έκπληξη!!!!

13.8K 698 294
                                    

Δημήτρης

-Ας κάνουμε μια διακοπή ..λέω καθώς εδώ και ώρα αρχίζω να ανησυχώ. Έχουν περάσει τρείς ώρες και το Μαρινάκι δεν μου έχει κάνει καμία αναπάντητη. Δεν είναι φυσικά οτι σκάω μήπως και δεν με σκέφτεται αλλά δεν συνηθίζει να περνάει τόση ώρα χωρίς..ε..να μην με σκέφτεται. Μπορεί να έπαθε τίποτα. Να σιγουρευτώ και συνεχίζουμε.

Κάνω ένα νεύμα να διαλυθούν οι μέτοχοι της εταιρίας και όταν είμαι πια μόνος , χαλαρώνω το κορμί μου στο δερμάτινο καναπέ του γραφείου μου και σχηματίζω τον αριθμό της.

-Αγάπη μου! ακούω στην άλλη άκρη της γραμμής την ενθουσιώδη φωνή της. Δεν συνηθίζω να την παίρνω τηλέφωνο όταν εργάζομαι και ξέρω πως την έπιασα απροετοίμαστη.

-Είσαι καλά στην υγεία σου? της λέω κοφτά για να μην παίρνει θάρρος και νομίζει οτι θα γίνει και συνήθειο να παίρνουμε ο ένας τον άλλον. Καλά το κράτησα ως τώρα μην χαλάμε αυτό που έφτιαξα.


-Τέλεια αγάπη μου ! Μήπως εσύ δεν νιώθεις καλά? Πώς και με πήρες? 

Μου λέει καθώς ακούω μια ελαφριά αναστάτωση στην φωνή της. Ε δεν είναι και λίγο. Παίζει να είναι η δεύτερη φορά που την παίρνω τηλέφωνο απο το γραφείο. Για εκείνην το κάνω περισσότερο. Όσο την κρατάω σε απόσταση πιο εύκολα θα δεχτεί τον χωρισμό μας. Βέβαια δεν είμαι τελείως μαλάκας. Θα κάνω χρυσό το Μαρινάκι με το διαζύγιο μας. Δεν θα την αφήσω ξεκρέμαστη σε καμία των περιπτώσεων. Γιατί και με βοηθάει να κερδίσω την Λυδία και ας μην το μάθει ποτέ και είμαι λίγο κάφρος που ποτέ δεν της είπα την αλήθεια και τελοσπάντων ..και ..για όλα τα "μείνε μέσα μου" που ψέλλισε ενώ ήμουν μέσα της..

Και αναστενάζω.

 Όπως κάθε φορά που σκέφτομαι αυτή την φράση. Να την ξεστομίζει παραδομένη στην αγκαλιά μου άνευ όρων. Δεν κρατάει για εκείνη τίποτα. Ούτε μια πισινή. Αλλά δεν θα την πληγώσω , θα ...θα..της πω κάτι που θα καταλάβει οτι πρέπει να χωρίσουμε..δεν το έχω βρει ακόμη..αλλά θα γίνει αυτό. Εξάλλου η Λυδία θέλει και άλλο χρόνο για να λυγίσει και να γίνει επιτέλους δική μου. Μόνο δική μου.

-Καλά είμαι, οι γονείς σου καλά? της λέω πάλι κοφτά.

 Ε  θα έπαθαν κάτι οι δικοί της. Τι σκατά τρεις ώρες ούτε μια αναπάντητη?κάποιος πέθανε..

-Mια χαρά μωρό μου είναι, πήγα και απο το σπίτι τους και η μαμά μου έδωσε ταπεράκια με φαγητό και σου στέλνει τα χαιρετίσματα της..

ΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now