Στο ροζ συννεφάκι της

42K 1K 74
                                    

cover  @-jashton

Τα μάτια της Βάνας διαρκώς κοιτούσαν το μεγάλο διαμαντένιο δαχτυλίδι μου. 

"Ε μου φαίνεται απίστευτο φίλη μου, δεν μπορώ να το χωνέψω! Σε άφησα απελπισμένη παρθένα και σε βρίσκω παντρεμένη με έναν ημίθεο!Μου αρέσει που εγώ σου έδινα συμβουλές, κρυφό ποταμάκι! Έξι μήνες έλειψα για το erasmus και σε βρίσκω.."
Μου λέει και με κοιτά απο πάνω ως κάτω για ακόμη μια φορά.

Φοράω ένα στενό μπεζ φόρεμα που αναδεικνύει το σώμα μου και κόκκινα ψηλοτάκουνα πέδιλα. Ξέρω είναι μεγάλη η αλλαγή μου. Μέχρι πριν μερικούς μήνες γυρνούσα με φούτερ και σταράκια και τώρα ..

αλλά θέλω να βλέπω εκείνο το βλέμμα του..να τρελαίνεται για μένα..θέλω να είμαι sexy για εκείνον και το απολαμβάνω!

-Σε βρίσκω μια απίστευτα sexy παντρεμένη γυναίκα!απλά απίστευτο..

-Απλά έπρεπε να βρεθεί ο σωστός άντρας για να ξυπνήσει την γυναίκα μέσα μου Βάνα!της λέω και πίνω λίγο απο το καπουτσίνο μου.

Ήμουν ενθουσιασμένη που μετά απο τόσους μήνες έβγαινα για καφέ με την κολλητή μου.

Η Βάνα σπουδάζει αρχιτεκτονική και είναι πανέμορφη. Πάντα είχε κατακτήσεις, πάντα όλα τα αγόρια απο το γυμνάσιο έτρεχαν απο πίσω της. Δυο χρόνια μεγαλύτερη μου. Και πιο έμπειρη ΣΕ ΟΛΑ. Εγώ πάλι ένα αγοροκόριτσο που άκουγε death metal. Αλλά η αγάπη μας για το σχέδιο μας έφερε κοντά.

-Θέλω να μου πεις κάθε λεπτομέρεια..απο την αρχή..και φυσικά όλες τις πικάντικες λεπτομέρειες!Θα σκάσω να μάθω πως ενώ δεν έχεις φιλήσει ούτε αγόρι κατέληξες να ρίξεις έναν απο τους διασημότερους εργένηδες της χώρας. Και τι άντρας ο θεέ μου!ΑΝΤΡΑΣ!

-Ο Δημήτρης είναι κάτι παραπάνω απο αυτά..εκτός απο γοητευτικός , πανέμορφος, ταλαντούχος και έξυπνος..έχει καρδιά μικρού παιδιού..είναι τόσο καλός..γενναιόδωρος...

-Μαρινάκι χέσε με. Πες μου πως τον έριξες..

Πίνω λίγο ακόμη καφέ και παίρνω μια μεγάλη ανάσα..

-Όλα ξεκίνησαν πριν έξι μήνες..μόλις είχα πιάσει δουλειά στο καφέ του πανεπιστημίου..

ΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now