi nejdelších 10 minut mého života. Pak jsem vyrazila domů. Udělala jsem si úkoly a šla spát, abych byla připravená na povídání Rebecy o jejím rande.