Oscar stog vid dörrkanten med öppen mun och tårarna forsade ner för mina kinder. Det va inte förräns nu jag verkligen fattade vad vi gjort. Det va JAG som sa till Oscar att det va fel att vara otrogen och nu va jag det själv, mot Oscar dessutom?
-Vad i helvete håller ni två på med? Sa han och hans andning började gå snabbare.
-Inget. Sa jag snabbt och drog på mig en kofta.
-"inget" Nähä, varför i fan såg jag er två hånglandes halvnakna när jag kom in då? Sa han och Omar kollade på mig.
-Ja,jag, jag vet faktiskt inte. Mumlade jag.
-VENDELA DET VA FAN DU SOM FICK MIG PÅ BANAN IGEN OCH NU ÄR DET DU SOM FUCKAR UR VAFAN OCH DET ÄR INTE MIG DU FUCKAR UR MED OCH GÖR FEL MED UTAN DET ÄR FUCKING MIN BÄSTA VÄN DITT EX OMAR RUDBERG ALLTSÅ HUR FAN KAN DU GÖRA SÅ?! Skrek han och gick fram och puttade mig mot väggen.
-Det är är ju förfan säkert inte första gången ni gör det heller right?! Sa han och jag skakade på huvudet.
-Tack för att du är ärlig åtminstone men förvänta dig inte ett jävla skit av mig efter dethär Vendela. Sa han och slog en rak höger, gick ut ur rummet och smällde dörren så hårt så att hela rummet skakade. Jag sprang in till tjejernas omklädningsrum, toalett och dusch där jag tog min necessär och låste in mig på toaletten och drog fram en fickkniv, inget rakblad utan en fickkniv som jag alltid hade i min necessär för att jag hade haft problem med detta innan och den va faktiskt till användning ibland. Jag satte mig ner på golvet och lutade mitt huvud mot väggen och grät, grät så hårt så att jag knappt fick luft. Jag hade kvar ett blåmärke från senaste gången Oscar och jag låg med varandra, och jag visste säkert att det va Oscar som gjort det för Omar tog det lugnt, vårt ligg va inte så aggressivt som Oscars kanske va. Jag drog 5 streck över blåmärket, och blodet började rinna, jag drog en efter en och tillslut drog jag streck på diagonalen istället. Snart hade jag gjort ett enda stort sår av det och man såg knappt blåmärket längre. Jag började hetsgråta igen och slog huvudet mot väggen. Hur kunde jag va så dum? Jag drog 4 streck över handleden också, Oscar och jag hade snart varit tillsammans i 4 månader. Men frågan va om det skulle bli fyra månader eller om jag förstört hela jävla fucking skiten. Mitt i allt så bankade någon på dörren och jag försökte stoppa mina tårar, men det va lönlöst.
-Öppna. Hörde jag någon säga. Jag bara skakade på huvudet och kollade ner på pölen av blod som bildats. Personen började rycka i dörren.
-MEN FÖR I HELVETE SLUTA OCH LÅT MIG VA! Stammade jag fram och låset vreds om. Felix gick in och stängde dörren och låste igen. Han drog upp mig från golvet och satte mig på toaletten och tog papper och satte på mina sår.
-Varför gör du såhär mot dig själv? Du förstör dig både inifrån och utifrån samtidigt, du torterar dig Vendela, sluta. Sa han och höll om mig och pussade min panna.
-Jag har legat med Omar 4 gånger, detta skulle blivit den 5 om Oscar inte kommit in. Sa jag och började gråta igen.
-Och du insåg inte förrän nu hur dum idé det va eller hur? Frågade Felix och jag nickade.
-exakt och Oscar fick damp och puttade in mig i väggen och gav mig en rak höger.
-och det har han faktiskt rätt till men ni två måste lära er vad respekt är för något. Ni måste respektera varandra och när man är i ett förhållande blir man begränsad och det finns faktiskt vissa regler, eller iallafall vissa saker som man inte borde göra när man har ett förhållande. Sa han och strök mig över håret och jag nickade.
-Oscar hatar mig han kommer dumpa mig. Sa jag och Felix skakade på huvudet.
-Som du kanske tänkt dig så har han gjort det med Mira också en gång, men han berätta för mig att det va sårande att se en så trogen tjej som du göra något sånt för han känner att det är hans fel att du gjort dethär, för att han har lärt dig det och gett sitt gamla beteende till dig. Sa han och jag nickade.
-Det är inte så.... Omar gjorde det med mig första gången bara för att få ett riktigt farväl från vårt förhållande men sen kunde vi inte hålla ifrån oss och jag visste att Oscar och Mira höll på med något så jag tänkte att det inte va så farligt men när Oscar kom in i rummet insåg jag verkligen hur hemskt det va. Mumlade jag och Felix flyttade en hårslinga från mitt ansikte.
-Hjärtis, sitt inte här och skada dig själv, gå till Oscar och lös detta istället. Sa han och jag pussade honom.
-Tack Felix, du är bäst.
-Trodde aldrig jag skulle få en så fin komplimang av dig min idiot. Sa han och himlade med ögonbrynen och jag skrattade och kramade om honom.
-Jag hämtar Oscar, det är bäst att lösa det här för här hör ingen er. Sa han och jag nickade. Felix gick iväg och jag satt kvar på toa stolen för det sved något enormt på låret. Efter en stund hörde jag någon gå in och låsa efter sig. Jag ställde mig motvilligt upp och gick ut ur toaletten och kollade på Oscar.
-varför ska vi alltid va så jäkla dumma för? Frågade han och jag suckade och ryckte på axlarna.
-det är mitt fel, ellerhur? Jag har dåligt inflytande på dig som får dig att bli så hemsk som jag va, Vendela, du får inte bli så, jag blir rädd bokstavligt talat, snälla... Det torterar mig att se dig såhär, och du som brukar vara vettigast av oss, har tappat din hjärna helt och jag blir också jävligt mind-fucked av det ska du veta, så fan sluta, du får fucking välja någon gång Vendela, jag eller Omar, så enkelt är det, vi kan fan inte hålla på så här längre! Sa han och jag drog efter andan.
-Oscar förlåt, jag fattade inte riktigt vad jag höll på med förrän det blev verklighet och avslöjat av dig, du vet att jag älskar dig och det är absolut inte ditt fel, det bara blev så... Och jag liksom misstänkte att det hände något mellan dig och Mira också, Mira är en söt tjej med en fin personlighet så varför inte liksom? Jag antar att det fick mig att tro att det va okej. Mumlade jag och han nickade.
-Du förlåt för detdär med Mira, jag kunde liksom inte hjälpa det... Och jag antar att vi båda varit minst lika dumma, men du måste fan i mig använda den smarta hjärnan du har, kasta inte bort all din kunskap, du behöver den för att kunna ta kloka beslut. Sa han och jag nickade.
-Förlåt. Mumlade jag och kände hur mina kinder blev blöta igen.
-snälla gråt inte bara och skada dig aldrig igen. Sa han och gick fram till mig och kramade om mig mjukt och kysste min handled.
-Lovar. Viskade jag och han nickade.
-Låt dessa sista dagarna bli bra och så har vi sommarlov efter det. Sa han och jag suckade.
-Ja ni ska ju till USA så det är inget jag längtar till precis. Sa jag och han flinade.
-Du menar VI. Sa han och jag log.
-Nej du menar inte att du tagit dig tid och börjat en diskussion med Michaela Hamilton och vunnit över henne? Frågade jag och han nickade.
-Allt för min prinsessa. Sa han och jag tjöt.
-OMG jag ska till USA! Sa jag och hoppade upp i hans famn.
-Ta det luuuugnt! Sa han och försökte hålla balansen men jag skrattade bara.
-Förlåt tusen gånger om Oscar.
-förlåt miljoner gånger om Vendela.
Vi kysste varandra och jag släppte honom.
-kom vi måste sova nu. Sa han och tog min hand och vi trippade ut till hallen, pussade varandra och jag va beredd på att springa in på mitt egna rum men Oscar bar upp mig och kutade in i hans rum.
-Felix har fixat ellerhur? Sa jag och han skrattade och nickade.
-Fast Mira hade inget emot det. Sa han och jag nickade. Vi la oss i Oscars säng och låg sked. Jag kröp ihop och Oscar höll om mig hårt men ändå mysigt. Vi låg så ett tag utan att säga något och lyssnade bara på varandras andetag.
-Ditt sår svider ellerhur? Frågade han och jag kollade chockat på honom.
-va? Frågade jag.
-svider ditt sår? Upprepade han och jag ryckte på axlarna.
-hur vet du? Mumlade jag och han log svagt.
-Jag känner hur du spänner dig och jag hör smärtan i dina andetag, du vet, dina andetag är som musik i mina öron, och när du har ont eller mår dåligt hör man det, för dina andetag går i otakt. Sa han och jag bet mig i läppen, så söt han va, en riktig poet, hur lyckades han få ihop så fina meningar? Jag skulle aldrig lyckats.
-Fast jag är van vid den smärtan, jag har haft problem med det innan. Mumlade jag och han nickade svagt.
-Du kan typ hela min livshistoria och jag kan typ inget om dig Vendela? Det är skandalöst! Sa han och jag log.
-Vi får ta det någon annan gång. Sa jag och han nickade.
-jag vill faktiskt att vi använder kondom. Mumlade jag och bet mig i läppen, wow, det kom rätt random.
-Varför? Frågade Oscar lugnt.
-För att jag vill ha skyddat sex, särskilt när vi legat med andra, jag vill inte ha någon könssjukdom och jag har inte planerat att bli gravid precis. Sa jag.
-Jag förstår dig, och vi fixar det hjärtis. Sa han och jag nickade. Jag flyttade mig längre in till honom och nu va det inget mellanrum. Han drog bort mitt hår och började kyssa min hals. Jag stönade högt och tryckte mig ännu närmre honom vilket nästan va omöjligt. Jag hade min rumpa mot hans framsida och jag kände hans stånd. Jag kände hur hans hand gick under den långa t-shirten som jag hade på mig och han drog ner mina trosor. Jag kände hur han drog av sina kalsonger och gav honom en kondom. Han drog på den och fortsatte kyssa mig på halsen och jag stönade ännu mer.
-Jag tar det lugnt okej, jag vill inte skada dig. Viskade han och jag nickade. Jag drog bak mitt högra ben och la det över hans ben och han tryckte in den och började köra i normal takt. Han drog in sin hand innanför min tröja och drog upp min tub bh och började massera mitt bröst.
-uh Oscar. Mumlade jag och slöt mina ögon och la min hand på hans och hjälpte till att massera.
-Imorgon kommer det bli fyllefest, lärarna skulle ju på utbildning och Keyla har fixat sprit. Sa jag lite hackigt mellan stönen.
-Jasså det säger du?! Sa han andfått men ändå med hans nöjda röst.Det va äntligen kväll och lärarna hade åkt iväg på deras utbildning och det va fullt dunkande i huset. Detta va nog den värsta fyllefesten jag varit på, Men jag själv va helt ur banan jag med så jag klagade inte över det. Jag satt i Oscars knä i soffan och han tafsade på mig överallt. Sebastian låg med Hanna i den andra soffan, ja, bokstavligt. Keyla strulade tydligen med Omar och så såg ungefär resten av rummet ut fast med olika personer.
-Oscar detta börja spåra ur... Mumlade jag.
-kom, vi går ut så slipper vi få skulden sen. Sa han busigt och jag skakade på huvudet.
-Nej vi går längre in istället, det är kallt ute. Sa jag och han nickade. Jag greppade hans hand och vi gick till rummet längst in i mitten av hela byggnaden, förvånansvärt va ingen därinne när vi kom. Jag lutade mig mot väggen och han ställde sig mitt emot mig. Jag stirrade in i hans ögon och han log sitt perfekta leende. Jag trodde verkligen att han skulle kyssa mig just i denna sekund men han drog upp mobilen istället.
-KOMIGEN vi tar lite bilder! Sa han och jag skrattade. han drog ner mig i soffan som va där och han skrattade busigt. Han drog mig in till honom och jag la min hand på hans ben. Jag kysste hans kind och jag hörde hur han spammade med bilder. Jag släppte taget och han log mot mig.
-vi gör en vine! Sa han och jag såg att han gick in på appen.
-Puss på kinden Vendela? Frågade han och jag reagerade direkt men jag kände hur jag mötte hans läppar istället, han hade vänt sig den dumbommen! Jag började skratta bakom kyssen och det gjorde även han. Han släppte ner mobilen på golvet så man hörde en duns och man hörde videon spela. Jag la mig ner och han placerade sig över mig och där låg vi och kysste varandra. Jag strök honom upp för hans armar, upp till nacken och stannade där. Han avslutade att kyssa mig och satte näsan mot mig och skakade på huvudet så vi "näs pussades" eller vad man ska säga.
-du kanske ska posta vinen. Sa jag och skrattade. Han log och tog upp mobilen ifrån golvet och kollade på videon. Vi hade lyckats få med allt. Till och med när vi börja skratta bakom kyssen. Han tryckte på "klar" och fyllde i att den skulle postas på Vine såklart, och Twitter. "How cute😘" skrev han och klickade på skicka. Vi kollade kommentarerna på Twitter som strömmade in. "Aww va söta😻" "Fyfan vad avis😔💕" "Ni har säkert sex nu😏😏😏" "oh god Katia har så rätt om att ni är gulligare än gulligast tillsammans! ⭐️" "Oscar det är nu du ska spela din playlist du vet, f*ckwithmeyouknowigotit🎶😂"
Jag kollade på honom och skrattade.
أنت تقرأ
Never enough! (Fo&o novell)
أدب الهواةVendela har nyss flyttat från Helsingborg till Stockholm och är överlycklig. Hon har drömt om detta enda sedan hon va liten men såklart så kommer det inte bli så himla mycket bättre Stockholm, hon möter fyra speciella killar redan första dagen i huv...