όχι δεν ζηλεύει..

14.2K 808 116
                                    

Ένας μήνας μετά 


Δημήτρης


"Ο ξεφτιλισμένος, ο αγύρτης, ο κάφρος , ο ..ο..μην του γα#$σω οτι έχει και δεν έχει, ακούς Αλέξη?"

Σαν πολύ ησυχία έχει στο άλλο άκρο της γραμμής, κοιτάω το μπλου τουθ μου και βλέπω πως είναι αναμμένο. Τι σκατά μόνος μιλάω τόση ώρα?

"Ναι Δημήτρη σε ακούω..εδώ και μια ώρα..να το κλείσουμε επιτέλους??"

"Πότε έχει σκοπό να την γυρίσει? Δεν ξέρει πως δεν πρέπει να κουράζεται στην κατάσταση της? Κάθε εβδομάδα και ένα ραντεβού πηγαίνουν , που θα πάει αυτό? άσε που στο τελευταίο ραντεβού της έπιασε μέσα στο εστιατόριο το χέρι ο εραστής της τέχνης..ο μα.λά.κας!"

"Και εσύ που το ξέρεις αυτό Δημήτρη?"

"..ε..άσε με ρε Αλέξη που το ξέρω! πλάκα μου κάνεις ? έτσι θα άφηνα το Μαρινάκι να γυρνάει με τον εραστή του κώλου και της τέχνης? δεν ξέρω τι αγύρτες κυκλοφορούν εκεί έξω? αυτή είναι αφελής..εγώ να μην την προστατέψω ?"

"Απο που το έμαθες λέω?" 

Γιατί το λέει τόσο σοβαρά? Δεν κάνω κάτι κακό..

"Απο τον ιδιωτικό ντετεκτιβ που τους παρακολουθεί..ξέρεις..μπορεί να νιώσει κάποια αδιαθεσία..θέλω να έχω κάποιον να την βοηθήσει αν χρειαστεί..κάτσε μια στιγμή έχω δεύτερη κλήση, μπορεί να είναι η Μαρίνα, μην κλείσεις εσύ"

"Κύριε Σταγίτη, η Κάτια είμαι, είπατε οτι θα επιστρέψετε στο μίτινγκ και έχει περάσει πολύ ώρα απο τότε..αρχίζουν και αναρωτιούνται αν πάθατε κάτι..θα έρθετε?"

"Κάτια ..εσύ μπορείς να τα καταφέρεις μόνη..έχω σημαντικότερο μίτινγκ στο σπίτι"

"Μα εγώ είμαι μόνο μια γραμματε.."

Της το κλείνω και επαναφέρω την γραμμή του Αλέξη.

Κάθομαι εδώ και μια ώρα πίσω απο την κουρτίνα και παραφυλάω μήπως έρθει. Βέβαια θα με ειδοποιούσε ο ντετέκτιβ, αλλά μπορεί και να τους έχει χάσει..που ξέρω εγώ?"

"Ακούς Αλέξη? Πέμπτο ραντεβού την έβγαλε και φόρεσε και φόρεμα..όχι φούτερ και τζην ακούς? φόρεμα..και ήταν και πανέμορφη!"

"Ρε μαλάκα επειδή με έπρηξες και δεν αντέχω άλλο..απλά πήγαινε πέσε στα πόδια της και ζήτα συγνώμη που ο θεός σε έκανε ηλίθιο και πες της οτι είσαι ερωτευμένος και πεθαίνεις γι αυτήν.."

"Ποιός πεθαίνει βρε άσχετε? Με έχεις εμένα να πεθαίνω? αν την ήθελα θα την είχα..βέβαια τις προάλλες που έσκυψα να την αγκαλιάσω τραβήχτηκε..και..ξέρω πως δεν με θέλει..και .."

ΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now