"Δεν μπορεί να με πληγώσει κάποια που δεν έχει σημασία για μένα" τα λόγια του κουδουνίζουν στο κεφάλι μου.
Είναι πληγωμένος, θέλει να με πληγώσει και αυτός.
Ο Δημήτρης κάθεται χαλαρός στην πολυθρόνα με το ποτήρι του στο χέρι και με κοιτά ειρωνικά. Με κοιτά σαν να είμαι μια άγνωστη. Στιγμιαία μου έρχεται το ξάφνιασμα της Βάνας στο νου, όταν της αποκάλυψα οτι δεν μου έχει πει ποτέ οτι με αγαπάει. Δεν έδωσα σημασία. Τον δικαιολόγησα. Αλλά τώρα νιώθω πως όλοι οι φόβοι μου αντανακλούνται στο πρόσωπο του. Με κοιτά σαν να μην με αγαπά. Σαν να μην υπήρξε κάτι μεταξύ μας.
"Μ'αγαπάς?" του λέω αποφασιστικά και τον ακούω να γελάει. Με εκνευρίζει που δείχνει τόσο χαλαρός. Με εκνευρίζει που μόλις με έπιασε με άλλον άντρα και δεν έχει κάνει κάτι, δεν με διεκδίκησε, δεν θύμωσε, δεν έκλαψε.
"όχι μωρό μου καμιά αγάπη δεν υπάρχει μεταξύ μας" μου λέει και με το ποτήρι του δείχνει πρώτα εμένα και μετά εκείνον.
"Δεν έκανα κάτι κακό..ήταν παρεξήγηση"
Δεν με ακούει.
"Τι δεν κατάλαβες απο αυτά που σου είπα? μάζεψε τα πράγματα σου και κάντην "
Σηκώνεται πάνω και έρχεται προς το μέρος μου απειλητικά.
"Θα γίνει με το καλό ή με το κακό?" μου λέει και μου πιάνει τον καρπό μου.
"Έπαθα αλλεργικό σοκ και μου χορήγησε αδρεναλίνη και είχε σκατά και τα άλλα μπάνια ήταν χαλασμένα και δεν μπορούσα να πάρω ανασ.."
Το βλέμμα του βγάζει σπίθες καθώς σκύβει μπροστά μου. Σταματάω να μιλάω. Νιώθω πως οτι και να του πω έχει πάρει την απόφαση του. Αλλά δεν θα τα βάλω κάτω. Τον αγαπώ και είναι μια μεγάλη παρεξήγηση. Ο Δημήτρης είναι ο κόσμος μου όλος, ο άντρας που με έκανε να νιώσω γυναίκα, δεν αναπνέω μακριά του , είμαι δική του απο την πρώτη στιγμή που γύρισε το βλέμμα του πάνω μου.
"Ρώτα με γιατί σε παντρεύτηκα"
ακούω την φωνή του βραχνή. Η φλέβα στο μέτωπο του πάλλεται αλλά το βλέμμα του δείχνει πως το απολαμβάνει. Απολαμβάνει την εκδίκηση του. Δεν πρέπει να πιστέψω οτι και να μου πει. Είναι πληγωμένος, θα τον αφήσω να ξεσπάσει, θα τον παρακαλέσω, θα πέσω στα γόνατα αλλά πριν βγούμε απο αυτό το γραφείο , θα είμαστε και πάλι αγαπημένοι. Και θα γελάμε με οτι έγινε.