μαύρο συννεφάκι

16.6K 837 225
                                    

-Δεν σου έχει πει σ'αγαπώ?!μου λέει και γουρλώνει τα μάτια της με απορία.

-Όχι..αλλά απλά ο Δημήτρης δεν είναι τέτοιος άντρας προτιμά τις πράξεις απο τα λόγια..πάντως κάθε φορά που του το λέω νιώθω πως τον ολοκληρώνω..έχει ένα βλέμμα απίστευτο..

-Μάλιστα..μου λέει προβληματισμένη και κάνει νόημα στο σερβιτόρο για τεκίλες.

-Δηλαδή σου έχει πει μόνο ότι είναι ερωτευμένος ?

-Ε..όχι..όχι..ούτε αυτό..σου λέω δεν είναι τέτοιος άντρας, αλλά δεν με πειράζει. Πολύ..
λέω και ξεφυσάω. 

Εντάξει η αλήθεια είναι οτι σκάω και πεθαίνω να μου πει κανένα γλυκόλογο αλλά δεν μου έχει κάνει τι χάρη. Καμιά φορά όμως με λέει μωρό του και τρελαίνομαι..

-Στις προηγούμενες του σχέσεις ήταν πάλι τόσο ..μη εκδηλωτικός?μου λέει με μπερδεμένο ύφος.

-Ε..δεν έχουμε συζητήσει για τις προηγούμενες του σχέσεις..βασικά δεν ξέρω τίποτα για το παρελθόν του..ζούμε την στιγμή!λέω και της κλείνω το μάτι πονηρά. Παρ'όλαυτά την βλέπω και πάλι προβληματισμένη.

-Τρείς μήνες παντρεμένοι τι σκατά λέτε τελοσπαντων?

-Βάνα μου νιόπαντροι είμαστε ..προλαβαίνουμε να μιλήσουμε? Τον βλέπω συνήθως τις Κυριακές που τις περνάμε στο κρεββάτι και τις καθημερινές ή έρχεται αργά και κάνουμε έρωτα και κοιμόμαστε ή βγαίνει έξω σε επαγγελματικά ραντεβού..της λέω και φοβάμαι για την επόμενη ερώτηση. Σιγά μην το αφήσει να πέσει κάτω.

-Εσείς πότε βγαίνετε?μου λέει τώρα πιο αυστηρά , ενώ παρατηρώ πως μόλις άφησε ο Δημήτρης μια αναπάντητη στο κινητό μου. Με χαμόγελο τη δείχνω στην Βάνα και χαμογελάω.

-Έχει ραντεβού πολλά επαγγελματικά και ξέρεις εγώ δεν ταιριάζω με τον κόσμο του, εγώ είμαι πρωτοετής στο καλών τεχνών και αυτός είναι ο.. ο Δημήτρης! Μου ρίχνει δέκα χρόνια είναι μορφωμένος, ξέρει να φέρεται, εγώ δίπλα του θα ήμουν μια μεγάλη αποτυχία..

-Καλά εσύ είσαι κομπλεξική, ας μην το αναλύσουμε τώρα, ΑΥΤΟΣ δεν σου προτείνει να βγείτε?Δεν σου γνώρισε τους φίλους του?

-Ε..όχι ..δεν μου έχει προτείνει να τον συνοδέψω αλλά είμαι σίγουρη οτι το κάνει για να μην με φέρει σε δύσκολη θέση.

-Μάλιστα..μου ξαναλέει και πίνει όλο το ποτό της με την μία. Κάνω το ίδιο. Σκατά. Τώρα που τα λέω δυνατά μου ακούγονται και εμένα λίγο ..

ΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now