Πετάγομαι απο την θέση μου και με δυο βήματα είμαι ακριβώς μπροστά του. Με κοιτάει και μου χαμογελά αυτάρεσκα το κάθαρμα. Του αρπάζω το κινητό απο το χέρι καθώς προσπαθώ να ελέγξω το θυμό μου
"ΠΟΙΑ. ΕΙΣΑΙ" λέω ενώ ακούω σιωπή απο την άλλη άκρη της γραμμής. Ο Δημήτρης επιχειρεί να μου τραβήξει το κινητό απο το χέρι αλλά το βλέμμα μου τον κάνει να κατεβάσει το χέρι του κατευθείαν.
"Δεν μιλάς? θα σε βρω και ...και...και εγώ δεν ξέρω τι θα γίνει! Μίλα!"
Ο Δημήτρης αφήνει να διαγραφεί στο πρόσωπο του ένα λοξό χαμόγελο.
"Θα σου σπάσω το κεφάλι αν η Λυδία υπάρχει " του λέω γρυλίζοντας και σταματά να χαμογελά.
"Σου είπα να το απολαύσεις όσο κρατήσει" ακούω μια εκνευριστική γυναικεία φωνή να μου μιλάει.
Ανάθεμα!την ξέρω αυτή την φωνή και έχω ξανακούσει αυτή την φράση, ήταν η φορά που είχα ανοίξει το κινητό του και απάντησα και μάλιστα κατέληξα να ζητάω συγνώμη! Ρε θα τα σπάσω όλα..αλήθεια τώρα με κερατώνει?
"Είσαι ..είσαι ..τι να σου πω οτι είσαι κοπέλα μου..είσαι απαράδεκτη είναι παντρεμένος! μαζί μου!" λέω καθώς νιώθω το αίμα να μου ανεβαίνει στο κεφάλι και μια ισχυρή ημικρανία με χτυπά στο δεξί μέρος του κρανίου μου.
"Απαράδεκτη? αυτό βρήκες να της πεις ? " μου ψιθυρίζει σχεδόν απογοητευμένα ο Δημήτρης ενώ ρίχνει μια ανήσυχη ματιά στο διάδρομο του νοσοκομείου.
"Συγνώμη κιόλας που σε απογοήτευσα ! αλλά δεν μου έχει ξανασυμβεί να μιλάω με την γκόμενα του άντρα μου" λέω εκνευρισμένα , όταν ακούω την φωνή της ξανά.
Γελάει. Θα την σκίσω
"Θα την σκίσω γελάει!" λέω στο Δημήτρη και γελάει κι εκείνος
"Έλα ρε Μαρινάκι , πριν μερικές ώρες πηδιόσουν με άλλον στο κρεβάτι μας, τουλάχιστον εγώ δεν πήδηξα την Λυδία ποτέ σπίτι μας , ενώ εσύ το ξέσκισες το θέμα τελείως" μου λέει με χαλαρό ύφος και βάζει τα χέρια στις τσέπες.
"ΔΕΝ ΠΗΔΙΟΜΟΥΝ ..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕ!" ειλικρινά αν το ξαναπεί θα τον πνίξω.
"Βασικά εγώ με τον Δημήτρη είμαστε μαζί χρόνια , άρα ίσως εγώ πρέπει να κάνω σκηνή που χώθηκες στη σχέση μας" ακούω να μου λέει η γυναικεία φωνή και απλά τρελαίνομαι. Θα τα σπάσω όλα.
"Τι λέει?" ακούω τον Δημήτρη να λέει χαλαρά και αυτόματα παίρνω φόρα και πετάω το κινητό του στο πάτωμα. Η χιλιοραγισμένη οθόνη του i-phone δεν με κάνει να νιώσω καλύτερα.