Han fortsatte att ge mig små retliga kyssar men tillslut fick jag nog och det märkte han nog. Jag la mig ner och sen la han sig över och kysste mig mjukt. Efter ett tag hämtade vi andan och han började kyssa min hals. Jag började andas tyngre och tyngre.
-Oscar du torterar mig. Sa jag och fnittrade. Han kysste mig upp för halsen och sen till munnen.
-Du torterar mig med. Sa han och jag hörde hur han andades tyngre.
-kom. sa jag och drog i hans hand.
-vadå? Frågade han spänt.
-"Skaffa er ett rum" du vet... sa jag och flinade. Han skrattade och bar upp mig och sprang upp för trapporna och gick in i hans rum.
-Så detta är ditt rum... sa jag chockat och han nickade svagt. Han satte sig på sängen och jag log.
-Nå vart va vi? Frågade jag och han drog mig in till honom.
-Du är så sjukt vacker Vendela. Sa han och jag log.
-Du är. Sa jag. Han drog ner mig i sängen och började kyssa mig igen, jag besvarade och började leka med hans hår.
Han fingrade på min tröjkant och jag hjälpte honom att dra av mig den. Andningen blev tyngre igen. Jag hade aldrig känt såhär förr, men det va en känsla jag älskade. Jag drog av Oscars tröja och fick se på hans magrutor.... herregud, han va så snygg, det gick knappt att slita blicken ifrån honom. Jag kom ur mina tankar och Oscars händer va seriöst över hela min kropp. När han kysst mig lite här och var och fått känna på min kropp kom han fram till mina byxor.
-Vill du finis? Frågade han och jag nickade oväntat. Första gången jag är själv hos Oscar. Va jag redo att låta Oscar ta min oskuld? Jag kunde inte tänka klart men det kändes sååå rätt, så sjukt rätt för stunden. Han knäppte upp mina byxor och drog sakta ner dem. Jag flinade smått och när han fått av mig byxorna kröp han upp till mig igen och vi började strula, det kändes som att vi skulle äta upp varandra. Oscar började dra av sig sina byxor medans vi höll på och jag kände en rusande känsla genom min kropp. Jag himlade med ögonen och han började kyssa min hals igen. Jag hörde ett stön komma ut ur min mun helt oväntat.
-Är du oskuld Vendela? Frågade Oscar helt plötsligt och jag nickade.
-ja, du då? Frågade jag och han skakade långsamt på huvudet. Jag nickade svagt.
-säker på att du vill? Frågade han och ja, jag stönade oväntat igen så det fick bli mitt "ja" som svar. Han kysste mig mjukt och drog sina händer sakta ner för min kropp tills han kom till mina underkläder. Han tog sakta av dem och sen tog han av sina. Han log mot mig och kysste mig mjukt... jag kände hur han letade efter något i sin byxficka och fick fram det.
-skyddat, bra tänkt. Sa jag och han satte på kondomen och jag kände hur han sakta tryckte in den och det kändes som att jag fick massa stötar inombords.
-Oh my god Oscar. Sa jag och kände hur tung andningen blev och hur jag njöt samtidigt som det kanske fanns någon slags smärta. Efter någon minut hörde jag Oscar stöna och det fick mig ännu mer galen.. jag kysste honom mjukt och han besvarade.
-Vendela lämna mig aldrig. Sa han och jag log.
-jag kommer aldrig vilja lämna dig efter detta. Svarade jag och vi avslutade sakta. Han tog av sig kondomen och slängde den i papperskorgen.
-det va min bästa gång Vendela. Viskade han i mitt öra.
-jag älskar dig Oscar, glöm aldrig det! Sa jag.
Nästa dag vaknade jag av att jag själv nös, jag skrattade tyst.
-God morgon babe, tack för igår. Hörde jag en raspig morgonröst säga.
-Hej på dig med söting, det borde va jag som tackar dig. Sa jag och log.
-så är du min för evigt nu? Frågade han och jag tänkte ett tag för att irritera honom lite.
-hmm. Ja. Sa jag och kysste honom mjukt som ett svar.
Vi låg kvar i sängen i ungefär en halvtimme innan min mage började morgongympan. Den kurrade väldigt högt så både jag o oscar började skratta.
-Vad ska vi äta? Frågade oscar som stod o halvsov mot kylen.
-PANNKAKOR! Skrek jag vilket fick honom att ryckna till. Vi hjälptes åt att plocka fram ingredienser till smeten.
-Helvete, suckade oscar. Jag såg frågande på honom.
-Mjölken är slut.. Jag fnissade lite innan jag gick till hallen o rotade fram min plånbok ur jackfickan.
-Här. Du får köpa socker också. Sa jag o stack ut tungspetsen mellan tänderna och log busigt. Han tog emot femtiolappen och gick suckande ut till hallen.
-Hejdå, hojtade oscar men innan jsg hann svara så small dörren igen. Jag tog ett glas ur köksskåpet och fyllde det med vatten innan jag gick ut mot vardagsrummet och slängde mig i soffan.
Är det bestämt nu? Är det jag och Oscar som hör ihop? Men omar då? Han kommer ju hata mig. Föralltid. Plötsligt hörde jag hur dörren for upp med en smäll. Vafan? Oscar kan väl ändå inte vara så hungrig att han självmant SPRINGER till ica?
-Är du redan hemma? Frpgade jag och satte mig försiktigt upp i soffan. När jag inte fick något svar så fortsatte jag:
- Hallå oscar? Jag ställde ifrån mig glaset på bordet och gick ut mot hallen. Jag shippade efter andan nör jag såg vem som stod där.
-Hur fan kunde du? Vi gör slut en stund och så ligger du med alla mina närmaste vänner i nästa?! Så jävla obror du är just nu Vendela! Du är inte den tjej jag blev kär i, inte den tjej som var min allra bästa vän. Inte den tjej som ansvarade över mitt hjärta. Vendela.. han dröjde ut på meningen och lät tystnaden lägga sig i rummet. Du är ett monster.
Vad tusan hade jag gjort? Fan Vendela alltod ska du cpa upp någons eller ditt eget liv. Fan. Jag väcktes upp ur mina tankar av glassplitter som borrade sig in under hiden på min barfota fot. Jag såg upp och möttes av omars iskalla blick huggandes efter att riva upp min själ. Jag såg ner på min fot igen. Något, som en gång i tiden varit en kruka, låg nu som genomskinlig snö på golvet.
-Omar.. jag höjde blicken och såg upp i hans ögon. Innan han hann demonstrera la jag händerna på hans kindben och drog hans läppar mot mina. Jag kysste honom men fick ingen respons. Han bara stod med armarna slappt hängandes på sidorna och sammanbiten mun. Tillslut hade han lyckats knipa ihop munnen så det imte längre fanns något att kyssa. Jag backade bort från honom men hans blick var fortfarande lika isande kall som innan. Kyssen hade inte hjälpt.
-Vendela, att playa runt funkar inte i längden.. sa omar och hans käkar spändes och ögonen blev smalare. Han höjde armen i luften och just nör jag tänkte "det här kommer svida" for hans hand strax ovanför mitt huvud och fick med en porslinsfigur på vägen.
YOU ARE READING
Never enough! (Fo&o novell)
FanfictionVendela har nyss flyttat från Helsingborg till Stockholm och är överlycklig. Hon har drömt om detta enda sedan hon va liten men såklart så kommer det inte bli så himla mycket bättre Stockholm, hon möter fyra speciella killar redan första dagen i huv...