⚠️VARNIG FÖR DIRTY KAPITEL⚠️
~ Vendelas POV ~
Alla våra plagg på kroppen hade åkt av och vi båda kollade på varandra och hjärtat slog dubbelt så snabbt än vanlig. Jag kände hur Omar nuddade mig och jag rös genom hela kroppen.
-U like me, i like you, we both know it, so why are u making it so complicated? Viskade han och jag skrattade och placerade mina händer runt hans nacke och tryckte honom närmre mig. Jag kysste honom och jag kände hur han försökte smyga med att trycka in den men klart att jag kände det.
-badboy. Viskade jag och jag såg hans ögon glittra i mörkret medan han log stort. Han körde långsamt medan vi hånglade och ingen av oss viste vart vi skulle placera våra händer så det slutade med att han satte armbågarna i sängen för att kunna stödja sig och så flätade vi ihop våra fingrar. Han placerade små kyssar ner till min hals och kysste mig lite grövre där och jag bet mig i läppen för att inte stöna.
-Har du skydd förresten? Viskade jag i hans öra och han nickade. Jag förvånades av vad han sa, om han hade det va han mycket bättre i sängen än Oscar...
-Vendela OMG vad du är tajt. Mumlade han och andades häftigt.
-Men OMG sluta klaga det är skönt. Mumlade jag och kysste hans hals.
-Det va inte som jag klaga, ta det mer som en komplimang. Sa han och drog ut den och la sig på sidan.
-Fan vad har vi gjort? Frågade jag och skrattade.
-Vi har bara varit lite busiga, det är sånt man får vara. Svarade han och jag kysste honom mjukt. Vi båda log bakom kyssen och han följde min kroppsform från låret upp mot midjan och där stannade han och lät handen ligga kvar.
-vi är hemska. Sa jag och fnittrade.
-Som Oscar själv brukar säga, dra en jolo. Sa han och jag flinade.
-vad ska det bli av detta?! Sa jag.
-Inget, jag ska inte tvinga dig välja mellan mig och Oscar, detta va ett ja... Sa han och jag nickade.
-schhhh, jag vill inte höra det ordet. Sa jag och han nickade. Jag drog på mig min stora T-shirt som jag hade som pyjamas och Omar fixade till täcket. Jag la mig bredvid honom och vi låg mot varandra. Han tog bort en hårslinga från mitt ansikte och jag log.
-Våra föräldrar har alltid sagt att det skulle bli något romantiskt av oss tillslut... Och det blev det tills Oscar kom in i bilden och nu är han ute ur bilden igen och vi har haft sex? Sa jag och han bet sig i läppen.
-Ja, jag kan inte fatta att Oscar lyckas hålla sig ifrån dig, jag hade inte kunnat släppa taget om dig. Sa han och jag bet min kind.
-jag vill inte ens veta vad han gör just nu. Mumlade jag.
-Vet du vad? Jag vill egentligen inte säga detta men om jag får vara ärlig så tror jag att han sätter på Mira... Sa han och jag nickade svagt. Jag skrattade tyst men nickade.
-Det har han rätt till efter det vi gjort. Mumlade jag och kände hur det krampa i hjärtat, klart att jag inte tyckte det va okej men om Oscar skulle få reda på vad jag och Omar nyss gjort... Ouch säger jag bara.
~ Oscars POV ~
Vi låg nakna och hånglade och jag kunde knappt bärga mig längre men nej, jag försökte. Hon tände lampan och satte sig på min mage.
-Babe vi måste inte göra det men...
Va allt hon hann säga
-Alltså fuck this, JOLO. Sa jag och la mig över och tryckte i den och höll för hennes mun så att hon inte skulle stöna. Jag släppte munnen och körde snabbt och vi båda va så vilda så sängen kunde lika gärna braka ihop när som helst. Jag kom i henne och hon log.
YOU ARE READING
Never enough! (Fo&o novell)
FanfictionVendela har nyss flyttat från Helsingborg till Stockholm och är överlycklig. Hon har drömt om detta enda sedan hon va liten men såklart så kommer det inte bli så himla mycket bättre Stockholm, hon möter fyra speciella killar redan första dagen i huv...