Μπερδεμένος ε?

13.4K 809 110
                                    

Δημήτρης

"Να σου βάλω λίγο ακόμα?"  Φοράει ένα ολοκόκκινο φόρεμα ..δεν πρέπει να φοράει εσώρουχα. Η Λυδία σχεδόν ποτέ δεν φορά. Δεν είναι και πολύ υγιεινή συνήθεια.

Της γνέφω καταφατικά και γεμίζει για ακόμη μια φορά το ποτήρι μου. Δεν ξέρω γιατί νιώθω έτσι. Θέλω να πω , στην τελική τι είχα και τι έχασα..η Λυδία παραμένει παντρεμένη, εγώ μπορεί να γίνω πατέρας..μπορεί..γιατί μπορεί να μου έριξε και κέρατο..αν και απλά δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό..θα με τρελάνει ..βέβαια..η Μαρίνα δεν θέλει να με ξέρει..ούτε καυγάδες..ούτε φασαρίες..όλα αυτά που φοβόμουν οτι θα συνέβαιναν..νόμιζα πως θα καταρρεύσει..αλλά αυτή δείχνει δυνατή..και ας κλαίει συνέχεια..το μισώ να κλαίει..με πιέζει..με κάνει να νιώθω πολύ μαλάκας..είμαι βέβαια..καλύτερα να με έβριζε..δεν νομίζω να ξέρει βρισιές βέβαια..είναι πολύ..πολύ γλυκιά..και τρυφερή..και..

"Δεν λες και φωναχτά τις σκέψεις σου? Η Λυδία σου είναι εδώ για να σου πάρει κάθε έγνοια.."

Το χέρι της ακουμπά το κουμπί του πουκαμίσου μου και μου ξεκουμπώνει ένα.

"Για να αναπνέεις καλύτερα"

Όντως νιώθω πως δεν αναπνέω. Παρατηρώ τα χέρια της. Έχει πάντα βαμμένα τα μακριά της νύχια κόκκινα..όταν είδα τα χέρια της να με παίζουν με τόσο δεξιοτεχνία στα 16 μου..είχα τρελαθεί..Τώρα βέβαια είμαι τριάντα. .

Μου αρέσουν και τα νυχάκια της Μαρίνας. Ποτέ δεν τα βάφει και πάντα τα έχει κομμένα. Είναι πολύ λεπτεπίλεπτα τα δαχτυλάκια της..όταν τα έχω πάνω μου θέλω πάντα να τα μπλέκω με τα δικά μου..νιώθω πως είναι τόσο εύθραυστη και εγώ τόσο δυνατός δίπλα της..μόνο εκείνη με κάνει να νιώθω τόσο δυνατός..για εκείνη..μου βγαίνει αβίαστα να θέλω να ..να..

και νομίζω πως ερεθίζομαι όταν την βλέπω με αυτά τα τζην και τα φούτερ..είναι νορμάλ αυτό?

"Τι κάνεις ρε Λυδία?" έχει σκύψει και μου ξεκουμπώνει το τζην.

"Αν σε πάρω στο στόμα μου θα δεις πως όλα θα γίνουν καλύτερα..άσε με να σε κάνω να ξεχαστείς όπως μόνο η Λυδία ξέρει"

"Ο άντρας σου που είναι τώρα?"

 κρίμα και ο άντρας της θα είναι μόνος στο σπίτι και θα την περιμένει. Η Μαρίνα να είναι μόνη και αυτή στο σπίτι? Θα είναι η μαμά μου σπίτι όμως..Λες να με περιμένει να συνεχίσουμε την συζήτηση? Αλλά όχι..φάνηκε πως είναι αποφασισμένη..και καλά κάνει..εγώ..εγώ δεν είχα σκοπό να παντρευτώ..ήθελα..θέλω δηλαδή ως τα σαράντα να εκτοξεύσω την επιχείρηση μου και να την αναδείξω..να την αναδείξω σε μια απο τις καλύτερες της χώρας..είναι το προσωπικό μου στοίχημα..το όνειρο μου. Ξέρω πως μπορώ να το κάνω, αλλά δεν έχω σε αυτό το πλάνο παιδιά σκυλιά γυναίκες. Και έχω μάθει και..ερωτικά..τέλοσπαντων ..θα κάνω έρωτα με μια γυναίκα σε όλη μου την ζωή? Αυτό είναι τραγικό. Πως το έκανε ο πατέρας μου? Αν και φαίνεται πολύ ερωτευμένος με την μητέρα μου. Μπορεί να είναι φοβερή στο κρεβάτι.

ΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now