"Mπορεί να μας δεχτεί και τώρα ο γιατρός" μου λέει καθώς τερματίζει την κλήση του. Mε κοιτά μέσα στα μάτια για να δει την αντίδραση μου και προσπαθώ να μην δείξω την ταραχή μου.
Φαγώθηκε με τον γιατρό..αφού του είπα οτι είμαι έγγυος , γιατί απλά δεν με πιστεύει? για όνομα ούτε λίγη εμπιστοσύνη στο συνάνθρωπό μας δεν έχουμε πια?
Ξεδιπλώνει τα μανίκια του με προσοχή, τα κουμπώνει κι έπειτα φορά το σακάκι του. Δείχνει να έχει επανέλθει η αυτοκυριαρχία του. Ενημερώνει συγχρόνως την Κάτια οτι θα απουσιάσει το υπόλοιπο του πρωινού και παίρνει στα χέρια του τα κλειδιά της Φεράρι καθώς προσπαθεί να μην πατήσει τα σπασμένα γυαλιά.
Πολύ ήρεμος είναι και δεν μου αρέσει..
Βουλιάζω στην πολυθρόνα μου. Πρέπει να κερδίσω χρόνο. Πρέπει να καταστρώσω μια στρατηγική..
Ίσως να πείσω τον γιατρό πέφτοντας στα γόνατα να πει στον Δημήτρη ψέμματα οτι είμαι έγκυος..
Λες να είναι κανένας ανώμαλος και μου ζητάει σεξουαλικά ανταλλάγματα?Έχω εμπειρία σε αυτά..απο ταινίες που έχω δει..
Μμμ..θα τον πληρώσω..
Εμ..έχω 30 ευρώ στην τράπεζα..
Μμμ.καλά ..θα τον ικετεύσω!
Α όχι απλά πρέπει να ειδοποιήσω την Βάνα και αυτή κάτι θα σκεφτεί να με ξελασπώσει! είναι ταλέντο στα ψέμματα η φίλη μου. Απο το γυμνάσιο που την γνώρισα σε ένα καλοκαιρινό camping την είχα ξεχωρίσει για την ευστροφία της. Πανούργα και δολοπλόκα πετύχαινε πάντα αυτό που ήθελε. Σε αντίθεση με εμένα που ήμουν πολύ υπάκουη, πολύ ντροπαλή , γενικά πολύ και καμία σχέση με την Βάνα. Και αυτό με γοήτευσε σε εκείνη..καμία σχέση με εμένα. Πάντα με πίεζε να βγω εκτός ορίων.
Μέχρι και τσιγάρο είχα καπνίσει μαζί της , όταν ήμασταν 15.
"Τι θα γίνει θα φύγουμε?"
ακούγεται η ανυπόμονη φωνή . Εν τω μεταξύ έχει ένα πολύ αινιγματικό ύφος. Δεν καταλαβαίνω αν τον έπεισα οτι είμαι τρισμέγιστη τσούλα ή απλά ένα κακόμοιρο κοριτσάκι που απλά προσπαθεί να τον πληγώσει. Νομίζω και αυτός δεν έχει αποφασίσει τι να πιστέψει.
Γιατί????αφού τα είπα τόοοοσο ωραία...
Μου χαμογελά λοξά και είναι εκνευριστικά ψύχραιμος.
"Τι θα γίνει θα σηκωθείς..ή έχεις να μου πεις κάτι Μαρινάκι?
Γέρνει και το κεφάλι του λοξά και με κοιτά πάλι με στραβό χαμόγελο.