oooh yes! sex!

21.7K 820 122
                                    

Μαρίνα


Στέκομαι μπροστά του και σκύβω το κεφάλι καθώς παίζω το στρίφωμα απο το λουλουδάτο πιτζαμάκι μου.

Τρέμω ολόκληρη..τρέμω σαν να είναι η πρώτη μας φορά..είναι η πρώτη φορά βασικά που θα κάνω έρωτα μαζί του ενώ νιώθω τόση μεγάλη αγάπη για εκείνον..παλιά..παλιά..όταν στεκόταν μπροστά μου έτοιμος να μου κάνει έρωτα ένιωθα πάθος και ηδονή και τρελαινόμουν στην όψη του γυμνού κορμιού του..αλλά τώρα..τώρα μόνο που με κοιτά στα μάτια νιώθω να ριγεί το σώμα μου απο έρωτα..αυτά τα μάτια..τους τελευταίους μήνες είναι σαν να τον γνώρισα απο την αρχή..βασικά δεν τον ήξερα..μόνο φανταζόμουν πως είναι..τώρα έχουμε γελάσει παρέα, έχουμε συζητήσει, με έχει φροντίσει..με τον δικό του ξεχωριστό υπερβολικό τρόπο..και νιώθω πως πρόκειται να κάνω έρωτα με έναν άλλον άντρα..

Μου σηκώνει το κεφάλι με το χέρι του και με πλησιάζει τόσο πολύ που νιώθω την ανάσα του πάνω στα χείλη μου.

"Μην με ντρέπεσαι Μαρίνα.."

Μου ψιθυρίζει και κοκκινίζω. Μου αφήνει ένα απαλό φιλί στα χείλη και μου σηκώνει το πιτζαμάκι. Μου το περνά πάνω απο το κεφάλι και μένω γυμνή μπροστά του..μόνο με το εσώρουχο μου. Αυτόματα καλύπτω με τα χέρια μου το στήθος μου..έχει περάσει τόσος καιρός απο την τελευταία φορά που με πλησίασε..

Αναστενάζει. Χωρίς να πάρει τα μάτια του απο τα δικά μου.

Μου κατεβάζει τα χέρια μου απο το στήθος και γέρνει πάνω μου και μου τα φιλά τρυφερά. 

"Τόσο πολύ όμορφη.."

Αναστενάζω εγώ τώρα.

Μου κατεβάζει το εσώρουχο και σηκώνω τα πόδια ελαφρά για να μου το βγάλει. Με το χέρι του χαιδεύει το κορμί μου και το χέρι του σταματά στην κοιλίτσα μου. Είναι μικρή αλλά φαίνεται.

Σκύβει στα γόνατα και μου την φιλά.

"Κοιμήσου εσύ.." λέει και αυτόματα ένα χαμόγελο διαγράφεται στα χείλη μου.

Έχει δίκιο με τον Μάνο δεν θα μπορούσα να κάνω έτσι έρωτα. Δεν μου πέρασε ποτέ άλλωστε απο το μυαλό να του δοθώ. Ήθελα μόνο..να ζηλέψει..

Με ξαπλώνει γυμνή στο κρεβάτι και βγάζει την μπλούζα του και την φόρμα του. Άλλοτε κοιτούσα το γυμνό κορμί του και ένιωθα να με πνίγει η ηδονή..τώρα απλά δεν παίρνω τα μάτια μου απο τα δικά του..και γεμίζω προσμονή και έρωτα και αγάπη..αγάπη..μου είπε οτι με αγαπά..έστω φιλικά..έστω κι έτσι..έστω για μια φορά..τον θέλω..να μείνει για λίγο μέσα μου..

ΜΕΙΝΕ ΜΕΣΑ ΜΟΥWhere stories live. Discover now